Gå til innhold

Den store Guitar Hero: World Tour tråden

Zeph

Anbefalte innlegg

Skrevet

fitte dritt.

er på mitt 3. sett nå og gitaren er fucked=(. Ser ut til at de har kommen med nye trommer som funker med gitarene er ende den samme gamle dårlige lol

Videoannonse
Annonse
Skrevet
fitte dritt.

er på mitt 3. sett nå og gitaren er fucked=(. Ser ut til at de har kommen med nye trommer som funker med gitarene er ende den samme gamle dårlige lol

Ja, min gitar er også fucked, hos meg er det strumbaren som går hver gang!

Denne er ekstremt treig til meg, og henger noen ganger igjen når jeg strummer nedover, samt at den strummer 2 ganger når jeg egentlig strummer bare en gang. :no:

Skrevet

Gitaren til WT har jeg ikke hatt problemer med, og mange mener jo det er den beste thus far. Trommesettet derimot har jeg skrudd opp og teipet et flertall ganger. Dritten går bare i stykker.

• 2 uker senere...
  • 3 uker senere...
Skrevet

Noen som vet om hvor man kan få kjøpt kun gitaren for xbox360? (Med tråd, da den også skal brukes til pc.)

Har kikket noen steder, feks Komplett, men gitaren koster jo urimelig mye! Mer enn selve spillet enkelte steder.

Trenger altså kun en enkel (gjerne av de eldre) gitar, skulle tro at man kunne få det nokså billig et sted?

Skrevet

Exploreren, altså GH2-gitaren, er den eneste med ledning. Jeg kjøpte min brukt på Gamestop i Drammen, jeg veit at de har en del brukte gitarer. Vet ikke hvor du bor, men prøv en eller annen Gamestop..

Skrevet

For de som ikke vet det har Gamestop byttetilbud nå.

For 4 spill + 499 kroner får man:

GH:WT

GH:Metallica

2xGH:WT-gitarer (den ene i Metallica-design)

1xTrommesett

1xMikrofon.

Genialt tilbud. :)

Skrevet

Elsker dissa dealsa til Gamestop... Passer meg fint siden jeg ikke bryr meg så veldig om å spare på spill. Skal ikke benytte meg av dette, siden jeg har hele WT-pakka, men finfint uansett..

Skrevet (endret)

Hver gang jeg slår på rød eller grønn så blir det slått på den blå også, noen som har samme problemet? Er det bare å gå til butikken å få nytt trommesett? Må jeg ha embalasjen?

Endret av Masteral
Skrevet
Hver gang jeg slår på rød eller grønn så blir det slått på den blå også, noen som har samme problemet? Er det bare å gå til butikken å få nytt trommesett? Må jeg ha embalasjen?

Bør funke å bare gå der du handla den og si hva som har skjedd så skal du få ny. Trenger ikke embalasje.

Skrevet

Kjøpte hele bundle pakken her om dagen.

Det jeg har merket er at pilknappene på trommene fungerer veldig dårlig. Jeg må trykke hardt og mange ganger før de reagerer, er dette et kjent problem?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...