Gå til innhold

Lyst å betateste IE8?


Anbefalte innlegg

Jeg tror de har seg selv å takke på manglende betatesting.

 

Det første, er at IE er noe gørrkjedelige greier. Ikke gir det deg noe spesielt. Andre nettlesere har nye funksjoner og forbedringer folk vil være med å støtte samt teste ut. IE har venta alt for lenge nå, så de kan kutte ut, og heller bruke ressursene på OSet istedet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Den klarer "faktisk" acid2 ja, det har vel "alle" de andre klart i mange mange år. Prøv acid3 da.

 

Uhmm.. Nei.. Den første browseren som klarte acid2 var Safari, en offisiell versjon som besto testen ble lansert 31. oktober 2005. Opera kom med en versjon i juni 2006 og Mozilla slapp Firefox 3 17. juni i år (Wikipedia)

 

Så å si at de andre har klart acid2 i mange, mange år er vel litt drøyt?

 

Forøvrig er det per i dag ingen nettlesere (offisielle versjoner) som klarer acid3.

Lenke til kommentar

Hva f...! Hvorfor kan de ikke bare beta-teste som alle andre nettlesere? Release en public beta, opprett en bugtracker og se bugsene renne inn. Begriper ikke hvorfor IE-teamet tror vi skal gidde å sende e-poster i hytt og gevær for å be på våre knær om tilgang til en beta for å komme i deres "eksklusive" betatester-klubb. Makan til arroganse har jeg ikke sett siden krigen :mad:

Lenke til kommentar

Skulle previewe en PHP HTML fil fra Dreamweaver i IE7 i går, da kom det opp en pop-up med spørsmål om å lagre filen, og i samme millisek krasjet programmet og jeg fikk spørsmål om jeg ville lukke programmet, eller feilsøke og lukke programmet. Så jeg testet den heller i Firefox. Det eneste jeg bruker IE for er Norsk Tipping, siden deres Java Applet ikke funker ordentlig i FF.

Endret av tommyms
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...