Gå til innhold

Newcastle United Football Club


oddi_loff

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105082

Synes drakten ser bra ut - bortsett fra sponsorlogoen. Har ikke noe i mot skriften "money", men heller den ufattelig stygge røde sirkelen. Men er vel vandt til det også etter hvert, har tross alt sett Northern Rock på drakta i 9 år.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar

Bakerst fra venstre: Obertan - Sammy Ameobi - Elliot - Willi - Perch - Vuckic - Raylor

Fremst fra venstre: Mehid Abeid - Tavernier - Gosling - Romain Amalfitano

 

Bildet er fra før kampen i dag, mot FC Chemnitzer. FC Chemnitzer vant 1-0.

 

Jeg liker drakten veldig godt. Synes den ser dritlekker ut. Veldig Juventus, dog.

Endret av Sex Raptor
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Nei, det tror jeg ikke skjer, men man vet jo aldri. Men Newcastle har kun to spisser om dagen så en tredje burde komme. Er fremdeles litt trist over at Newcastle ikke hentet Bas Dost. 23 år og 32 mål på 34 kamper for SC Heerenveen i fjorårets sesong. Tror han hadde hadde gjort det helt fantastisk. Ser for meg at han gjør det meget bra i Wolfsburg kommende sesong.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Kjenner jeg begynner å glede meg helt vilt til seriestart nå! Hadde vært en fantastisk start på sesongen å slå Spurs. Bare 9 dager igjen ...

 

Edit: Har virkelig sansen for den bortedrakten!

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar

http://www.telegraph.co.uk/science/science-news/9472564/Men-prefer-their-wives-to-football.html

 

Men prefer their wives to football

 

Supporters of Newcastle United were more stressed when images of their partners were torn up than those of star players, scientists found, laying to rest claims that devoted fans are more loyal to their team than to their wives.

 

University of Bristol research has found that men actually prefer their partners almost five times as much as their teams.

 

Newcastle United fans had their stress levels measured when cutting up pictures of their team and their partners.

 

Despite the fans telling scientists that they had as much affection for their team as their wives, results showed that they were far more stressed when destroying a picture of their partner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...