Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Oss stygge og de pene..


Anbefalte innlegg

Lurer bare på om "stygge" mennesker kan omgås med med pene? da tenker jeg på litt ugly gutter og pene skjønnheter?

For lissom det som jeg ser på tv og disse reality seriene så er det jo faen med bare pene mennesker! F. eks. Ungkaren og masse annet. Skulle nesten tro verden bare eksisterte av vakre mennesker asså

Og de jentene som hele tida prekner om det indre og bla bla..de er jo aldri sammen med noen stygge selv jo:)

 

Men tror dere at pene jenter kan gjøre de stygge gutta en "tjeneste" men ikke være sammen med de offisielt?

 

mvh

 

Barak

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Stygge mennesker har sjans på de pene damene etter at de har blitt 30 og har blitt utnyttet og/eller slått tilstrekkelig nok at de pene mennene lenge nok, for damer på 30 vil ha en snill mann.

 

huff av meg, ta absolutt alle " pene " under en kam her nå? Kan ikke pene være snille da eller?

Lenke til kommentar

Pene skal gjøre stygge en tjeneste ved å ligge med dem når det foregår i hemmelighet, er det det du mener? :p Litt sært, i tilfelle..

 

Sånn som jeg ser det er det i de fleste forhold ganske "jevnt" sånn mtp utseende. Det er sjeledn man ser en skikkelig stygg jente med en kjempekjekk fyr. Ja, det skjer, men det er jo ikke normalen.

 

Rich%20Guy.JPG

Lenke til kommentar

Jeg synes det legges for stor vekt på pen vs. stygg i samfunnet.

Man burde heller se på en persom som en helhet der man også legger vekt på de egenskapene de forskjellige har.

Det finnes selvsagt både pene og snille mennesker og stygge og slemme mennesker men ofte er det slik at de pene vet dette og kynisk utnytter det til sin fordel uten at de nødvendig er snille mennesker.

Når da de pene damene leiter etter menn på kjøttbørsen så må ting nødvendigvis ende opp som de gjør for på kjøttbørsen møtes de pene gutta som ønsker seg dame døla puling.

Kort og enkelt fortalt.

Lenke til kommentar

Personlig synes jeg at jeg ser stygge gutter med superbabes hele tiden, men aldri omvendt (bortsett fra teenage-filmer hvor jenta blir forvandlet fra styggeste til peneste etter litt sminke og nye klær). Jeg vil si gutter er mer overfladiske enn det jenter er, men det er kanskje bare min erfaring. 

Lenke til kommentar
Men tror dere at pene jenter kan gjøre de stygge gutta en "tjeneste" men ikke være sammen med de offisielt?
No wai. Men pene jenter kan pule stygge gutter, hvis gutten viser verdi på andre vis.

 

 

Stygge mennesker har sjans på de pene damene etter at de har blitt 30 og har blitt utnyttet og/eller slått tilstrekkelig nok at de pene mennene lenge nok, for damer på 30 vil ha en snill mann.
Ehh... ?

 

 

Utseende har INGEN ting å si når vi snakker menn.

 

Det koker ned verdi. Så enkelt faktisk.

Utseende har lite å si, men det spiller nok en rolle.

 

Tror du han har sjans på henne, samme hvor god personlighet han har?

2004%20Happy%20Hobo%201st%20Bill%2010%20Can%20London%20Moslah.jpgelisha-cuthbert-hottest-woman-6.jpg

Lenke til kommentar

Utseendet er ikke så viktig. Utstråling, talent, selvsikkerhet og interesser teller mye mer!

 

Hva du mener med "stygg" vet jeg ikke, men ha en interessant personlighet og du kan henge med mange fler enn du trodde.

 

Er forresten de peneste de morsomste å være med? Er det et mål å være "god nok" for dem?

Lenke til kommentar
Og jenter tiltrekkes som fluer til kuruka for typen med selvtillit av stål og en good lock.

Dette er forøvrig også et bra kjennetegn på en og annen psykopat.

 

Verrt litt uheldig med jentene du siden du sier dette? Har forøvrig aldri hørt om jenter som tiltrekkes gutter med en good lock, om dem da ikke har en MEGET spesiell fetish.

Lenke til kommentar
Og jenter tiltrekkes som fluer til kuruka for typen med selvtillit av stål og en good lock.

Dette er forøvrig også et bra kjennetegn på en og annen psykopat.

 

Verrt litt uheldig med jentene du siden du sier dette? Har forøvrig aldri hørt om jenter som tiltrekkes gutter med en good lock, om dem da ikke har en MEGET spesiell fetish.

 

Haha!

Lenke til kommentar
Og jenter tiltrekkes som fluer til kuruka for typen med selvtillit av stål og en good lock.

Dette er forøvrig også et bra kjennetegn på en og annen psykopat.

 

Verrt litt uheldig med jentene du siden du sier dette? Har forøvrig aldri hørt om jenter som tiltrekkes gutter med en good lock, om dem da ikke har en MEGET spesiell fetish.

Ikke jeg nei men flere damer jeg kjenner sitter godt i klisteret fordi giftemålet var forhastet pga en forelskelse i den pene mannen men når det kommer til stykket helt ubrukelige tyrannen.

 

Damer på 20 ønsker seg en pen, stillig, muskuløs, pengesterk, vellkledt og sporty mann med fin bil, stilige leilighet og kule venner.

 

Damer på 30 ønsker seg en mann som er snill.

Lenke til kommentar
Hm, jeg veit i alle fall at jeg, rødhåret og ekkel som jeg er, aldri kan håpe å bli kjent med jenter av høyere penhetsgrad. Det suger å ikke vinne det genetiske lotteriet, egentlig.

Hvis du ikke liker det røde håret ditt så kan du jo bare farge det.

 

Det finnes utrolig mange "stygge" folk som kunne vært pene hvis de hadde giddet å gjøre noe med utsende. Man trenger ikke ha et genetisk bra utsende fra før for å kunne ha et bra utsende, er mye man kan gjøre. Har sett noen som har vært stygge, men er pene nå siden de gadd å gjøre noe med det.

 

Og jenter tiltrekkes som fluer til kuruka for typen med selvtillit av stål og en good lock.

Dette er forøvrig også et bra kjennetegn på en og annen psykopat.

 

Verrt litt uheldig med jentene du siden du sier dette? Har forøvrig aldri hørt om jenter som tiltrekkes gutter med en good lock, om dem da ikke har en MEGET spesiell fetish.

Ikke jeg nei men flere damer jeg kjenner sitter godt i klisteret fordi giftemålet var forhastet pga en forelskelse i den pene mannen men når det kommer til stykket helt ubrukelige tyrannen.

 

Damer på 20 ønsker seg en pen, stillig, muskuløs, pengesterk, vellkledt og sporty mann med fin bil, stilige leilighet og kule venner.

 

Damer på 30 ønsker seg en mann som er snill.

Hva med de som er pen, stilig, muskuløs, pengesterk, vellkledd, sporty, har fin bil, stilig leilighet, har kule venner og er snill ?

 

Bare fordi du har alt det som er over betyr det ikke at du ikke kan være snill.

 

Man blir ikke automatisk slem fordi man har suksess i livet og hvis man er stygg uten suksess så blir man ikke automatisk snill ;)

Endret av DNA
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...