Gå til innhold

BK: Kvinnelige former, og et smykke


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det virker litt feil proporsjonert. Det er faktisk for mye hud. Og for lite sort. Det dumme er at du neppe kan rette det opp uten å ta bildet på nytt. Noe som kunne vært en nydelig diagonal, men den går du glipp av med å plassere henne så langt opp i bildet. Jeg synes heller ikke valg av DOF er riktig. Siden det ikke finnes en bakgrunn kunne du godt la hele kvinnen være i fokus. Vi får ikke nyte alle kurvene.

 

Streng kritikk? Kanskje det, men det er ut som om du mener alvor. Da er det best med litt kritikk, slik at du får tatt dette bildet skikkelig. Jeg skjønner du forsøkte å få smykket litt isolert, men det ingen god ide. Så det ender opp med ideen som er fin men blir feil presentert.

Lenke til kommentar
Det virker litt feil proporsjonert. Det er faktisk for mye hud. Og for lite sort. Det dumme er at du neppe kan rette det opp uten å ta bildet på nytt. Noe som kunne vært en nydelig diagonal, men den går du glipp av med å plassere henne så langt opp i bildet. Jeg synes heller ikke valg av DOF er riktig. Siden det ikke finnes en bakgrunn kunne du godt la hele kvinnen være i fokus. Vi får ikke nyte alle kurvene.

 

Streng kritikk? Kanskje det, men det er ut som om du mener alvor. Da er det best med litt kritikk, slik at du får tatt dette bildet skikkelig. Jeg skjønner du forsøkte å få smykket litt isolert, men det ingen god ide. Så det ender opp med ideen som er fin men blir feil presentert.

 

Jeg takker og bukker. Syntes ikke du er streng, bare konstruktiv:)

Lenke til kommentar

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

 

Husk at en god emnetittel skal beskrive eller oppsummere hvilket problem du har - ikke at du har et problem. En god emnetittel skal heller ikke kun bestå av et produktnavn.

 

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

 

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men p_report.gif gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Lenke til kommentar

PM sier mye av det jeg tenkte når jeg var inne å så på bildet i natt. Jeg var bare for trøtt til å få formulert det.

 

Men jeg er kanskje ikke like kategorisk når det gjelder DOF som han. Mulig du kunne fått det til fungere med den DOF-en du har valgt, om du fikk henne til å senke skulderen litt. Da ville vi fått en mer mykere overgang mellom ute av fokus og fokusområde.

 

Når det gjelder emnetittelen så dreier det seg nok om at du har glemt prefikset BK: som forteller oss at det dreier seg om billedkritikk, selve tittelen tror jeg er grei.

Endret av fototim
Lenke til kommentar
God idè som jeg skal prøve ut på min bedre halvdel selv :-)

 

Når det gjelder gjennomføringen, er vel det meste sagt. Jeg ville prøvd om igjen med varierende blender og andre vinkler.

 

Du får vise oss det endelige resultat...

 

Skal prøve, men dette ble tatt utendørs da hun solte seg. Det "svarte" er en granhekk:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...