Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Oss stygge og de pene..


Anbefalte innlegg

Jeg lurer på en ting: Jeg tror jeg er stygg, men jeg er hele tiden glad og blid og sier mye morsomt som de fleste ler av. Både gutter og jenter.

 

De aller fleste jenter kommer jeg godt overens med, og de aller fleste liker meg godt (tror jeg hvertfall, siden de klemmer på meg temmelig mye).

 

Har jeg noen reel sjangse på å få meg en babe?

Er vel bare en måte å finne ut det på ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Og de jentene som hele tida prekner om det indre og bla bla..de er jo aldri sammen med noen stygge selv jo:)

Takk!

Endelig vet jeg at jeg ikke er alene!

Jeg blir UTROLIG irritert på sånne jenter.

"Går bare etter personligheten"

jah.. My ass

 

Som kommentert tidligere så har man flere årsaker til dette. Føler man seg stygg er man skjeldent kontaktsøkende. Og en person med høy selvtillit er kontaktsøkende og populær mennesker oppfattes skjeldent som stygge. Når man sier at personligheten og det indere er viktig så utelukker man ikke det yttere, og det er lettere å bli kjent med en selvsikker kontaktsøkende person. Så selvom en gutt er pen, selvsikker og kontaktsøkende er det ikke dermed sikkert at han har sjans på hu pene hvis det viser seg etter noen samtaler at han er ei selvopptatt klyse. Derimot kan det hende at den neste selvsikre, kontaktsøkende gutten hu snakker med er full match med ting hun liker av indre kvaliteter samtidig som at han har den selvsikkerheten fordi han ikke synes han selv er stygg.

 

En annen ting er at selvom mange sier at det er det indre som teller, så er det selvsagt mange jenter som kun er opptatt av utseende (på seg selv og hvem man er sammen med), og dermed kommer til å bli sammen med gutter som er pene, selvsikkre, selvoptatte klyser. Men det finnes faktisk mennesker som er pene uten å være selvoptatte klyser og de vil dermed finne hverandre.

Endret av Xell
Lenke til kommentar
En annen tin er at selvom mange sier at det er det indere som teller

Er det indere som teller? :!:

 

Men nei, det er jo selvfølgelig ikke bare utseendet som teller. Det nekter jeg å tro. Men det har mer å si enn de fleste egentlig tenker over. Man har lite lyst til å bli kjent med en som ikke ser attraktiv ut utseendemessig på et kjærlighetsplan for en selv. Hvis dere forstår hva jeg mener - man blir ikke interessert i en som ikke ser bra ut på overflaten for deg i den troen at "jeg bryr meg bare om personligheten og hun har sikkert en bra personlighet".

Lenke til kommentar

ptsch :p retta når. Går litt fort i svingene innimellom.

 

Selvsagt ser jeg poenget ditt, men det jeg ville fram til med dette og tidligere innlegg er at det er helt sikkert mange her som selv ikke føler seg blandt "de pene", men som helt sikkert ikke er noe styggere enn mage av de som er i nettopp denne gruppen. Du sier "man her likke lyst til å bli kjent med". Nei men dersom en person er selvsikker er han/hun kontaktsøkende og da kan det hende man blir godt kjent selvom man ikke ved føste øyekast tenkte "mmmmm jummy :dribble:" Også er det slik at når man blir litt eldre så kan de aller fleste titte på gutter og jenter på gata og tenke "yummy", men det er personen man kommer over ens med og det finnes noe annet en overfladisk tiltrekning som man ender i et fast forhold til.

Lenke til kommentar
Dere som mener at jenter burde gå etter personlighet, hvorfor har dere så lyst på en "babe"? Kan ikke stygge jenter ha minst like god personlighet?

Faktisk så har jeg problemer med å se noe annet en babes? Hadde ikke hatt noe problem med å ikke ha en babe!

 

Bli synlig ;)

Lenke til kommentar
Hvilken påstand? Det eneste jeg så er at en annen debattant uttalte noe av det samme som deg, litt mindre generaliserende, men fremdeles uten hverken argumenter eller kilder.

Det er slike utsagn som Blaxtro kommer med som forteller litt av understrømningene og holdningene i samfunnet rundt oss.

Det er slettes ikke dokumentert på noe vis men så tror jeg da heller ikke det er forsket noe seriøst på dette emnet heller såvidt jeg vet.

Det er ikke for ingenting at slike ordtak lever i beste vellgående.

Lenke til kommentar
Hva med de som er pen, stilig, muskuløs, pengesterk, vellkledd, sporty, har fin bil, stilig leilighet, har kule venner og er snill ?

 

Dei lever eit dobbeltliv som massemordar/psykopat, jf. American Psycho.

 

Men seriøst jenter, slutt med det vrøvlet om at utsjånaden ikkje teller bla bla. Det gjer den til de grader. Einaste grunnen for å uttale sludder om "indre verdiar" er for å høgne si eiga verdi ovanfor andre. Men dykk lurar ikkje meg. Eigentleg vil dykk berre knulle med David Beckham og hans likemenn med gudegitt utsjånad.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...