Gå til innhold

Ny spill pc er ikke hardcore gamer!


Anbefalte innlegg

Hei jeg har funnet ut at min gammle pc ikke holder mål og er ikke noe oppgraderings vennelig noen som har en ide??

 

PS: spiller for det meste Command and Conquer 3 og sånne spill men må kunne dra noen hak høyere spill fordi jeg kjøper stadig nye spill.

 

Mitt budget er på 5-9k.

 

Og hvor mye må man ut med for en rts(Real Time Strategi) gamer pc??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-wtZtqAvs

Hva trenger du?

pc bare eller skjerm, tastatur, mus osv?

Noe spessielt du ønsker og ha i den? SLI crossfire støtte?

Noe spessielt skjermkort?

 

Noen cpu du spessielt er glad i ? Duo eller quad fra intel?

Noe kabinett du ønsker eller bare et helt vanlig et så billig som mulig? siden du er på budsjett

Vis du svarer på dette så skal jeg hjelpe deg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs
btw donnie tipper han har skjerm osv, er vel bar pc kassa han vil ha med ny inmat ;)

Ja tenkte også han bare ville ha kassa men er så kjedelig og sette opp en fin pc og så måtte rive den ned igjen for at trådstarter skulle ha skjerm og tastatur og så er greit og bare spørre først syns jeg.

 

Ikke at det tar så lang tid og lage en pc liste men liker best og ha alt klart så jeg slipper og gjøre ting for mange ganger hehe.

Lenke til kommentar
btw donnie tipper han har skjerm osv, er vel bar pc kassa han vil ha med ny inmat ;)

Ja tenkte også han bare ville ha kassa men er så kjedelig og sette opp en fin pc og så måtte rive den ned igjen for at trådstarter skulle ha skjerm og tastatur og så er greit og bare spørre først syns jeg.

 

Ikke at det tar så lang tid og lage en pc liste men liker best og ha alt klart så jeg slipper og gjøre ting for mange ganger hehe.

enig

hvor er du kjære trådstarter :w00t:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs
størrelsen på skjermen din vis du har en fra før :) oppløsning og sånt...

Har vel lagt seg og uheldigvis ingen info om pc-en i profilen sin som vi kan utnytte, vi får vente til i morgen da så se når han vokner opp.

 

Han får jo en fin pc til 5-9 tusen uten skjerm. blir mye kraft for pengene, får lage noe som går litt under 9 så vi ikke sprenger budsjettet hans hehe.

 

Edit: skrivefeil

Endret av Slettet-wtZtqAvs
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs

Ah jeg skjønner. vil du ha muligheten for overklokking eller bare ren gaming?

her har du et forslag

forslag 1

det er noe jeg slang sammen delvis basert på mitt system men med nyere deler.

Edit: fikset handlevogn link

Endret av Slettet-wtZtqAvs
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs

Da vil min passe ganske bra er X38 chipset som støtter full crossfire,

Det er stille men ganske dyr kjøler kanskje så vis du ønsker så kan du alltids finne en som er billigere selvsagt, er mer at jeg var veldig fornøyd med den.

 

Du kan jo ta en titt så får du sikkert en del svar i løpet av morgen dagen om hva folk syns om handlevogna.

Lenke til kommentar
Da vil min passe ganske bra er X38 chipset som støtter full crossfire,

Det er stille men ganske dyr kjøler kanskje så vis du ønsker så kan du alltids finne en som er billigere selvsagt, er mer at jeg var veldig fornøyd med den.

 

Du kan jo ta en titt så får du sikkert en del svar i løpet av morgen dagen om hva folk syns om handlevogna.

 

Jeg lurer på om dette er noe??

 

https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=79501

Endret av sveafireworks
Lenke til kommentar

 

Hovedkortet har feil brikkesett. Sjekk ut Asus P5E. Godt hovedkort til omtrent samme prisen som ditt. Det kortet har også full støtte for crossfire med X16 båndbredde. Hvorfor så dyr DVD-brenner? Er det noe spesielt med akkurat den, du trenger? Den billigste SATA-brenneren til Samsung er helt kurant og koster 200 kroner eller noe. 8 GB RAM er ikke nødvendig. Dette er for de som driver med tunge oppgaver eller evt. for entusiaster. Foreløpig har man (vanligvis) ikke bruk for det. Ville kjøpt 4 GB og heller kjøpt mer senere, om man skulle trenge det. Er litt usikker på PSUen. Ville vurdert en fra Mist eller Corsair på 600-650W.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...