Gå til innhold

Forvirring om GTA IV til PC (PC)


Anbefalte innlegg

Men tror du jeg tar meg nær av det du sa SynT, nei desverre ;)

Dem ordene jeg bruker er slags måte som hevnaksjon mot folk som snakker stygt om 360/PS3 og Wii ;)

og ja jeg har blitt kallet mangen ganger for fanboi, men det er jeg stolt over

 

Jeg har ihvertfall spilt GTA IV lenge før pcversjonen har kommet, så jeg er storfornøyd

Har vel rundet ca 54 timer og kun kommet til ca 40%, er så kongespill. Tviler jeg hadde fått noe særlig mer opplevelse med GTA IV til pc pga mods, prøvde mods på GTA SA til pc, hele filen ble ubrukelig, og brukte Gamer.no sin hjelpetråd for mods til GTA SA!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Men tror du jeg tar meg nær av det du sa SynT, nei desverre ;)

Dem ordene jeg bruker er slags måte som hevnaksjon mot folk som snakker stygt om 360/PS3 og Wii ;)

og ja jeg har blitt kallet mangen ganger for fanboi, men det er jeg stolt over

 

Jeg har ihvertfall spilt GTA IV lenge før pcversjonen har kommet, så jeg er storfornøyd

Har vel rundet ca 54 timer og kun kommet til ca 40%, er så kongespill. Tviler jeg hadde fått noe særlig mer opplevelse med GTA IV til pc pga mods, prøvde mods på GTA SA til pc, hele filen ble ubrukelig, og brukte Gamer.no sin hjelpetråd for mods til GTA SA!!

 

og kem snakket stygt om konsol her, ser bare fakta, og noken idioter som håper ingen PC versjon kommer, det er dei(ink. deg) som er provkatørene her.

Lenke til kommentar
AtW: Det piratkopieres mer spill som kommer til pc enn konsoller, dette er allmennkjent og du burde vite bedre før du uttaler noe som helst

Jeg kan gi flere linker så står det svart på hvit at når ett spill til pc blir kjøpt så blir det 5-25 nedlastet, ganske dramatisk for utviklerene som lager spill og skal tjene penger!

 

Kan ta for eks Cod 4 til 360 selger 10:1 i forhold til pc, og Bioshock til 360 5:1 i forhold til pcversjonen.

 

Viss noen kan påstå det blir like mye lastet ned spill som pc og 360, den bør sjekke kunnskapen om spill vil jeg si!!

 

Det er en viss forskjell mellom "piratkopieres mer", og å framstille det som det kun er piratkopiering på PC, og at det ikke er noen piratkopiering på konsoll. Før du bedkylder meg for å "burde vite bedre" så bør du kanskje lese igjennom hva jeg sier og ikke sier.

 

Forøvrig er 10:1 uten digital distribusjon (les: steam), og i Nordamerika, hvor PC-spill tradisjonelt sett selger vesentlig dårligere kontra konsll (til tross for mindre piratkopiering)

 

AtW

Lenke til kommentar
Jeg tror nok at GTA er best på konsoll.

 

MEN, for oss som ikke bruker 20 tusen på et bra tv å PS3. Hadde det vært fint om de kunne solgt det på pc også.

 

Ingen grunn til at det skal vere dårligere på pc graffik og ytelses messig(hvis du har god nokk maskin), faktisk ventet at PC versjonen vil vere bedre på disse områdene. Hvis det er kontrolene du sikter til så fins det 360 og PS3 kontrollere til PC + ein bråte med andre typer kontroller, personligt liker eg best mus tastatur.

Endret av SynT
Lenke til kommentar
Håper PC-folket ikke får dette spillet! Rockstar bør tenke seg om de virkelig vil gi dette kongespillet til piratene.

 

Ta å rull inn litt da, det finnes faktisk folk som KJØPER spill også til pc.

