Gå til innhold

Pct's Wotlk beta/info tråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Serverne er helt sinnsvakt ustabile idag.. Discer ut til char screen og får world down hvert 5 minutt..

 

Venter på at druidn min kommer over, kjørte copy av den istad.. Dog jeg tror jeg lvler warren først..

 

(Og nei det er IKKE bare dk start som lagger :() )

Lenke til kommentar

Fint og koselig i borean tundra..

 

Jeg må si at jeg elsker den nye bloodthirst.. 7.5% health regened hvert 6 sekund, + blood craze.. Jeg har ikke brukt bandages mot mobs enda og jeg løper gjerne å tar 5 og 5 mobs (evig rage med nye talents, spam spam spam :D)

 

I duels, med blood craze og bloodthirst nå ender jeg mot alle dk's jeg har prøvd meg mot med over 90% hp osv.. Er en sånn liten change som bare blir helt nydelig.. (Og det at reckleness/shield wall er 5min cooldowns er jo bare nydelig og da, nå kan ikke folk qq'e at jeg bruker dem i duels)

 

post-56875-1218370759_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Recklessness i duel gjør jo warrior uovervinnelig :p

 

Forsiktig nå.

 

Recklessness i Live: The warrior will cause critical hits with most attacks and will be immune to Fear effects for the next 15 sec, but all damage taken is increased by 20%.

 

Recklessness i WoTLK: Your next 0 special ability attacks have an additional 100% to critically hit but all damage taken is increased by 20%. Lasts 12 sec. (0 special ability er placeholder mest sannsynlig.)

 

Fint at man får Recklessness til Arena dog :)

 

(Når det gjelder Shield Wall så er den også nerfet samtidig som cooldown er senket. I Live så gir den -75% damage taken, mens i WotLK kommer den til å gi -50% damage taken. Selvfølgelig veldig velkommen med 5min cooldown, sånn at man har den hvert bossforsøk til eksempel.)

 

Jeg tror dog Retaliation blir fin også. Den er også 5 min cooldown på nå, og har instant counterattack på opptil 20 angrep, så om en rogue bestemmer seg for å burste deg ned kan det være han gjør noe dumt. Det skal dog sies at OMGDONTHITME, IGOTRETALIATION fortsatt henger på Warrioren når den bruker Retaliation.

Lenke til kommentar

Jeg må si hvor overraskende morsomt det er å spille fury warrior i beta nå..

 

Grinding, elites osv dør som bare det, helt sjukt morsomt..

 

Gikk fullt ut 61 fury, og man dreper så sinnsvakt fort med titans grip..

 

Bare popper opp rampage, så løper jeg inn i groups på 5+ nuker alle med cleave + ww + bt spam, pga changen i bt og blood craze (jeg har mye resi, mye sjanse for å procce uten crit) så ender jeg ALLTID opp med 100% hp.. Og når de 5 er døde heroic leaper jeg til neste osv lol ufattelig morsomt :D

 

Mange driver å sier at heroic leap er bugga og at titans grip suger, men jeg må si meg 100% uenig, mot solo mob, popper jeg bare zerk rage og jeg har talented med 20% mer rage fra damage, så hopper jeg rundt med evig rage..

 

1 72 mob dør på ca 6-7 sekunder. (Charge > bt > ww > heroic = død, ww er helt sjukt med titans, med mine s4 two handers gjør 1 ww full crit 3k + 2.7k lett) Og jeg bruker bare pvp gear, 1900 ap 41% crit og 400 resi unbuffed.. Med Battle + rampage + imp berserker stance + trinket har jeg 3450. (2150 elln unbuffed i zerk stance)

 

Jeg specca prot for å kjøre The Nexus og Utgarde Keep idag, jeg må si at jeg ELSKER forandringene, Vigilance + Shockwave gjør det så EKSTREMT lett å tanke hauger av mobs uten problemer. (Og alle de små talentsa som f eks refreshe shield slam cd osv når du gjør skade)

 

 

Har ikke fått spilt noe mer idag, men tenkte jeg skulle ta en tur innom druid'n og priest'n min imorra, men jeg får fiksa litt bilder osv da.

Lenke til kommentar

Er vel mer i raids folk har vært skeptisk til Titan's Grip - i situasjonen hvor du ikke tar damage i det hele tatt? Mener jeg suste innom noen threads på Elitist Jerks hvor man mente det knapt var noen forbedring av DPS i det hele tatt, skal se om jeg orker å finne det fram ^^

Lenke til kommentar

Har ikke fått testet det ut der jeg ikke tar damage enda dessverre, men nå, for grinding så er det helt sinnsvakt bra.

 

Akkuratt nå, når jeg ser iforhold til andre som grinder der jeg holder på, så er det bare enhancement shamans som dreper fortere enn meg, men de og alle de andre har downtimes, noe en full fury warrs ikke har i det hele tatt (mister du litt hp bare løper du på en ny og regener lol)

 

Har sett veldig mange warrs på beta med titan's grip som glemmer å ta Dual Wield Specialization dog. (Veldig dumt lol)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...