Gå til innhold

Newcastle United Football Club


oddi_loff

Anbefalte innlegg

Nå så jeg deler av kampen på iPad sittende ute å spise vafler, så var ikke så lett å få med seg alt.

Men det jeg så/fikk med meg var bra.

Jeg syns det er en helt klart fortjent seier.

 

Men irriterer meg litt at Perch overspiller i den rødt kort situasjonen.

Det er jo sånn fotball har blitt, men jeg er fortsatt ikke glad i det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Here are the league goal tallies since Carroll last played for us:

 

Shola 5 goals in 36 games (20 starts)

 

Carroll for L'pool 5 goals in 36 games (21 starts)

 

fwiw during the same period

 

Ba 16 goals in 27 games

Cisse 7 in 7

Best 10 in 29

Endret av Sex Raptor
  • Liker 2
Lenke til kommentar

2-0 etter mål av Cissé og Ben Arfa. Fekk ikkje sett kampen, men Ben Arfa sitt var visst fint.

 

Etter dagens kampar er me på delt 4. plass med Tottenham og to poeng bak Arsenal. Tre poeng framføre Chelsea. Dei to sistnemnde har ein kamp til gode.

 

Mål Newcastle: Ben Arfa. For et soloraid!!! Ben Arfa får ballen på egen halvdel, vender nydelig opp og setter fart - drar av først Ricketts, deretter Davis før han nærmer seg sekstenmeteren - der parkerer han også Pratley før han iskaldt setter ballen til side for en utrusende keeper Bogdan i Bolton-målet!

 

Resterande kampar:

 

Stoke heime: Stoke ligg trygt midt på tabellen. Bør kunne vinne her.

Wigan borte: Wigan er i nedrykksstriden. Akkurat no på 19-plass, men lik poengsum som to lag og eitt poeng unna Bolton. Kan bli ein tøff kamp mot eit lag som vil halde seg i PL.

Chelsea borte: Chelsea kjempar om tredjeplass og CL. Uavgjort er nok bra her.

City heime: City ser ut til å få det tøft mot United og har slitt i det siste, men dei kan fort få ein god kamp. På heimebane er det mogleg å få eit godt resultat.

Everton borte: 7-plass. Eit vanskeleg lag å møte på bortebane, men siger er mogleg.

 

Må nok ha 2-3 sigrar for å vera med i kampen om CL. Det er ikkje gitt at det blir tap mot Chelsea og City, men det blir tøffe kampar.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Flott kamp i dag, selv om de første 45 minuttene var rimelig tafatt. Håper virkelig vi klarer fjerdeplassen, det er jo ikke urealistisk når man ser hvordan form Tottenham er i. Og Chelsea som vakler litt enda. Noen vanskelige kamper igjen, men lever i håpet.

Lenke til kommentar

Nøkkelkampen blir jo mot nettopp Chelsea, men vi må vinne en del til ja, gjerne mot City også :) Tottenham har det letteste programmet igjen, men nå er ikke de akkuratt i slag for å si det sånt. Tviler likevel på 4. plassen, men håper selvsagt det og får ta det som en positiv overraskelse om vi skulle klare det. Krysser fingrene for at Chelsea taper poeng borte mot Fulham i kveld!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

What past and present stars say about Ben Arfa

 

CHRIS WADDLE

Ex-Newcastle and Marseille star

Ben Arfa is Ben Arfa. He had the same type of problems at Marseille.

He is unpredictable on his day, but we have also seen what he can do on other days as well.

He scored a world-class goal against Blackburn. His problem has always been consistency, he is always in and out.

Newcastle fans have always wanted an entertainer. Whether it has been Asprilla or Ginola, they have always had that type of player who they enjoy watching.

 

OLIVIER BERNARD

Former Newcastle and Lyon star

Hatem is the best player of his generation. People talk about his attitude but that can sometimes be confused with ambition. There is nothing wrong with wanting to win things and play all the time.

 

NOBBY SOLANO

Former Newcastle and Peru legend

I would have Hatem in the team at Newcastle every week. He is the type of player who can win games with a magic moment, he’s certainly got that in his locker. I am glad that Alan Pardew has put him in the team at this stage of the season.

 

ROB LEE

Former Newcastle and England star

When we played with Ginola under Kevin Keegan we got told that we had to work harder.

You have to accept that these type of players won’t always track back.

But by the same token they can also win you the game at the drop of a hat.

 

ALAN PARDEW

Newcastle manager

Sometimes you need that one player who has magic in his feet and that was a great goal (against Bolton on Easter Monday).

The French manager should take note and we (England) should take note if we come across him in the Championships.

 

http://www.chroniclelive.co.uk/newcastle-united/nufc-news/2012/04/12/ben-arfa-is-the-latest-in-a-line-of-magicians-who-frustrate-and-delight-72703-30743083/

 

Bra artikkel om Ben Arfa.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest medlem-105082

Kampen i dag gikk over all forventning, utrolig godt med 3 viktige poeng! Løftet oss utrolig mye etter kampen mot Wigan. Realistisk sett tror jeg nok ikke vi får noe mer enn 1 poeng mot City til helgen, noe som i seg selv hadde vært fantastisk. Ellers hvordan Tottenham spilte mot Bolton i dag, så ser fjerdeplassen vanskelig ut. Spesielt med programmet som gjenstår. Everton borte blir en hard nøtt.

 

Uansett hvordan utfallet blir, så har Newcastle hatt en fantastisk sesong, og jeg er stolt av å være en av få norske supportere.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...