Gå til innhold

Pct's Wotlk beta/info tråd


Anbefalte innlegg

Har sett veldig mange warrs på beta med titan's grip som glemmer å ta Dual Wield Specialization dog. (Veldig dumt lol)

 

.... :D

 

Har en liten warrior på gang kun med tanke på Titans Grip - skal bli spennende å følge beta videre.

 

Tviler på at jeg kommer til å gå tilbake til raiding 3-4 dager i uka, så da ser jeg for meg warriors som en morsom class å surre rundt med mtp. farming/questing/grinding osv. Får kjappe meg å gjøre den lille gnomen klar for expansion ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Problemet med titan's grip er at det blir veldig lenge mellom hvert white attack (selv med flurry), og en miss/dodge/parry streak gjør at du sitter igjen ragestarved som få. Og vi snakker virkelig rage starvation når mobsa ikke slår på deg (blir tanket av noen andre), og weaponspeed'en blir opp til 4~ sec.

 

EJ matematikere har også funnet ut at Titan's Grip faktisk gjør white damage/dps'en lavere..

Lenke til kommentar
Problemet med titan's grip er at det blir veldig lenge mellom hvert white attack (selv med flurry), og en miss/dodge/parry streak gjør at du sitter igjen ragestarved som få. Og vi snakker virkelig rage starvation når mobsa ikke slår på deg (blir tanket av noen andre), og weaponspeed'en blir opp til 4~ sec.

 

EJ matematikere har også funnet ut at Titan's Grip faktisk gjør white damage/dps'en lavere..

 

Ja - var noen av de kalkuleringene der jeg refererte til tidligere. Likevel - satser likevel å ha en warrior klar så snart expansion er her, må jo testes likevel ;)

Lenke til kommentar
Problemet med titan's grip er at det blir veldig lenge mellom hvert white attack (selv med flurry), og en miss/dodge/parry streak gjør at du sitter igjen ragestarved som få. Og vi snakker virkelig rage starvation når mobsa ikke slår på deg (blir tanket av noen andre), og weaponspeed'en blir opp til 4~ sec.

 

EJ matematikere har også funnet ut at Titan's Grip faktisk gjør white damage/dps'en lavere..

 

Ja - var noen av de kalkuleringene der jeg refererte til tidligere. Likevel - satser likevel å ha en warrior klar så snart expansion er her, må jo testes likevel ;)

 

Er jo en god del syting osv fra warriors om akkurat dette, så kanskje blizzard hører etter og fjerner penaltyen til titan's grip! Hvis ikke kommer vel fury warriors til å stacke hit like mye som rogues fremover :)

Lenke til kommentar

Ja, med trege våpen som 2handers gjerne er så får man mindre utbytte av Attackpower pr. slag etter hva jeg kan huske (pga. formelen som brukes for å regne ut skade)

 

Dette pluss -20% attackspeed(og muligens redusert rageregen) gjør at Titan's grip ikke gir en så enorm økning i dps som man kanskje skulle tro på forhånd.

 

Skulle gjerne vært med og spille i denne betaen og pct :p

Endret av M@R7!N
Lenke til kommentar
Hva i helsike. Kan du kjøre forskjellige sveiser raser i mellom ? :o

Kjenner en liten giggle når jeg ser for meg en diger grønn klump med samma frisyre.

 

belf frisyre det der ja:P de har visst noen hårfrisyrer som flere raser kan bruke ja.. er noen bilder på wotlk wiki'n

Lenke til kommentar
Paladins skal jo være OP, er jo liksom hele poenget med dem.

 

Å? Rart de gikk rundt i 2.5år 100% udugelig da før noe ble gjort. Tenker med gru tilbake på den tida der seal of command og autoattack var eneste form for dmg. Alle klassene bare lot deg ta dem til 50% hp mens de spamma /lol før de gadd kjempe tilbake, for de visste de kom til å vinne uansett. Men nå er jo paladins helt ville, burster jo ned de fleste i løpet av sekunder.

Lenke til kommentar
Tror jeg fikk mekka verdens styggeste hårsveis på den gamle paladin min nå, haha. Er ikke det der BE hairstyle egentlig?

 

Uansett, ble ganka av en paladin tidligere idag, herregud for en dmg de gjør, helt sinnsvakt.

 

hvordan får du hp og mana talla så hvit og klar?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...