Gå til innhold

Klagebrev til skatt øst vedrørende TG-momsen !LES FØRSTE POST!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja her er det bare å legge frem adressa i første post, så sender jeg gladelig et brev til skattemyndighetene! dette er jo bare helt latterlig spør du meg! =/

 

Håper virkelig at TG vinner denne saken!!!

Det får hvertfall betydning for mange LAN i Norge! Så alle LAN-entusiaster (eller Dataparty) burde sende brev, fra seg selv, mamma og pappa, søster og bror, hunden sin, katta si, alle kaninene under senga (de små søte, litt lubne over tid) og venner og kjente! Har trua på at det hjelper å få litt blest rundt dette, da jeg egentlig ikke skjønner hva grunnlaget deres er etter argumentene fra Lars..

Lenke til kommentar

Har dere sendt brevene allerede? Jeg er på ferie nå, og sitter på internett på en Ipod, så jeg gidder ikke å lese gjennom sidene nå. Vil det være for sent å sende brevet den 10.?

 

Har dere sendt brevene allerede? Jeg er på ferie nå, og sitter på internett på en Ipod, så jeg gidder ikke å lese gjennom sidene nå. Vil det være for sent å sende brevet den 10.?

Lenke til kommentar

Jeg ønsker å gi dere min støtte til saken, men vil samtidig anbefale trådstarter å fjerne svarbrevene fra Skatteetaten ganske kjapt. Disse brevene inneholder informasjon som ikke en gang du hadde rett på å få, og da er det i beste fall umoralsk å publisere disse på internett (og i alle fall med navn på saksbehandler hos skatteetaten).

 

Ta denne meldingen for det den er: En personlig anbefaling fra meg. Det er ingen trussel what so ever, bare en liten reaksjon.

 

Lykke til i deres sak,

mvh Pål

Endret av cnil
Lenke til kommentar

Så langt kommer jeg til å la svarbrevene mine være der de er, ettersom de egentlig ikke røper noen øvrig informasjon som ikke allerede er ute i media - de oppklarer egentlig et par misforståelser hos oss som støtter TG og KANDU. De gir også et lite innblikk i hva vi faktisk ikke kan kreve å få vite av informasjon (slik det var oppfordret til tidligere i tråden).

 

Men, som sagt, den lille korrespondansen jeg har hatt med saksbehandleren blir liggende, med mindre moderatorene på diskusjon.no mener blir nødvendig å fjerne dem (dvs. hvis de blir fjernet, legger jeg selvfølgelig ikke dette ut i åpent fora igjen).

Lenke til kommentar
jeg har redigert to poster hvor en tredjepart ble navngitt.

Helt i orden. Ser forresten at begge postene mest sannsynlig er mine..

 

Jeg vil da samtidig rette oppmerksomheten til innlegg #95 i denne tråden, der aju (som jeg går ut fra er Andreas-Johann Ulvestad, nestleder i KANDU og den som på KANDU sin side har med denne saken å gjøre) opprinnelig navngir saksbehandlerens navn (som du, ilpostino, redigerte ut fra mine poster) hos Skatt Midt-Norge.

Lenke til kommentar

Jeg syns det hadde vært bedre om vi sendte alle brevene i posten! Tenkt å mote flere hundre brev i posten. Da må de åpne alle for de mottar sikkert andre brev de må åpne, men de vet ikke hvilke som er om TG og hvem som er regninger!

 

Alle kan kopiere og skrive ut brevet som står på førstesiden og sende det i posten til en adresse vi må få delt på en måte :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...