Gå til innhold

Ny spill pc er ikke hardcore gamer!


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-wtZtqAvs

4870 er det nyeste for nå fra ATI og det skal holde en god stund, og vis du trenger og oppgradere så støtter hovedkortet 2x16 i bånbredden noen som gir full crossfire. vil tro du kan game med det oppsettet en god stund uten noen problem, men selvsagt skal du spille det nyeste og kraftigste spillet om 3 år med alt på max men du vil nok få ganske brubart fortsatt med 1 enkelt kort, og med crossfire senere så vil du få enda mer levetid i pc-en.

 

Det er vanskelig og si hvor lenge egentlig for det er avhenig av hva slags spill du skal spille i fremtiden for det slippes jo nye spill hele tiden som kanskje krever mye, men dette har kommet utrolig høyt opp og skal vist ligge med Nvidia sitt nyeste 280 skjermkort som skal være utrolig bra.

 

Jeg tør ikke og si noe i antall år siden jeg ikke vet hva du skal spille de neste 2-3 årene men vil være kraftig kort for dagens spill, og mye i fremtiden.

Kanskje noen andre vil tørre og gamble på hvor lenge det vil vare.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror nok oppsettet mitt er noe av det beste, kanskje det aller beste, til den prisen. Crossfire er når du har to ATI-skjermkort i èn PC, og de jobber sammen for å gi deg ekstra grafikk-ytelse.

 

Om du bestiller fra Netshop (som er den billigste butikken med alle varene) kan de bygge og teste PCen for deg for 350 kroner.

Endret av Knewt
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs

Ville nok også godt for knewt sitt opsett i denne prisklassen, men det mangler operativ system men det får du bare legge inn det du ønsker selv, anbefaler Windows vista home premium 64 bit siden du har så mye ram.

 

Så da går vi akkurat innenfor budsjettet ditt.

 

Lykke til

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...