Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Innkjøp av Aprilia RS 50


Scarn

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Smak og behag.. du får ikke akkurat den beste brukte lettsykkelen til 20K, men du kan få en NY Chinalettsykkel da.

 

Om eg kjøper ein litt eldre modell då? Kva kostar Cagivo Mito ny eigentleg? Og Aprilia RS?

Du kan få en brukt eldre Mito ned til 30-35k, en helt ny SP525(2008 mod Mito) koster 58.000kr, en 2007 Mito koster 57.000. Shinyblack får du bare i 2007 versionen og koster ikke noe mer.

 

Er 2006 Yamaha ybr 125 noko fart i? Likte utsjånaden ivertfall..

YBR går fryktelig dårlig. Det er en 4 takter og aks og toppfart er ikke noe å skryte av. Kvaliteten er sikkert grei nok. Eneste positive med YBR(i mine øyne) er at den er økonomisk, ikke så dyr og billig i drift, forsikring er heller ikke dyre sakene.

Endret av Scotty
Lenke til kommentar
Smak og behag.. du får ikke akkurat den beste brukte lettsykkelen til 20K, men du kan få en NY Chinalettsykkel da.

 

Om eg kjøper ein litt eldre modell då? Kva kostar Cagivo Mito ny eigentleg? Og Aprilia RS?

Du kan få en brukt eldre Mito ned til 30-35k, en helt ny SP525(2008 mod Mito) koster 58.000kr, en 2007 Mito koster 57.000. Shinyblack får du bare i 2007 versionen og koster ikke noe mer.

 

Er 2006 Yamaha ybr 125 noko fart i? Likte utsjånaden ivertfall..

YBR går fryktelig dårlig. Det er en 4 takter og aks og toppfart er ikke noe å skryte av. Kvaliteten er sikkert grei nok. Eneste positive med YBR(i mine øyne) er at den er økonomisk, ikke så dyr og billig i drift, forsikring er heller ikke dyre sakene.

 

Kva som anbefalast til meg då? :ermm: Rundt 20.000kr. No byrjar eg å ikkje bry meg noko særlig om kva slags type det er..

Lenke til kommentar

No har eg testa el-scooteren, og er rimelig fornøgd. har testa den i 65km/t på flata. Lenger viser ikkje speedometeret, så det er vel maks. Eg har køyrt han ganske "hardt" sida det var første gangen eg har prøvd el-scooter, så eg måtte jo venne meg til det, og etterkvart forstod eg meir av korleis batteri-målaren fungerte, så då køyrte eg han litt meir "forsiktig". Det einaste er at kilometer-målaren er heilt f*cka. Den viser jo omtrent 1km når eg har køyrt 100m. Men eg fekk jo køyrt mange kilometer/mil før eg måtte lade den på natta.

Endret av Gizmo93
Lenke til kommentar

Har høyrt at det finst ein "politiknapp" som gjer eit eller anna med plomberinga (om du har tatt den vekk), slik at om du blir stoppa av politiet, så merka dei ikkje stort.. Så lenge du ikkje har køyrt uvanlig fort med mopeden.

 

Det eg då vurderar er å kjøpe meg ein moped og ta vekk plomberinga. Kor fort vil ein racing moped kunne gå då?

Lenke til kommentar

Det du tenker på er turtallsperre tror jeg. Det er en liten boks som kobles til CDI-en som begrenser turtallet når den er aktivert. Denne boksen skal man helst skjule, og ofte følger en bitteliten fjernkontroll med ;)

 

edit: Er liten vits med det på EL-scooter

Endret av khaffner
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...