Gå til innhold

Lanserer nytt for små lommer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

når jeg tenker etter så er den som en lillebror til C702 å regne, git mindre funksjoner i kamera og mangel av gps.

 

hvordan er det med firmware bugs i C702 for tiden forresten?

 

for å legge til litt mer, jeg er mest ute etter en telefon for ringing og som "modem" for en N800 tablet...

 

for den jobben bli selv C702 i meste laget hadde det ikke vært for agressiv sponsing fra telenor for tiden.

 

spørsmålet er om jeg skal slå til eller vente på T700.

Endret av hobgoblin
Lenke til kommentar

Ser at denne har "ramme inni skjermen", noe som gjør at skjermen blir mindre. Dette misliker jeg med endel av telefonene til SE. Jeg vil gjerne ha så stor skjerm som mulig (uten at den fysiske telefonen blir for stor), og denne ramma gjør at mye plass som kunne vært brukt til skjerm blir ofret til ingenting/pynt.

Endret av learntofly
Lenke til kommentar
Ser at denne har "ramme inni skjermen", noe som gjør at skjermen blir mindre. Dette misliker jeg med endel av telefonene til SE. Jeg vil gjerne ha så stor skjerm som mulig (uten at den fysiske telefonen blir for stor), og denne ramma gjør at mye plass som kunne vært brukt til skjerm blir ofret til ingenting/pynt.

Skjermen blir vel ikke mindre pga av den, vil heller si at SE ofte har små skjermen med ramme rundt, ikke inni skjermen ;) Mindre skjerm, mindre strøm forbruk.

Lenke til kommentar
Syntes det er rimlig slankt jeg. Selv om det finnes mindre telefoner er denne langt i fra stor. Litt over 1 millimeter mer enn W880i som alltid har blitt sett på som en av de slankeste på markedet.
Mener du en av de slankete SE telefoner på markedet? Finnes haug med nokiaer som er mellom 44 og 45 mm i bredde.
Lenke til kommentar
Ser at denne har "ramme inni skjermen", noe som gjør at skjermen blir mindre. Dette misliker jeg med endel av telefonene til SE. Jeg vil gjerne ha så stor skjerm som mulig (uten at den fysiske telefonen blir for stor), og denne ramma gjør at mye plass som kunne vært brukt til skjerm blir ofret til ingenting/pynt.

 

vel samtidig så vil det nok gjøre mulig vedlikehold enklere.

 

men selvsagt så kunne dem gjort saken noe tykkere og skjult denne kanten under ytterdekselet.

 

nåja, la ikke merke til det før det ble påpekt uansett, så jeg anser det som ett "mindre" problem ;)

Lenke til kommentar
Syntes det er rimlig slankt jeg. Selv om det finnes mindre telefoner er denne langt i fra stor. Litt over 1 millimeter mer enn W880i som alltid har blitt sett på som en av de slankeste på markedet.
Mener du en av de slankete SE telefoner på markedet? Finnes haug med nokiaer som er mellom 44 og 45 mm i bredde.

 

Nå er det vel tykkelsen det er snakk om. Den er slank, altså tynn. Da har ikke bredden noe med saken å gjøre.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...