Hell_Frode Skrevet 27. juli 2008 Skrevet 27. juli 2008 (endret) Hvorfor kan jeg ikke kjøre mine lagde biler på Need For Speed ProStreet? Jeg skjønner heller ikke hvordan jeg skal komme meg videre inn i karieremodusen? Har jo dominert 2 ganger, vunnet flere enn 4 ganger, det er jo det neste løpsdag krever og ennda er ikke den åpen. Jeg skjønner ikke. Er det noen som kan hjelpe meg? Endret 27. juli 2008 av Hell_Frode
vikingkylling Skrevet 27. juli 2008 Skrevet 27. juli 2008 Du kan jo prøve løsningen min? Kontrollpanel -> Programmer og funksjoner -> Need for Speed ProStreet -> Avinstaller. Det hjalp.
Hell_Frode Skrevet 27. juli 2008 Forfatter Skrevet 27. juli 2008 Du kan jo prøve løsningen min? Kontrollpanel -> Programmer og funksjoner -> Need for Speed ProStreet -> Avinstaller. Det hjalp. Å, jeg glemte vist å si at jeg har den på Playstation 3.
S-r-ex Skrevet 27. juli 2008 Skrevet 27. juli 2008 Du kan jo prøve løsningen min? Kontrollpanel -> Programmer og funksjoner -> Need for Speed ProStreet -> Avinstaller. Det hjalp. Å, jeg glemte vist å si at jeg har den på Playstation 3. Da så. Gå ned på EBGames og bytt det inn mot Burnout Paradise. Legg meg til så jeg kan gruse deg Eller du kan vente til ut på høsten og få deg Motorstorm: Pacific Rift, så kan jeg smadre den lille sykkelen din med min racing truck Bare hold deg unna EA med mindre det er snakk om Criterion Games (som er eid av EA). EA's saker suger for det meste, og NFS har knapt vært gøy siden 3'ern på PC siden 1998...bare ligg unna....
vikingkylling Skrevet 27. juli 2008 Skrevet 27. juli 2008 Jeg likte Underground 2, Most Wanted og Carbon, men Pro Street ble for kjedelig.
Hell_Frode Skrevet 27. juli 2008 Forfatter Skrevet 27. juli 2008 (endret) Jeg likte Underground 2, Most Wanted og Carbon, men Pro Street ble for kjedelig. Hvor langt inn i spille NFS Pro Street kom du, til det ble kjedelig? Du skjønner jeg har bestilt NFS Pro Street på dvdhuset.no. Pluss alt syns jeg faktisk ikke at spille i seg selv er ikke så dårlig. Som sånn dere sier det skal være til. Det er bare selve systemet i spillet jeg ikke likte så godt. Systemet til NFS Underground er 10 ganger lettere å forstå seg på forentil NFS Pro Street. Mener nå jeg. Selfølgelig i lang strekning blir Pro Street kjedelig, ja selv for meg. Det er ikke det at jeg vil klare spille. Da må jeg få help om hvordan systemet fungerer (karieremessig og garagemessig, hvordan jeg kan bruke bilene jeg har laget.) Endret 27. juli 2008 av Hell_Frode
vikingkylling Skrevet 27. juli 2008 Skrevet 27. juli 2008 For all del, jeg sier ikke at det er et dårlig spill. Jeg likte bare ikke selve systemet rundt det og den tvilsomme fysikken, blandt annet. Dessuten er det noen løp som er delt inn i soner, der raskest fart alltid får mest poeng. Det høres greit ut i teorien, men i praksis vil førstemann gjennom en sone alltid få en masse poeng fordi ingen har kjørt den før. Det igjen gjør jo at han også får mange poeng i neste sone da han allerede leder og som sagt ingen har kjørt den før. Det igjen hadde vært greit om han hadde mistet poeng om noen kjører enda raskere, men neida. Det igjen betyr at kjører du saktere i én enkelt sone har du så godt som tapt. For øvrig kan du jo ta en titt på gamefaq for å få litt hjelp? http://www.gamefaqs.com/console/ps3/game/939739.html
S-r-ex Skrevet 29. juli 2008 Skrevet 29. juli 2008 Vel, Frode, om du liker ProStreet, vil Burnout Paradise blåse hodet av skuldrene dine. Råder deg til å skaffe det, der er det så enkelt som "kom først i mål", "grus x antall andre", "kom deg i mål før du vrakes av andre", "gjør triks til du har x antall poeng" eller i en egen kategori med ett løp for hver bil, "kom deg fra A til B før tiden løper ut", som gir deg en kopi av bilen du kjørte med annen lakk og små endringer i stats, for det meste ett fartspoeng mot ett boostpoeng. Dessuten har du trafikk, som gjør det hele mye mer spennende. Og skadesystemet og fysikken er en hel del bedre etter det jeg prøvde av demoen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå