Gå til innhold

Fifa 09 - Spikeren i kisten for PES?


trydis

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da var demoen testet, og det var som forventet. Ingen store overraskelser egentlig. Ligner veldig på Euro2008. Men de endringene som har blitt gjort er positive. Mest fornøyd med hvordan spillerne header ballen. Kjennes veldig realistisk ut. De nye animasjonene er også pene å se på, men virker litt hakkete til tider. Håper og tror det vil bli litt finpussing før det slippes. Demoen blir veldig fort kjedelig da, siden man bare kan spille 2x2 minutter.

 

Sammenlignet med PC-demoen så er next-gen fortsatt ubeskrivelig mye bedre. Håpet å få testet nye PES og, men har ikke sett noe til den demoen enda.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

There will be no PES 2009 demo released tomorrow, Konami UK has confirmed to VideoGamer.com.

 

Fans had speculated online that Konami was planning to release a demo of the hotly anticipated football game through Xbox LIVE and PSN to counter the confirmed September 11 release of a FIFA 09 demo.

 

However, when contacted by VideoGamer.com this afternoon for clarification on the matter, a spokesperson for Konami UK confirmed that a PES 2009 demo won't be released tomorrow.

 

"We've never said tomorrow," said the rep. "There will be a demo in due course. Our announcement will be made in conjunction with Sony."

 

So there you have it. Looks like PES fans are going to have to wait it out a little while longer to find out for themselves whether Konami has managed to make PES great again following last year's disappointment. While you're waiting, why not check out our hands-on preview from Leipzig Games Convention?

 

PES 2009 is due out for PS3, Xbox 360, PS2, PC, PSP and mobile phones this Autumn. A Wii version is due in spring 2009.

 

--------------------------------------------------------------------------------

Lenke til kommentar
Da var demoen testet, og det var som forventet. Ingen store overraskelser egentlig. Ligner veldig på Euro2008. Men de endringene som har blitt gjort er positive. Mest fornøyd med hvordan spillerne header ballen. Kjennes veldig realistisk ut. De nye animasjonene er også pene å se på, men virker litt hakkete til tider. Håper og tror det vil bli litt finpussing før det slippes. Demoen blir veldig fort kjedelig da, siden man bare kan spille 2x2 minutter.

 

Sammenlignet med PC-demoen så er next-gen fortsatt ubeskrivelig mye bedre. Håpet å få testet nye PES og, men har ikke sett noe til den demoen enda.

 

Har du Xbox 360? Siden Playstation network har den ikke. Så sinnsykt irriterende. Syntes PS network er noe jævla herk i motsetning til Xbox live

Lenke til kommentar
Da var demoen testet, og det var som forventet. Ingen store overraskelser egentlig. Ligner veldig på Euro2008. Men de endringene som har blitt gjort er positive. Mest fornøyd med hvordan spillerne header ballen. Kjennes veldig realistisk ut. De nye animasjonene er også pene å se på, men virker litt hakkete til tider. Håper og tror det vil bli litt finpussing før det slippes. Demoen blir veldig fort kjedelig da, siden man bare kan spille 2x2 minutter.

 

Sammenlignet med PC-demoen så er next-gen fortsatt ubeskrivelig mye bedre. Håpet å få testet nye PES og, men har ikke sett noe til den demoen enda.

Spilte en "nesten" ferdig utgave av spillet i dag(ps3) klarer ikke sette fingern på hva det var men den virka diggere enn demoen jeg har spilt nå i kveld på x360.

 

kan være de korte omgangene som ødelegger gleden seff.

 

flere enn meg som sliter med passninger? må legge de veldig mye mer manuelt enn før. dette er selvsagt en positiv ting:)

Lenke til kommentar

Klarer ikke helt å se at Fifa 09 skal bli noe spiker i kisten for PES. Spilte endel kamper i demoen i går og syntes fortsatt spillbarheten ligger et godt stykke bak PES. Grafikken og presentasjonen er veldig bra, men jeg liker ikke den trege kontrollen og ballfysikken som fortsatt føles feil.

 

Håper PES klarer å forbedre seg fra ifjor, hvis ikke så får jeg heller stå over fotball spill dette året.

Lenke til kommentar
Klarer ikke helt å se at Fifa 09 skal bli noe spiker i kisten for PES. Spilte endel kamper i demoen i går og syntes fortsatt spillbarheten ligger et godt stykke bak PES. Grafikken og presentasjonen er veldig bra, men jeg liker ikke den trege kontrollen og ballfysikken som fortsatt føles feil.

 

Håper PES klarer å forbedre seg fra ifjor, hvis ikke så får jeg heller stå over fotball spill dette året.

 

 

Er helt enig. Skjønner ikke hvorfor Fifa ikke kan fikse på dette. Er så forustigbart, og man føler ikke den friheten som i PES. Jeg ville hele rspillt PES 3 enn Fifa 08, fordi jeg mener det er et bedre spill.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...