Såklart gjør det det, ikke døm alle som bruker pcen til å spill. Oss trofaste gamere kjøper faktisk spill til PC. Enten om det er via Steam eller retail. Mange pirater, men herregud ikke alle da :p

Lenke til kommentar

Selvom jeg også ser GTA litt som et konsoll spill, blir det ikke noe annet enn bedre på PC. Bedre graffikk, og forhåpentligvis masse ekstra stuff og mods som i de forrige spillene, som gjør spillet mye bedre enn det allerede er. Nei, kan ikke bli noe annet enn bedre :)

 

Var nettopp innom komplett, og man kan fint få en PC til 5 lapper i dag som nesten garantert klarer de fleste spill på fullt faktisk, så PC er ihvertfall ikke i dag så "dyrt" som mange skal ha det til..

Endret av MrLG
Lenke til kommentar
Håper PC-folket ikke får dette spillet! Rockstar bør tenke seg om de virkelig vil gi dette kongespillet til piratene.

GTA-serien er av de få spillene jeg faktisk kjøper, så hvis spillprodsentene lager et bra produkt så kjøper jeg. Valve, Blizzard og Rockstar er så langt de som jeg bruker penger på nesten uten å ha sett produktet engang pga. den nærmest garanterte kvaliteten de gir ut. EA derimot, piratkopierer jeg så mye jeg gidder fra, siden 95% av det de gir ut er samlebånd-spill.

Lenke til kommentar
Selvom jeg også ser GTA litt som et konsoll spill, blir det ikke noe annet enn bedre på PC. Bedre graffikk, og forhåpentligvis masse ekstra stuff og mods som i de forrige spillene, som gjør spillet mye bedre enn det allerede er. Nei, kan ikke bli noe annet enn bedre :)

 

Var nettopp innom komplett, og man kan fint få en PC til 5 lapper i dag som nesten garantert klarer de fleste spill på fullt faktisk, så PC er ihvertfall ikke i dag så "dyrt" som mange skal ha det til..

 

http://www.komplett.no/k/config.aspx?ConfigSystemId=10274

 

MrLG: Så denne til 6000kr kan dra alt på " high er vel ikke fulleste" med 1024x768 og ha stabil 30fps på for eks Crysis? og Gears of War med fullt og stabil 30 fps? eller blir jeg lurt å kan takle Crysis kun på medium noe som er helt stygt for mine øyner

 

Zealuu: Jaja og pcfolkene tror dem er "så voksne" og bare fordi pc har best grafikk så er likksom pc "best"

Mangler det det likksom det beste maskinen "pc" så har jeg alt man kan spille på, hmm kansje jeg skal prøve å sope opp litt penger da...

Endret av Toman85
Lenke til kommentar
Selvom jeg også ser GTA litt som et konsoll spill, blir det ikke noe annet enn bedre på PC. Bedre graffikk, og forhåpentligvis masse ekstra stuff og mods som i de forrige spillene, som gjør spillet mye bedre enn det allerede er. Nei, kan ikke bli noe annet enn bedre :)

 

Var nettopp innom komplett, og man kan fint få en PC til 5 lapper i dag som nesten garantert klarer de fleste spill på fullt faktisk, så PC er ihvertfall ikke i dag så "dyrt" som mange skal ha det til..

 

http://www.komplett.no/k/config.aspx?ConfigSystemId=10274

 

Så denne til 6000kr kan dra alt på very high med 1024x768 og ha stabil 30fps på for eks Crysis?

 

Zealuu: Jaja og pcfolkene tror dem er "så voksne" og bare fordi pc har best grafikk så er likksom pc "best"

 

JA den skal kunne klare crysis på high 1680*1050 30 FPS stabilt.

Eneste eg vil anbefale er å legge på 500 spenn og kjøpe et hovedkort som støtter PCI-e 2.0 og ikkje har innebygget skjermkort.

 

og det er faktisk statistic som viser at PC gamere er gjennomsnittlig eldre en console gamere, ikkje spesielt mye men litt.

