Gå til innhold

Europalansering for Armed Assault 2 (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den videoen under til "Operation Flashpoint 2" med spillet kjørende i bakgrunnen var hakket mer spennende egentlig. Sjuuuuk grafikk...

 

Enig i at ødeleggelsen av kjøretøy i ArmA bør gjøres bedre. Og hva er den "pling" lyden som kommer halvsekundet før smellet i det man treffer kjøretøy?? Nå har jeg aldri skutt med AT4 eller liknende i virkeligheten, men noe sier meg at det stort sett bare smeller...høyt!

Lenke til kommentar
Den videoen under til "Operation Flashpoint 2" med spillet kjørende i bakgrunnen var hakket mer spennende egentlig. Sjuuuuk grafikk...

 

Helt enig; actionmessig ser OFP2 mer spennende ut.

 

Men som jeg frykta, er noe av det første Codemasters kvitta seg med, den realistiske frikoblinga mellom hode/øyne og våpen. Jeg håper at OFP2 blir en reell konkurrent til ArmA2, men jeg tviler egentlig på det. Jeg har ennå tilgode å se noen fakta som tilsier at Codemasters forsøker å lage en krigssimulator, og ikke bare et visuelt realistisk krigsspill.

Lenke til kommentar

Gleder meg noe helt sinnsykt til spillet kommer ut, ser kjempebra ut! Og vil nok være den mest realistiske krigssimulatoren der ute:)

 

Får bare håpe det er EA som blir og "gi" det ut i butikkene, for da får jeg det gratis.

 

Og håper det blir betatesting på det, så får jeg gjort det og:-)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Gleder meg noe helt sinnsykt til spillet kommer ut, ser kjempebra ut! Og vil nok være den mest realistiske krigssimulatoren der ute:)

 

Får bare håpe det er EA som blir og "gi" det ut i butikkene, for da får jeg det gratis.

 

Og håper det blir betatesting på det, så får jeg gjort det og:-)

 

Så vidt jeg veit, så blir det 505 Games som gir ut dette i Europa, akkurat som med ArmA.

Kilde: http://www.armedassault.eu/about-arma2.html

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
-Bedre simulering av skade på panser og andre kjøretøy.

Dette var faktisk ganske bra i OFP, men ble tatt bort i ArmA av ukjent grunn. (I OFP ble forskjellige deler skadet på panserede kjøretøy, men i ArmA var det hele tanksen som ble skadet)

 

Hvor har du det fra Colossus? Jeg har spilt Arma og OFP siden 2001, og tanksen i Arma kan godt bli skadet på ulike steder. Beltene på den ene siden kan også skades, hvilket påvirker kjøreegenskapene nokså dramatisk. Våpnene på tanksen kan skades, vedr våpen nå kan 2 stk betjene ulike våpen på tanksen på samme tid. I OFP var det kun gunner som kunne bytte mellom våpen. Dette endrer gameplay både i coop og pvp brett.

 

Arma etter patch 1.14 som kom for snart et halvt år siden er faktisk blitt bra, og anbefales til alle som prøvde det men ikke fikk det til å spille pga dårlig ytelse, vista problemer etc.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Konseptet til ArmA var veldig bra og jeg koste meg lenge med dette spillet. Dessverre var det veldig, veldig mye bugs i ArmA og ingen anti-cheat som fungerte skikkelig på MP.

 

Prøvde å ta fram ArmA igjen, men fant ingen sider som hadde patchen. Ja, jeg har testet så og si alle linkene på hjemmesiden, men det er ingen som har patchen lengre. Så hvis noen vet om en patch download som faktisk fungerer blir jeg glad.

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Noe jeg virkelig savner i disse spillene fordet, er weapon-teams. De burde fikse det slik at man på enkelte av infanteri-våpnene har en lader og en skytter som samarbeider (feks på Javelin, Carl Gustav, M240 osv). På den måten får man med seg mer ammo til noen av våpnene (i OPF er jo feks Carl Gustav "engangs" siden du kun kan bære én granat av gangen) og det vil være langt mer som i virkeligheten. Til gjengjeld bør de også fjerne muligheten for å lade AT-4, Stinger, M-72, o.l.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Konseptet til ArmA var veldig bra og jeg koste meg lenge med dette spillet. Dessverre var det veldig, veldig mye bugs i ArmA og ingen anti-cheat som fungerte skikkelig på MP.

