Gå til innhold

Jeg kan drikke uten å svelge!


Dynejonas

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er vanskelig å forklare. Det jeg gjør er å dra luft ned i magen som jeg ville gjort om jeg skule lage en stor rap. Ikke pumpe litt og litt luft men jeg åpner hele greia og drar ned luft. Så når jeg drikker gjør jeg bare det samme. Når værsken kommer bak i halsen "drar" jeg den ned. Men man kan jo ikke puste og man må huske på å vante litt så det renner forbi der lunge kommer ut, hvis ikke bli det en del hosting:)

 

Har drevet å vill lære meg dette lenge, og så plutselig en kveld jeg lå i selga forgie uke slo det meg at kansje måten jeg drar ned luft i magen er måten jeg kan drikke uten å svelge.

Lenke til kommentar

Jeg kan det også, kanskje jeg bruker samme teknikk som deg...

Men jeg klarer ikke å holde det så lenge da. Lengste jeg har klart er kanskje i underkant av et vanlig glass.

 

Av og til så skjer det noe rart når jeg skal slutte å drikke, og det kan gjøre vondt.

Kjennes ut som det er en luft-boble i spiserøret. :p

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar
Stemmer. Putt et sugerør i flaska, og bøy det ut på siden av flaska. Deretter tar du flaska i munnen(uten sugerør) og drikker. Da kommer det mer luft inn i flaska, og drikket kommer ned fortere:D

 

Jep!

Og tro meg du klarer ikke å svelge unna,går ned på høykant nonstopp,prøv med en 1.5 liters flaske :dribble:

Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...