Gå til innhold

Pct's Wotlk beta/info tråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommet noe mer ang. muligheten til å ha to forskjellige talent-trees "lagret", slik at man ikke må betale for å bytte rolle? Har ikke sett noe særlig om det, er det blitt avblåst, eller er det med i spillet? Vet ikke helt hvordan jeg skal formulere meg, men dere forstår sikkert poenget. :)

Skrevet
Kommet noe mer ang. muligheten til å ha to forskjellige talent-trees "lagret", slik at man ikke må betale for å bytte rolle? Har ikke sett noe særlig om det, er det blitt avblåst, eller er det med i spillet? Vet ikke helt hvordan jeg skal formulere meg, men dere forstår sikkert poenget. :)

Hmm, har dette vært diskutert fra blizzard sin side? Jeg tviler veldig på at det blir en realitet, siden det er ting som dette og repairs osv som er med på å kontrollere økonomien. Det er pengesluk som trengs i spillet hvis ikke ender folk opp med trailerlass med gull som de kan pøse ut på ah osv og skape økonomisk kaos på serveren ;)

Satt litt på spissen såklart, men tror som sagt at det ikke kommer til å forandre seg.

MEN en ting de burde ha lagt til for lenge siden er at man lager speccen sin først, og deretter trykker "accept" for å bekrefte at alle points er på rett talents. Har trykket feil selv så utrolig mange ganger og har måttet respecce enda engang :p

Skrevet

Hmm, har dette vært diskutert fra blizzard sin side? Jeg tviler veldig på at det blir en realitet, siden det er ting som dette og repairs osv som er med på å kontrollere økonomien. Det er pengesluk som trengs i spillet hvis ikke ender folk opp med trailerlass med gull som de kan pøse ut på ah osv og skape økonomisk kaos på serveren ;)

Satt litt på spissen såklart, men tror som sagt at det ikke kommer til å forandre seg.

MEN en ting de burde ha lagt til for lenge siden er at man lager speccen sin først, og deretter trykker "accept" for å bekrefte at alle points er på rett talents. Har trykket feil selv så utrolig mange ganger og har måttet respecce enda engang :p

Økonomien kontrolerer seg selv i stor grad:) dersom folk får mer penger så går prisen på varer opp. Lett å se etter at dem åpnet daily-quests i såppass stor skala i siste patch. Prisene på de fleste varene steg mye, spesielt på gems på serveren min.

Personlig hadde dette vært svært bra, siden jeg kunn grinder bår jeg trenger det. dvs jeg vil ikke fått emr penger uansett. trengte jeg ikke respecce ville jeg ikke grndet.

Skrevet

Ja, det har vært diskutert, men ikke veldig mye - derfor jeg spurte de som kanskje følger med mye mer enn meg visste noe. :)

Skrevet (endret)

Nåja, folk bytter nå ikke build hver dag uansett, og det koster jo bare max 50G. Så det er ikke akkurat DET som tar mest penger fra folk som har 4000 fra før. Men det hadde vært jævlig kjekt med en + og - knapp i talenttreet, så man kunne angre seg før man trykte OK, istedet for å betale for ny respec hvis man trykker feil talent.

Tror ingen ville plutselig få "et lass med penger" bare fordi det ble gratis å respecce.

Andre MMORPG har gratis respeccing, f.eks. Guild Wars. Men det er fordi systemet er helt annerledes enn WoW. Man kan max ha med seg 7 skills ut i bushen eller på quests. Og det er et par hundre å velge mellom. Kan også specce om alle statsene ut fra en gitt "pool" med poeng, for å tilpasse seg andre skills og monstre man vet man treffer i en viss instance eller questlinje.

I GW respeccer man gjerne flere ganger om dagen pga dette, så da må det nesten være gratis.

Endret av Bytex
Skrevet (endret)

Selv synes jeg ikke prisen på respeccs er så ille, er heller det at man må til en av de tre hovedbyene for å respecce. Hadde vært fint i raids om fury warriors kunna respecca tank på enkelte fights, holy priests til shadow osv. edit: uten å måtte ta portal til en by og få summon tilbake.

Selv har jeg opplevd å respecce tre ganger i ett raid et par ganger.

Endret av Ole_Gunnar
Skrevet

synes det er ok å betale for det.

det kjedelige er å dra til org. hver gang og måtte sette ut alle poengene på nytt.

skulle gjerne sett at man kunne respecce hvor som helst og ha ferdig lagrede speccs.

Skrevet

Gøy å høre "sorry, jeg kan ikke PvPe før fredag, er specca arms PvE for raids" av venner som driver med PvE, fordi de allerede må farme haugevis av gull til consumables og repaircosts.

Det er for ille å måtte betale 100 g hver gang man skal PvPe. Merker det selv, når banken begynner å tømmes bare av BGs/arena, fordi jeg ikke har noen input av gull for tida.

Skrevet

Da har du ikke hatt det moro nok med dreamstate. Wrathspam er avhengighetsskapende.

I tillegg er det 2 litt forskjellige spillestiler i 13/11/37 og 8/11/42. Burde vært 50g!

Skrevet
Deep Freeze gjør ikkje skade lengre, bare stunner. forbanna blizzard. får ikkje særlig lust til og spille mage lengre.

er ikkje mage uten å bli nerfa i kvar patch^^

Er ikkje det litt av sjarmen då;)?

Har og lest noko om at det var mulighet for å ha fleire speccs lagret. Men det er leeenge siden eg hørte noko om sist.

Hadde vore ganske greit. For det er ikkje særlig kult for ein healer å gjera daily quests/grinde etc.

greit nok, bruker alt til det, men for å få rep på main osv.

Skrevet
Deep Freeze gjør ikkje skade lengre, bare stunner. forbanna blizzard. får ikkje særlig lust til og spille mage lengre.

Er mangel på skade på en stun virkelig god nok grunn til å skippe mage-classen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...