Endret av SynT
Lenke til kommentar
Selvom jeg også ser GTA litt som et konsoll spill, blir det ikke noe annet enn bedre på PC. Bedre graffikk, og forhåpentligvis masse ekstra stuff og mods som i de forrige spillene, som gjør spillet mye bedre enn det allerede er. Nei, kan ikke bli noe annet enn bedre :)

 

Var nettopp innom komplett, og man kan fint få en PC til 5 lapper i dag som nesten garantert klarer de fleste spill på fullt faktisk, så PC er ihvertfall ikke i dag så "dyrt" som mange skal ha det til..

 

http://www.komplett.no/k/config.aspx?ConfigSystemId=10274

 

MrLG: Så denne til 6000kr kan dra alt på " high er vel ikke fulleste" med 1024x768 og ha stabil 30fps på for eks Crysis? og Gears of War med fullt og stabil 30 fps? eller blir jeg lurt å kan kun takler Crysis på medium noe som er helt stygt for mine øyner

 

Hvis denne stemmer(som den vel gjør), så bør den PCen være ganske i nærheten ihvertfall. Jeg tør ikke å si et 100 % ja pga prosessoren i den PCen kan være for dårlig, men det vil ihvertfall ikke være så langt unna tror jeg. Klarer den Crysis bør den nok klare GoW fint også. Du får ihvertfall nesten garantert en PC til den prisen som klarer det hvis du hadde bygget den selv, men jeg tror nok den du linket til skal klare det ja ;)

Lenke til kommentar
tviler på jeg orker å selge 360/PS3/Wii/hjemmekinoen og HDTVEn bare for å skaffe meg en pc for GTA IV, da beholder jeg eller alt det jeg har der og driter i om GTA IV blir best grafikk på pc, fordi da grafikk er ikke alt vel og merke

 

Trenger bare å kvitte deg med 360/PS3/Wii, hjemmekinoanlegget ditt og hdtven kan du jo koble til PCen. :D

Lenke til kommentar
tviler på jeg orker å selge 360/PS3/Wii/hjemmekinoen og HDTVEn bare for å skaffe meg en pc for GTA IV, da beholder jeg eller alt det ...

 

Du trenger vell ikke å selge alt det for å få råd?

 

... jeg har der og driter i om GTA IV blir best grafikk på pc, fordi da grafikk er ikke alt vel og merke

 

Vell hvis vi får like mange mods og ekstra stuff til GTA IV er det mer enn bare bedre graffikk vi har i vente..

Endret av MrLG
Lenke til kommentar

Tapet er mindre enn hva spillindustrien vil gi inntrykk av.

 

La oss si at 1 million laster ned et spill ulovlig. Tror du det ville vaert 1 million flere som kjopte det om det ikke hadde eksistert en piratkopi? Saa kan man ogsaa nevne de som laster ned en piratkopi og blir saapass fornoyd og kjoper spillet senere.

noe deriblant jeg ofte gjor.

Lenke til kommentar

Jeg sjekket minimumskravene til Crysis, Vista krever 1500mb ram og den pcen har kun 2GBram og Vista bruker ihvertfall 500mb her hjemme

 

Så da sliter den pcen litt med Crysis og kommende spill som FC2 og GTA IV, men husk modsene ødela saven min på GTA SA til pc etter 20 timers spilling, å så gøy å spille det spillet om igjen. Brukte modseguiden her på denne siden, det skulle jeg aldri ha gjort

 

Mods har aldri brydd meg fordi det synes jeg kan kalles cheats "flyvende mopeder" osv

Lenke til kommentar
men husk modsene ødela saven min på GTA SA til pc etter 20 timers spilling, å så gøy å spille det spillet om igjen. Brukte modseguiden her på denne siden, det skulle jeg aldri ha gjort

 

Mods har aldri brydd meg fordi det synes jeg kan kalles cheats "flyvende mopeder" osv

 

Hadde du vært litt taktisk så hadde du tatt backup av save-filen din hvis du var så glad i den.

Og GTA-modding for meg er å laste ned bil/motorsykkel-modeller som blir gitt ut av talentfulle moddere. Blir mer virkelighetstro å cruise rundt med "ekte" biler. Ikke "flyvende mopeder"

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...