Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
Jeg gjorde Scholomance 40 ganger for å få 1 fuckings item...jeg er værken utolmodig eller særlig ung lenger desverre.

Bare 40? Heldig du var da? :)

For ikke å tenke på andre mmo spill som er underveis nå.

Hvilke da?

At WOTLK kommer til å slå alt annet ned i støvlene er jo nesten "given", men har også stor tro på WAR. I utganspunktet returnerer jeg aldri til AoC om dem beholder konseptet sitt. Dessuten tror jeg ikke at jeg orker AoC-combat systemet for melee-klasser

Tror prestige klassen vil rote til wow. Alle vil løpe rundt med det.

Tror også aerial combat vil bli kjipt. Er jo heller bedre å spille F-22 eller no da.

Endret av maanemann
Videoannonse
Annonse
Skrevet
har dere sett den her omg.Att noen kan tru at man kan tjene 1000g på en dag lol http://www.usfreeads.com/1317246-cls.html

Njah, tror du postet den der kun får at du håper at noen skal si :"Ja det fungerer", slik at du kan kjøpe den selv :p

Kanskje det fungere men kjøper ikke he he,man kan sikkert laste den ned gratis.Men jeg tror ikke på det, da gidder jeg ikke å lete.Jeg ga linken forde det finnes gold hack,og masse rart der ute og funcom gjør ikke en dritt med det.Det kommer til å ødlege spillet hvis de ikke gjør noe.

Skrevet
For ikke å tenke på andre mmo spill som er underveis nå.

Hvilke da?

Sån i farta kommer jeg på :

Aion (2008)

Free Realms (2008?)

Darkfall Online (2008)

The Agency (2008)

DC Universe Online (2008?)

Stargate Worlds (2009)

Star Trek Online (2009)

oioioi...tror ikke jeg skal kommentere tittler kontra årene de "skal" komme ut....*host* 1-3 års delays *Host*

Er bare ett som er viktig nå, og det er WAR ;)

Skrevet (endret)
HAHAHA! Funcom kjører seg selv på rævv...

http://www.oslobors.no/ob/aksje_kursutvikl...;p_period=1YEAR

Dette er morsom lesning! gud jeg håper funcom bygget brenner ned!

Edit:Fra 55 kroner aksje til 13 kroner er nesten 3\4 tap i bedriften... HAHAHAH!!!!!! :grin2:

CEO i Funcom solgte nylig 18,7% av sine aksjer i Funcom også..

Spørs om Funcom som selskap overlever frem til januar eller om de går konkurs, det som er trist eller morsomt alt ettersom hvordan du ser på det er at de har ingen utsidige faktorer å skylde på - grunnen til at AoC ikke ble en pengefabrikk er at de har lansert et for dårlig produkt.

Når jeg hopper tilbake ca 30 sider i forumet og ser innleggene jeg skrev da om potensielle feller AoC kunne falle i så falt spillet faktisk i hver bidige en. Det er vel en av ganske mange andre ting som sier litt om ledelsen der.

Endret av Pycnopodia
Skrevet

Funcom må virkelig få fingeren ut av ræva nå og levere altså. Synes det er helt vilt jeg hvor ræva dem har kjørt AoC rett ned i dass.

Leser nesten vær dag om folk som er så forbanna på spillet at dem gidder ikke å bruke tid og energi på det lenger.

Greit nok at dem kanskje kan ordne opp i det etterhvert, men folk er rare når det kommer til mmo spill. Dem gir det kanskje 2-3 sjangser før dem driter lang mars i hele spillet.

Og nå som WAR hypen er til å ta å føle på så ville jeg si at Funcom sliter mere en noen gang.

Gjest Slettet+56132
Skrevet

WAR hypen? Hvilken hype? De eneste jeg hører snakke om WAR er dem som synes AoC suger...

Skrevet (endret)
WAR hypen? Hvilken hype? De eneste jeg hører snakke om WAR er dem som synes AoC suger...

Om du stikker til noen store mmo forum og ikke lille Gamer.no så er det rimelig med aktivitet. Ten Ton Hammer akkurat nå så er det 7stk som leser AoC sitt forum, 30stk i World of Warcraft, men hele 122stk på Warhammer Online.

Youtube.com sin nr1 høyeste subscribed denne uken er br3ntbr0 som poster....Warhammer Online videoer.

mmorpg.com så har bare idag Warhammer Online fått 15,635 unique hits som most popular. Spillet ligger på første plass med World of Warcraft på nr2 med 3,396 hits.

Siste mnd pool hos mmorpg.com gir Warhammer Online 308,786 unique hits, på en klar førsteplass med Age of Conan på nr2 med 164,983 hits.

MTV kjører for tiden muligens råeste cgi trailer for Warhammer Online og skaper en hype blant mmo fans og helt nye gamers.

Noe mere du lurte på?

Endret av _LarZen_
Skrevet

Jeg gleder meg sånn til WAR at jeg vurderer å kutte ut en artig jobbtur til Spania fordi at dette sammenfaller med release av WAR den 18 sept:)

Jeg holdt på å besvime av glede og begeistring når jeg leste om witch hunter i går....

Blir WAR bra, dør AoC lett!

Skrevet
Jeg gleder meg sånn til WAR at jeg vurderer å kutte ut en artig jobbtur til Spania fordi at dette sammenfaller med release av WAR den 18 sept:)

Jeg holdt på å besvime av glede og begeistring når jeg leste om witch hunter i går....

Var utrolig mange tilsvarene poster ret før conan kom ut.

Kun månder etter kom hat postene. Vi veit aldri om WAR driter seg ut på samme måte som conan. Det er bare og prøve og se, men råder deg til å ikke kutte ut en jobb tur for releasen :p

Skrevet (endret)

Jøss...

Noen tar'n litt for langt. :S

Når det er snakk om WAR så trur jeg det spillet ikke vil falle i smak hos de som allerede har spilt seg lei på WoW.

Bare se på betafeedbacken som har kommet så ser man at det er ting som ikke helt sitter som det skal hos enkelte, og når det da er combat systemet som er "treigt" og lite inovativt så er jo det en av de mest viktige tingene som burde være bra i et MMO ettersom man bruker det 100% i alt man gjør omtrent.

Endret av o(O)phus
Skrevet
Intill Guardians kan one combo drepe POM, Assassins og TOs er eg vekk fra spillet. De har 12000k helse og gjør enorm skade...Finn feilen!!!!!

På testlive serveren har de nerfet damage gems, noe som er grunnen til at guardians can one-shot kille. Høres ut som du får en fiks i neste patch.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...