M@R7!N Skrevet 14. august 2008 Rapporter Del Skrevet 14. august 2008 (endret) Chimera shot har ingen plass i en dpsrotation i pve. Living bomb som dpsspell i pve? Javel da, har du prøvd kanskje? :> Chaos bolt kan muuligens bli brukbar, men ser egentlig for meg at det er en pvpspell. 1.5sec coefficient og 10sec cooldown Til PSV: Nå sammenlignet direkte med slik det var på 60, altså ikke noe arena Vet det er arena som er alfa-omega for de fleste, men personlig er det lite som slo worldpvp på lvl 60, og blizzard sier det prøver å fikse litt på dette. Buff til Chimera shot? Uansett, slik det var før var det etter hva jeg har fått med meg ikke verdt å bruke ettersom serpent sting er på langt nær bra nok (dååårlig scaling(rap*0,1) i forhold steady. Mulig de har buffet den på en måte som jegi kke har fått med meg, men skulle gjerne hatt en annen 51point talent selv. Det ser jo tross alt ut som om de prøver å gjøre marksman mer dpsorientert, mens bm blir mer fokusert på longevity. Endret 14. august 2008 av M@R7!N Lenke til kommentar
storken Skrevet 14. august 2008 Rapporter Del Skrevet 14. august 2008 Pct, kan du poste noe på Wotlk Beta forumet for meg? Emnetittel: [suggestion]Changing Omen of Clarity to reduce randomness Tekst: Although I'm not a beta tester, and haven't experienced OOC in its current WotLK form, I have some opinions and thougths about what will be good changes for this talent. Take a look and see what you think about these propositions. Omen of Clarity Each of the Druid's spells and autoattacks has a chance of causing the caster to enter a Clearcasting state. The Clearcasting state reduces the Mana, Rage or Energy cost of your next damage, healing spell or offensive ability by 20%. Stacks up to 5 times. or Omen of Clarity Each of the Druid's spells and autoattacks has a chance of causing the caster to enter a Clearcasting state. The Clearcasting state reduces the Mana, Rage or Energy cost of your next damage, healing spell or offensive ability by 33%. Stacks up to 3 times. (33%/66%/100%) or Omen of Clarity Each of the Druid's spells and autoattacks has a chance of causing the caster to enter a Clearcasting state. The Clearcasting state reduces the Mana, Rage or Energy cost of your next damage, healing spell or offensive ability by 50%. Stacks 2 times. In my opinion, the version that stacks 3 or 2 times is most realistic. The 3 stacks version will have a ppm on about 10 (more with gear) and the 2 stack version will have a ppm on about 6-7. After what I've heard from betatesters OoC feels too occational, sometimes it chainproccs and sometimes it doesen't proc at all. Increasing ppm and decreasing the effectiveness will also make it abit more challenging to use. In a scenario where I have low energy and get a proc, I can store energy and also hope for a second proc, then to unload all in a big burst. This proposed change also removes some of that RNG ferals are experiencing. Morphler #Argent Dawn Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 14. august 2008 Rapporter Del Skrevet 14. august 2008 Hvordan skal du få den til å stacke? La oss si en balance druid bruker wrath og den proccer OOC, vil ikke da denne proccen bli brukt opp neste gang han bruker en spell? Lenke til kommentar
PcT Skrevet 14. august 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. august 2008 http://forums.worldofwarcraft.com/thread.h...&sid=2003#0 there you go Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 14. august 2008 Rapporter Del Skrevet 14. august 2008 - 30% threat reduksjon i Shadowform.- Mye bedre nytte av spellcrit. (Imp. Spirit Tap & Shadow Power) - Twisted Faith er jo latterlig overpowered. (sikkert 2-300dmg på level 80, i tillegg til mye mer damage på flays og MB.) - Mye vanskligere for å gå tom for mana. (Imp. Spirit Tap, Shadow Focus & Dispersion.) Jeg syns shadowpriest har fått mer enn nok PvE buffs for å si det sånn. Jeg ser positivt på WoTLK, selv om det er noen skuffelser. Mind Flay ble nerfet tilbake fra 30y. Blir spennende og se om Glyphen som øker range til 29y men fjerner snare resulterer i høyere co-efficient. Mind Sear koster 67% av base mana. Lav damage. Glyphs er latterlige. Hva skal vi med en Glyph som gir SW:P 3sek lengre duration? Lenke til kommentar
