Gå til innhold

HTC Diamond FAQ


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det ÆÅØ`der?

 

Ja, jippi. Synd at man må bruke pekepinnen for å skrive på det :(

det er æøå der. man laster ned den den norske filen fra post 2.

Har prøvd denne, men har bare klart å få ord gjenkjenneren til å fungere på engelsk... norsk finnes kanskje ikke.. slik at man blir nødt til å taste alle bokstavene i et ord.

Lenke til kommentar
Er det ÆÅØ`der?

 

Ja, jippi. Synd at man må bruke pekepinnen for å skrive på det :(

det er æøå der. man laster ned den den norske filen fra post 2.

Har prøvd denne, men har bare klart å få ord gjenkjenneren til å fungere på engelsk... norsk finnes kanskje ikke.. slik at man blir nødt til å taste alle bokstavene i et ord.

 

5 sekunder med google gav meg dette. Har du prøvd den?

 

Edit: Har prøvd den selv. Fungerer greit nok.

Endret av qweac
Lenke til kommentar
Er det ÆÅØ`der?

 

Ja, jippi. Synd at man må bruke pekepinnen for å skrive på det :(

det er æøå der. man laster ned den den norske filen fra post 2.

Har prøvd denne, men har bare klart å få ord gjenkjenneren til å fungere på engelsk... norsk finnes kanskje ikke.. slik at man blir nødt til å taste alle bokstavene i et ord.

Yes, derfor jeg editerte posten :)

 

Men noen som vet om andre kule programmer? Har fra før de fra førsteposten, men lurer på om det er flere?

 

Så lurer jeg på hvordan kamera funker med geotagging som jeg har spurt om før, men jeg får det ikke til ? :/

Lenke til kommentar

Hei, jeg har lagt inn TOMTOM 7, men når jeg skal velge det ene gratis karte får jeg bare opp trysil og byer rundt der..bor selv i trondheim så bryr meg ikke så mye om trysil:P

på den TF3D config`n, hvordan får man lagt til f.eks SP2 eller hva den mp3 spilleren het innpå menyen, istedenfor email f.eks?

Går det ant og forande på rekkefølgen på bokstavene på sms-delen`?

takk på forhånd ;)

 

mvh BareET

Lenke til kommentar
5 sekunder med google gav meg dette. Har du prøvd den?

 

Edit: Har prøvd den selv. Fungerer greit nok.

 

Hei. Kan du fortelle meg hvor du la den fila, og hvordan du satte opp PCM etterpå? Jeg har prøvd å både enable/disable suggestion med norwegian dict uten å få det til. Har også prøvd å skru prediktiv skriving både av og på samtidig med PCM sin, uten hell. Når jeg skriver ordet "nå" foreslår den "bp"... Og hva er forskjellen på rødt, grønt og blått ord?!

 

Sikkert enkelt å fikse, men jeg har ikke fått det til...

Lenke til kommentar
Har prøvd den:

 

konfigurator

 

Har nå også funnet ut det var 'en del' problemer med nettverket, smøre det med litt tålmodighet, har ellers sjekket smartmobil sin forum og det var noe tips óg. Likevel ingen internet/MMS foreløpig... :(

 

Sliter med det samme jeg å, Tele2 Champion. Det rare var at det virket på starten før det automatiske innstillingene tok over showet. Konfiguratoren som det linkes til har jeg eller ikke fått til å virke. Cab-filen vil ikke starte når den legges over på mobilen.

Hva gjør jeg feil? Og hvordan aktiverer jeg de automatisk nettverksinnstillingene igjen, sånn at mobilen finner de selv?

Lenke til kommentar

Har også Tele2 Champion. Har ikke hatt noen problemer de to gangene jeg har satt opp nettverksinnstillinger. La bare inn den konfiguratoren også ordnet den resten. Merkelige greier...

 

Har derimot problemer med Wi-fi. Synes det går så sinnsykt sakte. Vg.no tar ikke sekunder, men minutter å laste. Nei, det er ikke dårlig signal eller dårlig nett.

 

Også er det jo selvsagt det største problemet jeg har: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=412065

Lenke til kommentar

Har tidligere luftet mine problemer med å synce Diamond mot PC. Får ennå ikke dette til.

 

Det som skjer er følgende: Active sync viser "kobler til"

Så kommer "kann ikke koble til"

Så starter feilsøking

 

Når feilsøkingen er ferdig så kommer det en link so ikke er til nytte

 

Er det noen som har gode forslag?

 

Tommy

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...