AvidGamer Skrevet 4. august 2008 Skrevet 4. august 2008 Anbefaler Sins of a Solar Empirefabelaktig spill!
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 4. august 2008 Skrevet 4. august 2008 Kjøp Medieval 2 Total War med Kingdoms. Kjempebra spill som du må bruke tid på for at det skal være gøy. Og hvis du går litt lei eller vil prøve noe nytt så er det veldig mange modder som gjør spillet mye bedre her
DurinVIII Skrevet 4. august 2008 Skrevet 4. august 2008 SMAC 2 er vel og bra, men vil vi ha det uten Brian Reynolds?
Ascorius Skrevet 4. august 2008 Skrevet 4. august 2008 Jeg vil også anbefale medieval 2, sjelden hatt det så moro med singleplayer strategi på kjempelenge. Fullført grand campaign med frankrike, england og danmark og er ennå ikke lei.
Morfeo Skrevet 5. august 2008 Skrevet 5. august 2008 Hvis du ikke har spilt Imperialism-serien så anbefaler jeg den på det sterkeste, er to utrolig gode spill! Ellers er victoria veldig bra, men det har du sikkert prøvd?
Mala Skrevet 5. august 2008 Skrevet 5. august 2008 Regner med du har spillt Homeworld serien Dersom ei, kjør på!
vikingkylling Skrevet 9. august 2008 Forfatter Skrevet 9. august 2008 Har nok spilt det meste, inkludert Homeworld, Sins of a solar empire og Total War-serien. Silent Storm så ganske interessant ut. Takk for tips!
MrVilla Skrevet 9. august 2008 Skrevet 9. august 2008 Har du prøvd Cossacks? Det syntes jeg var helt topp og har spilt det i flere år. Jeg liker også veldig godt simcity 3000.
hvorre Skrevet 9. august 2008 Skrevet 9. august 2008 Prøv World in Conflict. Riktignok et RTS, men ett av de beste strategispillene noen sinne, i min mening!
Tå. Skrevet 9. august 2008 Skrevet 9. august 2008 Iom at det virker som du har spilt alt som er i sjangeren av "store" spill, så er det vel like greit å plukke opp noen gamle klassikere og eventuelt installere noen mods. Spill som har god replay value: Civilization 3/4, Rome: TW, EU3, HoI2 og Heroes3. Alle disse bortsett fra Heroes 3 har vel gode mods tilgjenglig som vil gi en ny spillopplevelse. Ellers så er du jo alltids prøve ut nye strategier i Civ, ta over verden med Sverige i HoI e.l.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå