Gå til innhold

Pct's Wotlk beta/info tråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Samme inntrykk jeg fikk i alpha det. 51point i shadow er utrolig bra, både i pve og pvp, men kanskje særlig i pvp. Dessuten får de masse annet snacks som bla. at fade breaker slows(eller hva det var) og insta howl of horror(:p).

 

- 51p er bra, det har jeg ikke noe å si no på.

- Fade fungerer akkurat som escape artist. Hva skal vi med det? Jeg vil ha noe som gjør at jeg ikke blir stunna.

- Horror-effekten fungerer kun om targetet ikke er immun til fear, så cloak of skill, will of skill og slike ting vil fortsatt være sinnsykt OP.

 

- Scaling er fortsatt ikke fiksa

- Glyphsene vi fikk var patetiske. Glyph of Mind Soothe tok virkelig kaka.

- Spriests vil ikke ha aoe spell (mind sear). GI MEG NOE NYTT FOR FAEN!

Lenke til kommentar
Så er det noen av oss som spiller pve, da er det ikke så mye å hoppe i taket for.

 

Og priests er ikke alene om dårlige 51point talentsi pve heller ;) Chaos bolt, chimera shot, living bomb blant annet? Begge de siste er dårligere enn Dispersion.

 

Dessuten på tide at blizzard hører på priest og gir de noe luv i pvp igjen (var jo horribelt op på lvl 60, men ganske latterlige på lvl 70)

Lenke til kommentar
Så er det noen av oss som spiller pve, da er det ikke så mye å hoppe i taket for.

 

- 30% threat reduksjon i Shadowform.

- Mye bedre nytte av spellcrit. (Imp. Spirit Tap & Shadow Power)

- Twisted Faith er jo latterlig overpowered. (sikkert 2-300dmg på level 80, i tillegg til mye mer damage på flays og MB.)

- Mye vanskligere for å gå tom for mana. (Imp. Spirit Tap, Shadow Focus & Dispersion.)

 

Jeg syns shadowpriest har fått mer enn nok PvE buffs for å si det sånn.

 

M@R7!N: Latterlige på 70? SP/Rogue, SP/Lock, SP/BM Hunter er alle latterlig gode komboer som inkluderer shadowpriests.

 

Chimera Shot er forresten også veldig bra etter buffen.

Endret av PSV
Lenke til kommentar

Raid-Wide Vampiric Touch

We're still in talks about how to consolidate buffs/debuffs between classes. Making VT raidwide is a possibility, but yes it would mean the value of multiple Shadow Priests in a raid is somewhat diminished. In a lot of ways we're okay with that (you shouldn't *have* to have multiple specs of one class in a raid), but there are a lot of other side effects we're not sure about right now.

 

Vampiric Touch nerf to 2.5%

To be honest, 2.5% still might be too high. In our tests, Shadow Priests were still providing around the same amount of mana to their party (if not more) than before because of their increased damage output. Not to mention the Priest wasn't going out of mana at all because of Spirit/Improved Spirit Tap.

Lenke til kommentar
Så er det noen av oss som spiller pve, da er det ikke så mye å hoppe i taket for.

 

Og priests er ikke alene om dårlige 51point talentsi pve heller ;) Chaos bolt, chimera shot, living bomb blant annet? Begge de siste er dårligere enn Dispersion.

 

Dessuten på tide at blizzard hører på priest og gir de noe luv i pvp igjen (var jo horribelt op på lvl 60, men ganske latterlige på lvl 70)

 

Ingen av de du nevnte der er noe dårlig i det hele tatt, hvordan kan du påstå det uten å ha prøvd =)?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...