Gå til innhold

På tide å hype LittleBigPlanet igjen!


Knebel

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-NIoHlfL

Selve målet med spillet er ikke ikke mer enn hva man finner i klassiske plattformer, som Super Mario World, komme seg fra start til mål, gjerne raskest mulig og med flest mynter som er samlet på veien. Det som skiller spillet ut fra mengden er bruken av fysikkbasert gåteløsning, coop og brukerskapt innhold.

Lenke til kommentar

Det som strengt tatt må være en av hovedgrunnene til at folk gleder seg såpass mye til dette spillet må jo være hvor genial og enkel leveleditoren er. Man kan bare "tegne" sine egne strukturer og vips, så er det med i spillet med fysikk påslått automatisk. Fantastisk. Dette vil jo bety uendelig mange brett som folk rundt omkring lager. Gameplay ser ut til å være satt førsteprioritet på. Men grafikken ser jo utrolig herlig ut også i tillegg! Dette spillet bare MÅ bli bra! :)

Lenke til kommentar

for min del er det helt uaktuellt å lage baner.. men jeg synest spillet har sjarm i BØTTEVIS, i tillegg tror jeg at det er mange kreative mennesker her i verden som kommer til å lage noen sinnsykt kule brett etterhvert...

 

jeg håper bare at det er mulig å nyte spillet lenge for oss som gir pokker i den brettbygginga..

Endret av Fenixen
Lenke til kommentar
for min del er det helt uaktuellt å lage baner.. men jeg synest spillet har sjarm i BØTTEVIS, i tillegg tror jeg at det er mange kreative mennesker her i verden som kommer til å lage noen sinnsykt kule brett etterhvert...

 

jeg håper bare at det er mulig å nyte spillet lenge for oss som gir pokker i den brettbygginga..

Det e det som e det geniale :D glede meg til å se kas brett verden lager.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...