Gå til innhold

Metallica - Death Magnetic: hva mener du?


Marbash

Anbefalte innlegg

Ok, noen som vet om man finner "digipack" i butikkene da?

 

Bedre bilde over her av selve albumet, men slik ser hvertfall 5 LP settet ut utenfra... kommer ALDRI til å ta av plasten på den :p

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

11092008.jpg

 

11092008002.jpg

 

11092008003.jpg

 

11092008004.jpg

 

 

Beklager litt dårlige bilder, men det får så være!

 

Så du skal spare på platene i 10 år+ for å tjene noen tusenlapper på det? :p Tror ikke akkuratt at de blir like attraktive som Black Sabbath, Rolling Stones, Led Zeppelin, osv er å få tak i som LP i dag.

 

Jeg ville bruk de, men med omtanke, så ville de fortsatt vært verdt noen kroner om noen år :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sangene er fete men albumet er ødelagt av mangelen på dynamikk, og at trommene faktisk høres ut som plast. Ser ikkje meininga med det i det heile tatt! Albumet tar seg best ut på headset. Er ikkje litt kjekt å høyre på skikkelig anlegg. Bedre lykke neste gang Metllica.

Endret av lavoll
Lenke til kommentar
Ok, noen som vet om man finner "digipack" i butikkene da?

 

Bedre bilde over her av selve albumet, men slik ser hvertfall 5 LP settet ut utenfra... kommer ALDRI til å ta av plasten på den :p

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

11092008.jpg

 

11092008002.jpg

 

11092008003.jpg

 

11092008004.jpg

 

 

Beklager litt dårlige bilder, men det får så være!

 

Så du skal spare på platene i 10 år+ for å tjene noen tusenlapper på det? :p Tror ikke akkuratt at de blir like attraktive som Black Sabbath, Rolling Stones, Led Zeppelin, osv er å få tak i som LP i dag.

 

Jeg ville bruk de, men med omtanke, så ville de fortsatt vært verdt noen kroner om noen år :)

 

Nei jeg samler faktisk på metallica effekter og den er allerede verd mer enn 80.000 så om 10+ år.... ja da går den i arv til min sønn!

 

Så hvorfor i all verden skal jeg gå rundt som deg å tro jeg skal tjene penger på de? Hva får deg egentlig til å tro det?

Endret av JudasKiss
Lenke til kommentar
Ok, noen som vet om man finner "digipack" i butikkene da?

 

Bedre bilde over her av selve albumet, men slik ser hvertfall 5 LP settet ut utenfra... kommer ALDRI til å ta av plasten på den :p

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

11092008.jpg

 

11092008002.jpg

 

11092008003.jpg

 

11092008004.jpg

 

 

Beklager litt dårlige bilder, men det får så være!

 

Så du skal spare på platene i 10 år+ for å tjene noen tusenlapper på det? :p Tror ikke akkuratt at de blir like attraktive som Black Sabbath, Rolling Stones, Led Zeppelin, osv er å få tak i som LP i dag.

 

Jeg ville bruk de, men med omtanke, så ville de fortsatt vært verdt noen kroner om noen år :)

 

Nei jeg samler faktisk på metallica effekter og den er allerede verd mer enn 80.000 så om 10+ år.... ja da går den i arv til min sønn!

Ja, og litt av en samling! Jeg så bilder på den Metallica-effekt tråden! En vakker samling :)

Lenke til kommentar
MEn er det sånn at den Coffin'en og vinylpakke slutter å selge snart. Så det er bare nå man kan få tak i dem?

Noenm helt syke priser på de altså..

Ja, det skal være kun i en begrenset periode og via noen få salgskanaler.

Når du tenker etter hva man får med er det ikke så værst pris på det. Er man fan så er det en investering. :)

Lenke til kommentar
MEn er det sånn at den Coffin'en og vinylpakke slutter å selge snart. Så det er bare nå man kan få tak i dem?

Noenm helt syke priser på de altså..

Ja, det skal være kun i en begrenset periode og via noen få salgskanaler.

Når du tenker etter hva man får med er det ikke så værst pris på det. Er man fan så er det en investering. :)

Ja, får vell bestille på cdon kjapt!

Er det noen som vet NÅR de slutter å selge?

Lenke til kommentar
Ja, og litt av en samling! Jeg så bilder på den Metallica-effekt tråden! En vakker samling :)

 

Ja, den kommer seg! Har ikke oppdatert den lista eller bildene siden 2006 tror jeg?! Så den har vokst rimelig greit siden da :D

Oppdater :D

 

Ja... må vel få gjort det snart! Problemet er bare at jeg befinner meg 100 mil unna samlinga for tiden, så det blir litt vanskelig å få alt det nye ilamme alt det "gamle"

 

Men det har blitt litt småsnæx de siste mnd som endel vinyl box sets, "the coffin limited to 500", promo stuff og alt fra DM eraen + jævli mange japanske releaser og box sets m.m... men det blir, det blir ;) (når tiden og logistikken blir forent)

