Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke nevneverdig knirk i min. ørlite knirk hvis jeg presser på det lille feltet under tastaturet.

Har én eriterende feil på min, og det er at det er litt tilfeldig om tastaturlyset slår seg på når jeg skyver den ut. får vel prøve å oppdatere SW'en.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Angående tastaturlyset - det har ikke noe med lyssensoren å gjøre? Er det lyst nok i rommet går det ikke på her heller..

Jo det har ganske sikkert NOE med den å gjøre, men en feil er det uansett... Når det er SVART skulle det nok blitt LYS, men slik er det ikke alltid.

Jaja, snart går vi mot lysere tider :p

Lenke til kommentar

Noen som vet om det går ann å redigere ordboka på E66?

 

Har fått lagt til ordet "dev" og det kommer først når jeg skal skrive ordet "det". Det er så irriterende og ordet det er jo noe av det en bruker mest..

 

Men jeg klarer ikke finne frem til noe i menyen som kan hjelpe meg. Noen som vet??

Lenke til kommentar
Reggy, sliter med det samme selv, og vet ikke hvordan det fikses.

 

Noen som vet om det går å aktivere kamera knappen på siden, altså når man trykker på den så skal den gå i kamera modus, når jeg trykker på den nå skjer ingenting.

 

Det skjer ikke noe på knapp på siden heller...

 

Det må kunne gå ann å fikse ordboken... Hjelp oss:)

Lenke til kommentar

Klarte for såvidt å synce den med PCen 1 (én!) gang via USB. Andre gang jeg plugget inn kabelen i USB-kontakten løsnet den fra hovedkortet og ble ubrukelig. Sendte telefonen inn som reklamasjon og fikk beskjed om at dette ikke dekkes av garantien fordi USB kontakten hadde løsnet etter ytre påvirkning. Nettopp, ja...

 

Jeg har hatt en Motorola V3i i 2 år som jeg syncet nesten daglig via USB. I tillegg har jeg en HTC Touch som jeg også syncer via USB. Så jeg tror jeg vet hvordan man plugger en USB-kabel i en mobiltelefon.

 

Dette er dårlig byggekvalitet. I tillegg en latterlig skrøpelig beskyttelsesdeksel for USB-inngangen, det er bare et spørsmål om tid når den ville ha takket for seg.

 

Men ellers en fin telefon, med fine taster, ja....

Lenke til kommentar
Reggy, sliter med det samme selv, og vet ikke hvordan det fikses.

 

Noen som vet om det går å aktivere kamera knappen på siden, altså når man trykker på den så skal den gå i kamera modus, når jeg trykker på den nå skjer ingenting.

 

vet ikke om du har funnet av dette. Jeg har ikke funnet noe sted man kan korrigere ordboka, men jeg fikk fikset det slik at ordet det kommer først hos meg og ikke dev..

 

Det jeg gjorde var bare å skrive dev, og endre det til ordet det.. Det gjorde jeg etterhverandre ca 10 til 15 ganger og da plutselig ble det ordet det som kom først.. HURRA...

Lenke til kommentar
Kameraet til E66 er så dårlig at det er en skam.De første Nokia med 1,3MP tok bedre bilder.En annen ting er at dekningen er ustabil på denne telefon.Synd,for det hadde vært en kanonbra telefon uten disse problemene.

Utebildene i dagslys synes jeg er helt ok! Innebilder blir ganske kornete + kameraprogramvaren er litt buggete. Ustabil dekning har jeg ikke lagt merke til.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg har gitt opp E66. Elendig sak og min siste Nokia definitivt! Styre bluetooth handsfree umulig selv etter ny software og rep på garanti (3 uker verksted). Fikk den igjen og da ville den ikke lade. Ny rep og nok en gang på verksted med ny software etc (3 uker verksted). Fikk den igjen og ville fortsatt ikke lade. Lader kaputt - fikk ny. Nå virker ikke Wlan og fortsatt ingen bluetooth. Gav bort heles skiten og kjøpte ny Sony E. Der virker alt! Aldri mer Nokia!

Lenke til kommentar
FInnes ingen firmware oppdattering som fikser dise problemene elleR?

At dekningen er ustabil er ikke et kjent eller bredt problem med E66. At kamera er dårlig må du desverre bare finne deg i eller finne en annen mobil, men som nevnt, helt greit i godt lys.

Jeg har nå fått meg ny E66 pga dekningsproblemer.

 

Den nye er like dårlig.Hvis du er en plass med dårlig dekning så vil du merke at E66 sliter mye mer med signalstyrken enn andre mobiler.Bare sammenlign selv.

 

Dessuten så må du prøve å følge med på signalstyrken mens du f.eks skriver sms eller bare knoter med mobilen.Da vil du se at dekningsindikatoren ofte faller ned til null og deretter gå opp til fullt igjen.

 

Synes det er meget rart at jeg har opplevd dette på 2 eksemplarer mens du ikke har merket noe.Jeg tror dette er en svakhet som flere bør ha oppdaget.Har også opplevd hakking og brudd på samtaler i forbindelse med dette.

 

Og ja,begge hadde siste software.

Endret av Nseries
Lenke til kommentar

Hei,

 

Jeg kan ikke huske å ha opplevd disse problemene, og slike problemer er dessuten noe vi relaterer tidlig software og dermed ikke vektlegger i testen. Hvis det er slik at problemet faktisk vedvarte gjennom flere softwareoppdateringer, er det langt mer interessant. Jeg har prøvd å ta kontakt med en av våre kontaktpersoner i Nokia, så får vi se om dette kan være stoff for en nyhetsartikkel og eventuelt også oppdatering av test.

 

Takk for tips!

Endret av CesiuM_e
Lenke til kommentar
Hei,

 

Jeg kan ikke huske å ha opplevd disse problemene, og slike problemer er dessuten noe vi relaterer tidlig software og dermed ikke vektlegger i testen. Hvis det er slik at problemet faktisk vedvarte gjennom flere softwareoppdateringer, er det langt mer interessant. Jeg har prøvd å ta kontakt med en av våre kontaktpersoner i Nokia, så får vi se om dette kan være stoff for en nyhetsartikkel og eventuelt også oppdatering av test.

 

quote]

Takk for tips!Håper jeg kan få en tilbakemelding på dette slik at jeg vet om det er jeg som har vært maks uheldig med 2 telefoner,men tviler litt på det egentlig.Legg gjerne inn tilbakemelding her i tråden.Har forresten nettopp hørt fra en kompis at hans E66 oppfører seg på samme vis når det gjelder indikatoren for dekning(stadig ned og opp igjen).[/

Endret av Nseries
Lenke til kommentar
Hei,

 

Jeg kan ikke huske å ha opplevd disse problemene, og slike problemer er dessuten noe vi relaterer tidlig software og dermed ikke vektlegger i testen. Hvis det er slik at problemet faktisk vedvarte gjennom flere softwareoppdateringer, er det langt mer interessant. Jeg har prøvd å ta kontakt med en av våre kontaktpersoner i Nokia, så får vi se om dette kan være stoff for en nyhetsartikkel og eventuelt også oppdatering av test.

 

Takk for tips!

Takk for tips!Håper jeg kan få en tilbakemelding på dette slik at jeg vet om det er jeg som har vært maks uheldig med 2 telefoner,men tviler litt på det egentlig.Legg gjerne inn tilbakemelding her i tråden.Har forresten nettopp hørt fra en kompis at hans E66 oppfører seg på samme vis når det gjelder indikatoren for dekning(stadig ned og opp igjen).Håper selvsagt på en løsning på mitt problem også.

Endret av Nseries
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...