Gå til innhold

Fifa 09 - Spikeren i kisten for PES?


trydis

Anbefalte innlegg

Gleder meg til Fifa 09. Synes Fifa 08 tok store steg i riktig retning og når virker det som at EA virkelig jobber med vær utgave de utgir. Før spydde dem bare ut versjoner med noen få forbedringer. Tror 09 kan bli en suksess og gleder meg til mange timer med kompiser.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

09 ser ganske bra ut. Spilte 08 helt til plata ble herpa, og kjøpte Euro08. Helt greit spill det og, men savnet virkelig klubblagene og manager mode. Apropo manager mode så håpet jeg de ville utvide den modusen litt. Håper hvertfall de har fikset den slik at premier league kamper ikke spilles på samme dag som FA cup etter noen år. Ble litt irriterende. Håper også at norske lag kan spille Champions League.

Lenke til kommentar
Blir nok samme som alltid.

"PES vil ikke imponere"

"FIFA vil bli dritbra"

 

Det omvendte skjer alltid.

PES er og blir et bedre fotballspill enn FIFA, til tross for at FIFA kanskje har en sterke onlinedel.

Dette er vertfall min meining etter å ha spilt omtrent alt av FIFA og PES de siste 3-4 årene.

Tror det blir feil å si.

Jeg har så og si alltid vært PES-fan, men når det kom til 08 så mener jeg FIFA vant klart. Selv om jeg faktisk prøver å like PES bedre enda :p

Lenke til kommentar
Gjest medlem-98070

FIFA 08 til PC var bedritent! I hvert fall uten gamepad. FIFA 07 var mye bedre... ikke grafikkmessig, men gameplaymessig.

 

Håper virkelig FIFA 09 blir bedre, fordi jeg mener 08 var til tider noe dritt. Det største problemer var alltid forsvaret, spillerne er til tider helt retarderte, de løper vekk fra ballen eller står og ser på når de skal gå på ballen, motstanderne får ofte gå gjennom forsvaret alt for lett, og de setter de mest utrolige langskuddene og frisparkene rett i mål alt for lett samme hvor keeperen står (ps jeg spiller som regel på Professional eller World Class - under det blir det for lett å vinne 10-0 i hver kamp).

Videre funket custom langpasning og crossballer ekstremt dårlig...det var mye lettere å gjøre dette riktig i FIFA 08.

Ellers er det 100 små irriterende ting...som at lagoppstilling før kampen vises i 1 sekund, at du ikke får sett rødt kort-taklinger i reprise, osv osv...

Håper EA skjerper seg til Fifa 09, fordi det finnes ikke noe bedre fotballspill med så bra lisens!

Lenke til kommentar

Noen detaljer angående demo. Kommer 11. september(!) til Xbox360 og PS3, og man kan spille en hel kamp.

 

 

The FIFA 09 demo will be available for download on September 11 worldwide on the PLAYSTATION®Network and Xbox LIVE™.

 

Not long to go now!

 

Xbox 360 and PS3 Demos will include the following:

 

Full exhibition match with the following 6 teams available. If the match ends in a draw, it will go directly to penalties.

 

1. Marseille

2. Schalke

3. Real Madrid

4. Chelsea

5. AC Milan

6. Toronto FC

 

Both versions unveil the new Team Management feature: Custom Tactics, giving the player a chance to sample tactical options in each of the key categories (Build Up, Chance Creation, and Defence).

 

The Playstation 3 demo features the FIWC Stadium, while 360 features New Wembley.

 

 

http://forums.electronicarts.co.uk/fifa-09...ml"]Kilde.

 

Soundtrack er også klar, og inneholder to norske sanger.

 

 

The complete FIFA 09 soundtrack was released by EA Sports on August 14,2008. There will be 42 songs from 21 different countries.

Caesar Palace - 1ne

Chromeo - Bonafied Lovin' (Yuksek Remix}

Cansei de Ser Sexy - Jager Yoga

Curumin - Margrela

Cut Copy - Lights and Music

Damian "Jr. Gong" Marley - Something for you (Loaf of bread)

Datarock - True Stories

DJ Bitman - Me Gustan

Duffy - Mercy

Foals - Olympic Airways

Gonzales - Working Together (Boys Noize remix)

Hot Chip - Ready For The Floor (Soulwax remix)

Jakobinarina - I'm a Villain

Junkie XL - Mad Pursuit

Jupiter One - Platform Moon

Kasabian - Fast fuse

Ladytron - Runaway

Lykke Li - I'm Good I'm Gone

Macaco - Movin'

MGMT - Kids

My Federation - What Gods are these Najwajean - Drive Me

Plastilina Mosh - Let U Know

Radiopilot - Fahrrad

Reverend and the Makers - Open Your Window

Sam Sparro - Black and Gold

Señor Flavio - Lo Mejor Del Mundo

Soprano - Victory

The Airborne Toxic Event - Gasoline

The Black Kids - I'm Not Gonna Teach Your Boyfriend How To Dance With You (The Twelves Remix)

The Bloody Beetroots - Butter

The Fratellis - Tell Me A Lie

The Heavy - That Kind Of Man

The Kissaway Trail - 61

The Kooks - Always Where I Need To Be

The Pinker Tones - The Whistling Song

The Script - The End Where I Begin

The Ting Tings - Keep Your Head

The Veronicas - Untouched

The Whip - Muzzle #1

Tom Jones - Feels Like Music (Junkie XL Remix)

Ungdomskulen - Modern Drummer

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...