Lenke til kommentar
Ja, og litt av en samling! Jeg så bilder på den Metallica-effekt tråden! En vakker samling :)

 

Ja, den kommer seg! Har ikke oppdatert den lista eller bildene siden 2006 tror jeg?! Så den har vokst rimelig greit siden da :D

Oppdater :D

 

Ja... må vel få gjort det snart! Problemet er bare at jeg befinner meg 100 mil unna samlinga for tiden, så det blir litt vanskelig å få alt det nye ilamme alt det "gamle"

 

Men det har blitt litt småsnæx de siste mnd som endel vinyl box sets, "the coffin limited to 500", promo stuff og alt fra DM eraen + jævli mange japanske releaser og box sets m.m... men det blir, det blir ;) (når tiden og logistikken blir forent)

Litt OT, men hvor er du? :p

Japanske releases?

Lenke til kommentar
Litt OT, men hvor er du? :p

Japanske releases?

 

Ja, har sansen for japanske utgivelser fordi de bestandi har no ekstra spor på de, åsså kommer det ganske mange kule bokser å greier som ikke gis ut i andre land. Så er jo OBI stripa litt kul da (den med alle japanske kråketegna på venstresida på plata)

 

Jeg befinner meg i Sandvika for tiden, mens størsteparten av samlinga er hjemme til mutter'n og fatter'n i Mo i Rana!

 

 

 

Noen som vil delta i en heller vanskelig konkurranse?

 

http://www.caughtinthecrossfire.com/competition/s/7151

 

 

Det er Benny Hill! Ingen tvil...! BENNY HILL I SAY!! :p

Endret av JudasKiss
Lenke til kommentar
Litt OT, men hvor er du? :p

Japanske releases?

 

Ja, har sansen for japanske utgivelser fordi de bestandi har no ekstra spor på de, åsså kommer det ganske mange kule bokser å greier som ikke gis ut i andre land. Så er jo OBI stripa litt kul da (den med alle japanske kråketegna på venstresida på plata)

 

Jeg befinner meg i Sandvika for tiden, mens størsteparten av samlinga er hjemme til mutter'n og fatter'n i Mo i Rana!

 

 

 

Noen som vil delta i en heller vanskelig konkurranse?

 

http://www.caughtinthecrossfire.com/competition/s/7151

 

 

Det er Benny Hill! Ingen tvil...! BENNY HILL I SAY!! :p

Haha! Benny Hill :p

Lenke til kommentar
Jeg hadde hvertfall fått frysninger på ryggen hadde jeg vært her:

 

 

Selv om lyden på akkurat dette klippet suger!

 

 

Fy faen å fett!

Syke greier! Dårlig setlist må jeg si!

 

En setlist med Blackened er ingen dårlig setlist. Hadde betalt tusenlapper bare for å høre den sangen live igjen..

 

That was Just Your Life

End Of The Line

The Thing That Should Not Be

Of Wolf Of Man

One

Broken, Beat, and Scared

Cyanide

Frantic

Until It Sleps

Wherever I May Roam

For Whom The Bells Tolls

The Day That Never Comes

Master Of Puppets

Blackened

- - - - - - - -

Blitzkrieg

Jump In The Fire

Seek and Destroy

 

Å kalle dette for dårlig er vel ikke akkurat rette ord å bruke nei! Bare Jump In The Fire hadde vært så jævli rått å fått servert i Norge!

Lenke til kommentar

Jeg føler meg som en kriminell når jeg sier at jeg ikke har noe imot produksjonen. Eneste jeg legger merke til er at den er høyere og at trommene ikke er like klåre som de hadde vært med bedre produksjon. Får ikke noe vondt i ørene av å høre på sangene verken på anlegget mitt eller på mp3spiller

Endret av Kjartan1234
Lenke til kommentar
Jeg føler meg som en kriminell når jeg sier at jeg ikke har noe imot produksjonen. Eneste jeg legger merke til er at den er høyere og at trommene ikke er like klåre som de hadde vært med bedre produksjon. Får ikke noe vondt i ørene av å høre på sangene verken på anlegget mitt eller på mp3...

 

Å jeg føler meg som en "fanboy" når jeg sier at jeg driter i lyden (for den er bra nok som den er) men det skal jo alltids være noe å klage/diskutere/mokkle/sutre over... så er jo derfor man har et diskusjonsforum (?)

 

Jeg må ikke sitte å analysere sangene i fancye programmer og se på søyler over forskjellene mellom det som ble lagt ut i går og det som finnes på den orginale cd'en... det blir bare for latterlig!

 

ENTEN liker du metallica og deres nye album, eller så får du/dere (ikke deg Kjartan1234) pakke sammen og sette på noe annet, er jo ikke værre enn det!

 

Da får du være kriminell, så kan jeg være fanboy... åsså kan vi sammen bli hetset fordi vi hører på musikken og det som hetfield, ulrich, hammet og trujillo har produsert sammen :p

Endret av JudasKiss
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...