storken Skrevet 14. august 2008 Rapporter Del Skrevet 14. august 2008 Hvordan skal du få den til å stacke? La oss si en balance druid bruker wrath og den proccer OOC, vil ikke da denne proccen bli brukt opp neste gang han bruker en spell? Jo, men det er hovedsakelig feral druids som har fått mye oppmerksomhet rundt dette med OoC (som skal "fikse" at druids scaler dårlig med haste) Gjør jo ikke noe for en moonkin om han caster en wrath med full manacost og en gratis en eller 2 med halv manakost. http://forums.worldofwarcraft.com/thread.h...&sid=2003#0 there you go takk Lenke til kommentar
Pherol Skrevet 14. august 2008 Rapporter Del Skrevet 14. august 2008 Noen som vet grunnen til at vi hører veldig lite om druids i wotlk? Eller er det bare jeg som ikke følger godt nok med? Leste det med OOC men har ikke sett noe mer enn det. Lenke til kommentar
storken Skrevet 14. august 2008 Rapporter Del Skrevet 14. august 2008 Noen som vet grunnen til at vi hører veldig lite om druids i wotlk? Eller er det bare jeg som ikke følger godt nok med? Leste det med OOC men har ikke sett noe mer enn det. Synes vi hører ganske så mye jeg, synes mages er litt gjemt bort jeg. Ellers så er jo DK oppmerksomhets"hore" til tusen Lenke til kommentar
storken Skrevet 14. august 2008 Rapporter Del Skrevet 14. august 2008 Gidder du legge til dette til tråden på betaforumet? Just to clarify. I do not want to make OoC weaker. I want to make it more reliable. Imagine you open up with pounce - OoC procc - 20 energy mangle - OoC procc - 21 energy shred - 42 energy shred. The chance for that to occur is the same as Pounce - mangle - OoC procc - free shred - shred. Lenke til kommentar
PcT Skrevet 14. august 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. august 2008 2230k i den nye patchen fra 71-72.. Great.. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 14. august 2008 Rapporter Del Skrevet 14. august 2008 2.2 millioner exp mellom to nivåer? Er vel en smule drøyt? Lenke til kommentar
Faber Skrevet 14. august 2008 Rapporter Del Skrevet 14. august 2008 jeez, hvor mye xp får du for å drepe 1 mob da? og hvor mye xp gir en vanlig quest? Lenke til kommentar
PcT Skrevet 14. august 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. august 2008 Rundt 850-900 xp per mob, og 20-25k per quest Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 14. august 2008 Rapporter Del Skrevet 14. august 2008 850-900 exp uten rested, eller? Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 14. august 2008 Rapporter Del Skrevet 14. august 2008 (endret) Fikk fatt i en betakey nå jeg også, så kan besudle PcTs tråd med litt rogue/priest-erfaringer. Det er i disse tilfellene at det er kjedelig å ha karakterer spredt over 2 accounts. Har lyst til å prøve mange klasser... Endret 14. august 2008 av Quicko Lenke til kommentar
PcT Skrevet 14. august 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. august 2008 Morsomt.. : Wrath of the Lich King Beta Invitation! Jeg fikk enda en! hahahahaha Bare å komme med info osv, er alle sin å bruke lol Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 14. august 2008 Rapporter Del Skrevet 14. august 2008 Hva skal du gjøre med denne nye keyen? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 14. august 2008 Rapporter Del Skrevet 14. august 2008 Ugh, harke fått no enda jeg :< Lenke til kommentar
Sink Skrevet 14. august 2008 Rapporter Del Skrevet 14. august 2008 Ugh, harke fått no enda jeg :< Samme, vil teste ut noen av de nye talentsa våre Lenke til kommentar
pronoob Skrevet 14. august 2008 Rapporter Del Skrevet 14. august 2008 Morsomt.. : Wrath of the Lich King Beta Invitation! Jeg fikk enda en! hahahahaha Bare å komme med info osv, er alle sin å bruke lol WTB! :E Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå