Gå til innhold

Gjennopprette formatert ekstern hardisk? Hvordan


Hk1

Anbefalte innlegg

Klarte selvfølgelig å formatere den eksterne hardisken min hvor jeg har ALT av ting jeg trenger veldig.

Skulle formatere sata hardisken som sitter i `pc`n men så glemte jeg å koble fra den eksterne så jeg fikk formatert den istedet.

Så det jeg lurer på er om det er mulig å få tilbake den som var på den?

Hurtigformaterte den fra xp cd`n hvis dere skjønner.

 

Plis hvis det er mulig setter jeg pris på om noen kan forklare meg åssen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Søk litt på forumet og du vil finne mange tråder med forslag til programvare som kan hjelpe deg.

 

Et av disse er GetDataBack (kommersielt). Denne type programmer forutsetter at du kan lagre de filer som rededs til en annen harddisk (skrve på samme harddisk ødelegger/reduserer sjangsen for å redde filer).

Lenke til kommentar
Søk litt på forumet og du vil finne mange tråder med forslag til programvare som kan hjelpe deg.

 

Et av disse er GetDataBack (kommersielt). Denne type programmer forutsetter at du kan lagre de filer som rededs til en annen harddisk (skrve på samme harddisk ødelegger/reduserer sjangsen for å redde filer).

 

Takk!

har kjørt hele prossesen med getbackdata programmet å den har finni omtrent alt, men når jeg prøver å kopiere den får jeg beskjed om at jeg må ha lisens eller no:S

noen som kan hjelpe`?

Lenke til kommentar

Er det penger du ber om hjelp til, eller en piratkopi?

Forumets retningslinjer er eksplisitt på at piratvirksomhet ikke er tillatt, tigging er vel ikke nevnt men blir heller ikke godtatt. :p

 

Du kan jo selv vurdere om filene dine har verdi, hvis de er det så er det vel ikke så galt å betale litt for å få de tilbake.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...