Gå til innhold

Jakten på spill som varer 20 timer+


Anbefalte innlegg

Etter innkjøp av den kjempeflausa som var Age of Conan så har jeg nå en råtass PC som trenger å få kjørt seg. Det er ikke første gang jeg lager et sånt topic, men det er nye tider og nye spill.. så:

 

Hvilke PC spill fra 2007/2008 er det å anbefalle for oss som er ute etter en singleplayer som varer 20 timer eller mer?

(alle sjangere er aktuelle)

Endret av Aran
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
>20 timer?

Vel det kommer jo ann paa faktorer som vanskelighetsgraden det spilles paa, bruk av save/load - altsaa om man oensker aa gjennomfoere naermest perfekt eller spille om igjen kule biter samt selvsagt dyktigheten og intensjonene til spillern.

 

Enig. Skjønner ikke folk som klager på korte spill. Det er jo bare å skru vanskelighetsgraden på topp og gjøre ting ordentlig så skal du se at selv Crysis tar 20 timer.

Lenke til kommentar

Og skru opp vanskelighetsgraden hadde ikke slått meg en gang i denne sammenhengen. Glimrende forslag! Jeg skal si deg det tok tid å runde Metal Gear Solid 3 på euro-extreme, men jeg syntes det var skikkelig moro.

 

Oblivion er såpass gammelt at det har jeg allerede kjøpt og spilt igjennom ;)

 

Bioshock kjøpte jeg meg på vei til jobben. Og da spørs det om jeg ikke plukker opp Crysis for å gi maskinen noe å slite med også, og kanskje også STALKER.

 

Er Mass Effect noe spesielt langt, eller er det også avhengig av vanskeligheten lik Crysis for å få dratt det ut?

 

Ellers så har jeg hørt det var et FPS spill der de skrøt fælt av at det var realistiske overganger mellom is og vann, og at forfrysninger og sånt var en viktig del av spillet... men hva var det det het? Og er det noe en kan få dratt atskillige timer ut av?

Endret av Aran
Lenke til kommentar

Jeg har spilt over 50 timer med Mass Effect og er på langt nær ferdig. Det er helt opp til deg hvor lang tid du vil bruke på spillet.

Det samme gjelder forøvrig for S.T.A.L.K.E.R.

 

FPS-spillet du snakker om høres ut som Lost Planet. Jeg har dog ikke prøvd spillet, men det virker som et slags elsk/hat-spill, da det har fått varierende anmeldelser/vitnesbyrd.

Endret av LarsP
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349
Ellers så har jeg hørt det var et FPS spill der de skrøt fælt av at det var realistiske overganger mellom is og vann, og at forfrysninger og sånt var en viktig del av spillet... men hva var det det het? Og er det noe en kan få dratt atskillige timer ut av?

 

Er ikke sikker, men kanskje Lost Planet: Extreme Condition?

 

Har prøvd spillet, går veldig fort å runne det, mellom 12-14 timer.

Endret av Slettet+981287349
Lenke til kommentar

Synes jo Witcher var litt småmorsomt da, det er jo litt lineært. men det hadde en slags drag i storyen som gjor det ganske gøy faktisk,

 

Du har jo og call of duty 4 men det har du vel garantert runda ?

 

Bortsett fra det så er det vel endel kommende greier i rpg spilla som enten er komt eller kommer, har bare ikke helt oversikta, men ville sjekka witcher opp en liten tur

Lenke til kommentar

Jeg vil også anbefale S.T.A.L.K.E.R og Mass Effect. Stalker fikk ufortjent dårlig kritikk. Bak den bittelitt buggy atmosfæren er skjuler det seg en gjennomført historie og et utfordrende gameplay. Oppfølgeren er også rett rundt hjørnet, Clear sky heter det.

 

Mass Effect er utrolig polert og gøy. dialogsystemet må være det beste jeg har prøvd i et spill noen gang. Combaten er utfordrende og interessant. Karakterene er av ekte biowarekvalitet. Anbefaler det!

Lenke til kommentar
dialogsystemet må være det beste jeg har prøvd i et spill noen gang.

Hør, hør. Har aldri tidligere opplevd å bli dratt inn i et spill på samme måte som med Mass Effect. Etter et par timer så brydde jeg meg faktisk om NPCene og hvordan min karakter fremstod i spillet.

Lenke til kommentar

Ville anbefalt at du prøvde ut World In Conflict, vil se nydelig ut hvis du har en bra pc og gameplayet er utrolig bra.

Om det vil vare mer enn 20 timer er jeg usikker på men som andre sier så er det bare til å skru opp vanskelighetsgraden.

 

Har et intenst multiplayer også.

Lenke til kommentar
Jeg vil også anbefale S.T.A.L.K.E.R og Mass Effect. Stalker fikk ufortjent dårlig kritikk. Bak den bittelitt buggy atmosfæren er skjuler det seg en gjennomført historie og et utfordrende gameplay. Oppfølgeren er også rett rundt hjørnet, Clear sky heter det.
Tja, kritikken var i de fleste tilfeller berettiget, da det var veldig bugget da det ble sluppet. Men jeg er enig i at det er et meget bra spill ja, absolutt noe som det er verdt å ta en titt på.
Lenke til kommentar
Ville anbefalt at du prøvde ut World In Conflict, vil se nydelig ut hvis du har en bra pc og gameplayet er utrolig bra.

Om det vil vare mer enn 20 timer er jeg usikker på men som andre sier så er det bare til å skru opp vanskelighetsgraden.

 

Har et intenst multiplayer også.

jeg kjøpte world in Conflict for en uke siden. Og har spilt litt nå og da.. nettopp runda.. ble overaska over at det tok meg 9 timer å runde første gangen og på vanskligste :-O (jeg så alle videoer og hørte på alle telefonsamtaler) har vell litt med at jeg har 20timer med demoen før den tid :p

 

Company of Heroes tar litt tid (med ekstra pakken)

Endret av VikinGz
Lenke til kommentar

Per dags dato er det knapt nokon spel som varer lenge. Synd. Kan godt forstå det, iogmed at det kostar skjorta å lage kvalitetsspel per dags dato.

 

 

Einaste spelet som varer LENGE, og då meinar eg lenge, er Total War 2: Medieval. Med ein god PC kan du få nokre EPIC battles med bra kvalitet! Fantastisk spel.

 

 

Eg vil også anbefale Mass Effect. Mass effect har ei bra historie, i ekte bioware-stil med engasjerande missions. Såkalte "side quests" eller secondary missions, er dog dårlig utført, og alle dei utallige planetane ein kan fare på likna alt for mykje på kvarandre, og det ein gjer vert repetivt. Lengda på Mass Effect er middels for eit actionrpg-spel. Kan vere pga spelet vart utvikla for konsoll i starten, og dette påførte visse restriksjonar.

 

The witcher er eit endå betre spel, men vent eit par månadar med det, skal kome ein kjempe oppdatering som gjer spelet ein heil del betre. Oppdateringa er gratis. Historia, sjølve fightinga osv er veldig bra!

 

Vil anbefale Neverwinter Nights 2 og expansions som følgjer med. NWN2 er eit flott RPG med lang levetid.

Endret av AshtraY
Lenke til kommentar

Total war er fantastik spill:D men hvis du er kjapp og spiller bare for å vinne tar det ikke på langt nær 20 timer.

 

Hvis du er villig til å snike deg over i multiplayer så er det vel haugevis av spill som vil ta deg mye mer enn 20 timer.

Endret av dotero
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...