Gå til innhold

Glem Nokia N96


Anbefalte innlegg

Jeg synes denne telefonen setter N96 i et godt lys, jeg.. ;) Greit at det er agurktider nå, og vinklingen mot N96 var sikkert bare for å provosere..

 

Tja, Samsung har jo en tradisjon for å lage godt sammensatte telefoner, ikke slik som Nokia, som er glade bare telefonen henger sammen til den har passert kasseapparatet... Denne gruser Nokia på hjemmebane :tease:

Endret av poe
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg synes denne telefonen setter N96 i et godt lys, jeg.. ;) Greit at det er agurktider nå, og vinklingen mot N96 var sikkert bare for å provosere..

 

Tja, Samsung har jo en tradisjon for å lage godt sammensatte telefoner, ikke slik som Nokia, som er glade bare telefonen henger sammen til den har passert kasseapparatet... Denne gruser Nokia på hjemmebane :tease:

 

Hahaha, min opplevelse er _helt_ omvendt av din! Samsungmobilene jeg har eid har føltes billig, ufullstendig, dårlig programvare og hadde verdens dårligste batteri.. det kan jeg nok ikke si om noen av Nokiamobilene jeg har eid sålangt :p Mens samsungmobilene var mer på reparasjon enn jeg hadde den i hånda, har jeg aldri hatt en nokia inne til noen form for service.. hehe og de har heller ikke blitt ødelagt! Morsomt hvor forskjellig opplevelse folk har av telefoner, altså :D

Endret av Porcelina
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...