Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
I testen står det at kamera-softwaren er veldig ustabil.

 

Hvordan er dette nå - er det fikset i nyere software?

 

Er det også gjort noe med selve kvaliteten på bildene, eller er bildene i testen rett og slett så bra som det blir?

Så vidt jeg vet har det ikke kommet noe software oppdateringer. Bildene synes jeg blir bra ute i dagslys, mens innebildene blir kornete og litt rødlige. Kamerasoftwaren har jeg ikke hatt noen store problemer med.

Lenke til kommentar
I testen står det at kamera-softwaren er veldig ustabil. Hvordan er dette nå - er det fikset i nyere software?

Er det også gjort noe med selve kvaliteten på bildene, eller er bildene i testen rett og slett så bra som det blir?

Så vidt jeg vet har det ikke kommet noe software oppdateringer. Bildene synes jeg blir bra ute i dagslys, mens innebildene blir kornete og litt rødlige. Kamerasoftwaren har jeg ikke hatt noen store problemer med.

Ok, takk. Tror jeg går for denne uansett. Ser ut til å ha stort sett det jeg er ute etter (utenom litt bedre kamera, men jeg har jo alltids et ordentlig kamera..).

 

EDIT: Forresten, kan noen si noe om høyttaler-funksjonen? Er det grei lyd, eller elendig skurring (som på f.eks. Touch Diamond..). Har nå en 6288 som har relativt grei lyd på høyttaler, og hadde satt pris på om min neste telefon også har det.

Endret av klilleng
Lenke til kommentar

Må si jeg er veldig fornøyd med E66.

Jeg har imidlertid et par små ting jeg lurer på.

 

Jeg bruker messenger på telefonen, men jeg får ikke koplet

meg på windows live over det trådløse nettverket...

Den fungerer veldig bra når jeg kopler meg opp over 3G.

Ligger det en slags sperre i messenger eller er det noe jeg gjør feil ?

 

En annen ting er den automatiske skjermrotasjonen. Syntes det er litt irriterende

når den snur skjermen i menyene...Det er kjekt når jeg ser igjennom bildene, men det er bare irriterende når jeg blar i menyen. Vet jeg kan slå den av, men den er veldig bra når jeg ser på bildene...Burde vært en måte å satt den opp slik at man kan bestemme hva den skal rotere.

 

En ting til som er litt irriterende er tastaturlåsen...Er det en annen måte å låse den på enn av og på knappen som ligger på toppen av telefonen ? ( bortsett fra å låse med sliden ).

Hadde en 6110 Navigator før denne og der kunne jeg trykke på "legg på" knappen og der kunne man endre profiler og låse telefonen.

 

JT

Lenke til kommentar
3. Når telefonen ligger i sparemodus og ikke blir brukt, så kommer det av og til et lite lys rundt midtknappen, noen som vet hvorfor det kommer og er det mulig å slå det av?

 

Dette er noe Nokia kaller for "Pustende lys". Funksjonen kan slås av ved å redigere den aktuelle profilen du bruker.

 

Hilsen

Jon-Roar

Lenke til kommentar

Har endelig fått meg Nokia E66. Bestilt fra Tele2 nettbutikk med binding til dem/ Netcom.

 

Telefonen er helt på trynet. Den klikker for et godt ord.. Litt hyppig tasteaktivitet gjør at tlf blir svart, og den må lukkes sammen før den finner tilbake til seg selv.

 

Når jeg lukker den sammen blir det ofte en klikk i skjermbildet, eller som nevnt at det blir helt svart...

 

Jeg synes også tlf er treg, men om det er fordi det er symbian tlf vet jeg ikke. Får hvertfall inntrykk at den er tregere enn hva jeg har fått inntrykk av her på formuet...

 

En annen ting er at når man i vanlig skjermbilde begynner å taste et tall for å taste et tlf nr, så åpner den tlfboka over skjermbildet. Men det skal kanskje være slik på E66. Det virket bare litt merkelig og rotete, kanskje en vanesak???

 

Finnes det software oppdatering til E66? (det finnes vel en oppskrift for hvordan man låser opp tlf med binding. Mener jeg gjorde det på N73, men husker ikke helt fremgangsmåten. Noen tips der). Er det evt noe annet jeg kan gjøre? Resette hele telefonen og på en måte begynne på nytt?

 

Noen som har gode tips?

Lenke til kommentar
3. Når telefonen ligger i sparemodus og ikke blir brukt, så kommer det av og til et lite lys rundt midtknappen, noen som vet hvorfor det kommer og er det mulig å slå det av?

Dette er noe Nokia kaller for "Pustende lys". Funksjonen kan slås av ved å redigere den aktuelle profilen du bruker.

 

Hva gjør man hvis pustingen nekter å gi seg, uansett hva man har satt i profilen? :p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

E66 er lekker men men men:

Telefonen lar seg paire med handsfree men lar seg IKKE ringe/motta samtale via stemmestyring. Handsfree er integrert standard utstyr i nye Mitsubishi Outlander. Handsfree fungerer problemfritt med andre mobiltelefoner. Problemet er tydeligvis software-problem i E66, eller er det andre som har funnet ut av dette. Utrolig irriterende!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
e66 er en stor skuffelse. bluetoothen klarer ikke å stemmestyre handsfreen i min nye bil. med andre mobiler er dette problemfritt. nokia har en håpløs supporttjeneste. kan ikke anbefale nokia til andre.

Selv om det ikke virker i din bil, så betyr det ikke at det fungerer i andre biler. Dette er en knallgod mobil, har denne til test nå, har hatt E65 som jeg også var fornøyd med. Den fungerer fungerer knirkefritt i Honda CR-V med orginalt bluetooth handsfree.

 

~ Mortis360

Lenke til kommentar

Bil og telefon har Bluetooth ver. 2.0. Prøvde E66 i en ny Mondeo. Samme tullet som i Outlander. Pairing ok men stemmestyring ikke mulig. Elkjøp klarte ikke å fikse problemet og sendte den videre til verksted. Ser nå at det kom ny sofware 10.11.08. Kanskje dette fikser problemet??????????? :no:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg har brukt E66 en stund nå. Reagerer på at flere (også amobil) skryter av byggekvaliteten til denne mobilen. Den er riktignok OK i "sammentrekt" tilstand, men dersom man tar frem tastaturet synest jeg det er mye "knirk", spesielt i knappene rundt navigasjonstasten. Det er også mye knirkelyder dersom man forsiktig trykker rundt skjermen. En såpass dyr og eksklusiv mobil burde være bedre. Sammenlignet med blandt andre SE C905 taper den veldig klart på dette området etter min mening. Noen andre som også har opplevd dette med E66?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...