Gå til innhold

Hva jenter tenner på.


tommentmn

Anbefalte innlegg

Hallå.

 

Meg og noen kompiser i klassen diskuterer om jenter virkelig tenner på gutter som lukter svette?

Jeg synes selv det høres ganske rart ut, men de påstår så.

 

Sant eller ikke?

 

 

Skaff deg noen kilo veksthormoner, og ikke dusj på en måned. Så skal du se motsatt kjønn kaster seg over deg. :thumbup:
Endret av Snorre
Trådstarter glemte å fjerne pekerne til de quotede trådene.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...
Om du ikke klarer selv å finne ut hva jenta di tenner på, burde du faen ikke ha noe som heter "kjæreste". Slike tråder er de absolutt dummeste jeg har sett på et forum før. Du har et problem, gutt..

Om du ikke gidder å sjekke hvilken kategori en tråd ligger i, burde du faen ikke ha noe som heter brukerkonto. Slike poster er de absolutt dummeste jeg ser på et forum. Du har et problem, gutt...

Lenke til kommentar
Om du ikke klarer selv å finne ut hva jenta di tenner på, burde du faen ikke ha noe som heter "kjæreste". Slike tråder er de absolutt dummeste jeg har sett på et forum før. Du har et problem, gutt..

Om du ikke gidder å sjekke hvilken kategori en tråd ligger i, burde du faen ikke ha noe som heter brukerkonto. Slike poster er de absolutt dummeste jeg ser på et forum. Du har et problem, gutt...

Om du ikke klarer selv å finne ut hva brukerkontoen din tenner på, burde du faen ikke ha noe som heter "faen". Slike tråder er de absolutt dummeste jeg har ser på et problem. Du har en kjærste, gutt...

Lenke til kommentar
og slike krangler er faen meg det dummeste jeg veit om.. selv om vi er på internett og vi er på avstand så trenger man ikke å prate så mye dritt.. nå måtte jeg bruke minst 1 minutt av denne dyrebare søndagskvelden før mandag til å lese noe dritt som ikke har noe med saken å gjøre.

Tror du missforstod innlegget mitt en liten smule.

 

Dust. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...