heggstad Skrevet 24. juli 2008 Skrevet 24. juli 2008 hei! tok dette bildet av ei marihøne her om dagen, og gikk hånd i hånd inn i photoshop. tenkte at bildet ville ha passet i et litt animasjonsaktig preg, noe jeg prøvde på. fikk da dette bildet. hvordan fungerer det?
KimNK Skrevet 24. juli 2008 Skrevet 24. juli 2008 Har du blurra det? Ser glødande gloriar overalt. Isåfall, vekk med det. Marihøna er langt ifra skarp.
IMG_123 Skrevet 24. juli 2008 Skrevet 24. juli 2008 Jeg vet ikke helt hva du mener med animasjonsaktig preg, men jeg synes ikke redigeringen funket så godt.. synes bare det fikk bildet til å se uskarpt ut. Bildet er i utgangspunktet fint synes jeg, så du kan jo kanskje lage en annen versjon?
heggstad Skrevet 25. juli 2008 Forfatter Skrevet 25. juli 2008 vet at marihøna ikke er skarp, men det skyllest nok at jeg bommet litt på fokusen. men kommer med en ny versjon;
Kurt Grusom Skrevet 25. juli 2008 Skrevet 25. juli 2008 Ikke helt knall etter min mening - ut og prøv igjen! Tenk på å treffe fokus og få bildet skarpt
k.n.b Skrevet 25. juli 2008 Skrevet 25. juli 2008 Motivet er jo i utgangspunktet ganske flott, med fine kontraster mellom de tre hovedfargene. Bare du får på plass den siste prikken over i'en nå så...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå