Gå til innhold

Newcastle United Football Club


oddi_loff

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105082

Bortedrakten synes jeg så ganske bra ut. Den orange drakten vi har i år synes jeg er ufyselig, men denne var virkelig pen. Keeperdrakten så bare helt forferdelig ut. Ser ut som et billig kostyme. Skjønner ikke hva de har tenkt på i det hele tatt? Trodde ikke keeperdrakten kunne bli noe styggere enn den vi allerede har, men der tok jeg sannelig feil.

 

Er for øvrig ikke noe stor fan av Virgin Money som sponsor, synes Northern Rock tar seg mye bedre ut.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar

Jeg elsker den oransje og den sennepsgule vi hadde i CC. Synes de så forbanna bra ut. Liker også den nye bortedrakta. Synes den ser bedre ut, og som 11-12 sesongens hjemmedrakt vil nok denne vokse på meg enda mer og. Likte ikke årets hjemmedrakt når jeg først fikk se bilde av den, men etter og ha sett den på spillerne falt jeg veldig for den. Så jau, det ordner seg, med unntak av keeperdrakta. Haha, fy faen!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6

Jeg må bare si det. Den videon lenger oppe - Newcastle United - The Underdogs. Jeg får frysninger vær jævla gang jeg ser den. Fy faen så den traff!

Lenke til kommentar

Vanskelig å si. Vet aldri med Ashley, men jeg tror han har forstått at det er på tide å prøve å satse litt.

 

Tiote selv har sagt at han vil bli i Newcastle, og med tanke på hvordan det har gått med laget (fra CC til 12. plass til topp-5) kan det for hende det frister å bli. Men hva fotballspillere sier skal man ta med ei bøtte salt, siden alle er mest interessert i å tilfredsstille fansen mens de er i klubben. Men man må nok bla opp en del for og få Tiote. Lang kontrakt, vært enorm to år på rad osv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...