Gå til innhold

Viser ikkje rett størrelse på harddisk


Anbefalte innlegg

Hei

Har nettopp gått over til windows vista så dette er sikkert eit veldig banalt enkelt spørsmål:

Når eg går inn på datamaskin så ser eg at eg har 1 harddisk, lokal disk C, den har kapasitet på 97,6 Gb. Men harddisken eg har er på 640Gb, det står at det er 1 harddisk, og det står ikkje nokre andre stasjonar enn C disken som har denne kapasiteten på 97,6Gb.

Eg kjøpte dataen hjå netshop, dei satte den samen til meg. Har åpna kabinettet og det står 640Gb på harddisken.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei

Har nettopp gått over til windows vista så dette er sikkert eit veldig banalt enkelt spørsmål:

Når eg går inn på datamaskin så ser eg at eg har 1 harddisk, lokal disk C, den har kapasitet på 97,6 Gb. Men harddisken eg har er på 640Gb, det står at det er 1 harddisk, og det står ikkje nokre andre stasjonar enn C disken som har denne kapasiteten på 97,6Gb.

Eg kjøpte dataen hjå netshop, dei satte den samen til meg. Har åpna kabinettet og det står 640Gb på harddisken.

 

Det er sannsynligvis for at du kun har partisjonert 100GB. :) Sjekk diskbehandlig du, så tenker jeg du finner at du har 540GB som ikke er partisjonert eller allokert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...