 

Prøvde å ta fram ArmA igjen, men fant ingen sider som hadde patchen. Ja, jeg har testet så og si alle linkene på hjemmesiden, men det er ingen som har patchen lengre. Så hvis noen vet om en patch download som faktisk fungerer blir jeg glad.

 

Dte med Anti-Cheat skal jeg ikke si noe på. Da vi pleier å spille på egen server, mens patchene blir noe annet.

For hva trenger du?

 

http://www.armedassault.com/dwnl_update.html

 

Her får du alle de offisielle patchene, hvor 1.14 er den siste.

 

Så ville jeg lagt inn en bate patch...

 

http://community.bistudio.com/wiki/ArmA_Beta_Patch_1.16

 

Det er de patchene jeg veit om.

Det er sikkert mye man kna si om OFP / ArmA / ArmA2, men man burde nok like coop og annet lagarebeid for at dette skal være gøy.

Det er jo desidert mest morro sammen med andre, tror ikke jeg har fullført første oppdrag i kampanjen for ArmA en gang...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
er ikke helt enig i grafikkbiten, da funksjonalitet ofte gir bedre spillopplevelse.

Men at grafikken er oppdatert er helt klart. Både når det gjelder kjøretøy og landskap.

 

Den skal visstnok fungere bedre enn ArmA også, så jeg tror dette blir verdt pengen.

uuhm,,animasjon er vel viktig? Jeg mener det ble mighty LAMT med ett skudd i fjeset, også rekker de opp henda, faller på kne og deretter planter trynet i bakken....give us ragdoll ffs!

 

så grafikk er viktig ;)

Lenke til kommentar

hihi

 

Ragdoll på AI og personer for kanskje 500 på et brett.

Skulle vært artig å sett hva slags maskin som taklet det, i tillegg til å beregne prosjektilbaner, ta hensyn til vind og vær, samt beregne AI sine ruter...

 

Sier IKKE at ArmA2 har alt dette.

 

Men man må nok avveie hva som gjør spilletbra eller ikke. Bling-bling kan komme i etterkant...

 

Men hver sin smak da. Jeg liker simuleringen bedre enn BF2....

Lenke til kommentar
hihi

 

Ragdoll på AI og personer for kanskje 500 på et brett.

Skulle vært artig å sett hva slags maskin som taklet det, i tillegg til å beregne prosjektilbaner, ta hensyn til vind og vær, samt beregne AI sine ruter...

 

Sier IKKE at ArmA2 har alt dette.

 

Men man må nok avveie hva som gjør spilletbra eller ikke. Bling-bling kan komme i etterkant...

 

Men hver sin smak da. Jeg liker simuleringen bedre enn BF2....

Javisst er det bedre enn bf2 - PR mod'n kan disktuteres da(fortsatt grafisk setback der også). Men Arma2 bør ihvertfall ha litt bedre animasjon o.l.

 

Når kommer det forresten, skulle det ikke vært ute ?!

Lenke til kommentar
hihi

 

Ragdoll på AI og personer for kanskje 500 på et brett.

Skulle vært artig å sett hva slags maskin som taklet det, i tillegg til å beregne prosjektilbaner, ta hensyn til vind og vær, samt beregne AI sine ruter...

 

Sier IKKE at ArmA2 har alt dette.

 

Men man må nok avveie hva som gjør spilletbra eller ikke. Bling-bling kan komme i etterkant...

 

Men hver sin smak da. Jeg liker simuleringen bedre enn BF2....

Javisst er det bedre enn bf2 - PR mod'n kan disktuteres da(fortsatt grafisk setback der også). Men Arma2 bør ihvertfall ha litt bedre animasjon o.l.

 

Når kommer det forresten, skulle det ikke vært ute ?!

 

Kom ut i tyskland i går, og resten av europa 19. juni :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...