Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Innkjøp av Aprilia RS 50


Scarn

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Når jeg ser politiet kobler jeg inn knappen og skyver den ned mellom plasten/dekslet på siden av bensintanken. ;)

 

Med andre ord: alt etter hvor godt du skjuler den ;)

 

Så då oppdaga dei ingenting? Kunne eg då ha kjøpt ein racing-moped og fått han til å gå i 80-90, så blir eg stoppa, og trykk inn knappen? :p Og gjømt den godt..

Endret av Gizmo93
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Tror kanskje at de hadde merket det vis du hadde kommet susende forbi i 80 km/h, også når de hadde stoppet deg hadde den bare gått i 45 km/h.

Jeg har en Yamaha Tzr 50. Har orginal potta på. men har effektanlegg, hva burde jeg kjøre med???? Vil egentlig ikke bli stoppet av purken og få 4400 i bot + avskiltet! Men vil heler ikke brumme i 45 km/h!

Lenke til kommentar
Tror kanskje at de hadde merket det vis du hadde kommet susende forbi i 80 km/h, også når de hadde stoppet deg hadde den bare gått i 45 km/h.

Jeg har en Yamaha Tzr 50. Har orginal potta på. men har effektanlegg, hva burde jeg kjøre med???? Vil egentlig ikke bli stoppet av purken og få 4400 i bot + avskiltet! Men vil heler ikke brumme i 45 km/h!

 

..

Endret av Gizmo93
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Trur eg meir eller mindre har bestemt meg for å klare meg med el-scooteren i 2 år. Bur i ein liten by, så blir berre køyring i sentrum uansett. Den går no i 70km/h, så det burde gå fint nede i sentrum. Edit: I tillegg slepp eg ekstra avgifter som bensin++ :D

Endret av Gizmo93
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
ville gått for aprilia rs jeg, men nå kjenner ikke jeg til cagiva mitoen da. ihvertfall de jeg kjenner som har rs er hvertfall veldig fornøyd og ikke vært noe tull med eller noen ting.

 

http://www.finn.no/finn/mc/object?finnkode...mp;WT.svl=Bilde dette er jo en fin rs da, men kansje litt langt vekk sia du skriver nynorsk? :hmm:

 

Den eg linka til er jo ein Aprilia rs. Ein 50 kubikkar. Eg skal ikkje ha 125ccm, eg skal trimme mopeden. Eg bur i Sogn og Fjordane. Eg veit ikkje kor Tistedal er, så kan godt hende det er langt vekke :) Det eg var så forferdeleg i stuss om var prisen på den eg linka til. Nesten litt vel for godt til å vere sant.

Endret av Gizmo93
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...