Gå til innhold

HTC Diamond FAQ


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men set det at når jeg laster ned fra htc kan jeg ikke velge om jeg vil ha norsk rom.. er så redd for å ødelgge noe:(

 

Den henter språket ut fra serienummeret du skrev inn under register produkt. Om du ikke får opp norsk der så har du heller ikke en norsk telefon. Da vil ikke den norske ROMen linket til i denne tråden virke heller.

 

Det er riktig at du kun skal få et valg, og det er språket hentet fra serienummeret

Endret av Dj_Matsern
Lenke til kommentar
Jeg skal editere en fil som ligger i Windows mappa på telefonenl. Den er derimot skrivebeskyttet. Noen som vet hvordan dette gjøres?

 

Holder du på med å endre på fila som du kan lage andre byer på været?? isåfall hvor fant du fila?? lette selv i windows katalogen man fant ingen hh_0407 fil...

 

 

 

En annen ting når det gjelder ROM oppddatering har lasta ned filen nå, må bare lade tlf nok.

Mister jeg kontakter og slikt??

Leste på viktig filen at jeg kunne ta backup med activ sync, men finner ikke dette noen plass, bruker Windows mobile device center har vista..

Lenke til kommentar
Jeg skal editere en fil som ligger i Windows mappa på telefonenl. Den er derimot skrivebeskyttet. Noen som vet hvordan dette gjøres?

 

Holder du på med å endre på fila som du kan lage andre byer på været?? isåfall hvor fant du fila?? lette selv i windows katalogen man fant ingen hh_0407 fil...

 

 

Nei, skal endre symbollista slik at jeg kan få denne smiley'en: ; )

Men tror jeg kan bruke Resco explorer til dette...ser slik ut.

 

Når det gjelder det å adde flere byer på værsaken, trenger du ikke editere noen filer. Bare følg denne oppskriften:

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=408918

Lenke til kommentar

Nok en gang så blir jeg forvirret. Dersom jeg har av 3g via com manager, og bruker nodata til å skru av WAP, da er jeg vel gardert mot all "kostbar" trafikk?

 

Og går det ann å endre touch flo 3d snarveien "musikk" slik at den starter s2p istedet for sitt innebygde prog?

 

Og andre som opplever at bildene som benyttes for kontakter (via outlook) er av veldig dårlig kvalitet?

Endret av victurus
Lenke til kommentar
Nok en gang så blir jeg forvirret. Dersom jeg har av 3g via com manager, og bruker nodata til å skru av WAP, da er jeg vel gardert mot all "kostbar" trafikk?

 

Og går det ann å endre touch flo 3d snarveien "musikk" slik at den starter s2p istedet for sitt innebygde prog?

 

Og andre som opplever at bildene som benyttes for kontakter (via outlook) er av veldig dårlig kvalitet?

Ja vis alt i nodata er disable så skal du være sikra.

 

Du kan fjerne musikk fra touchflo ved hjelp av TF3D config, men så vidt jeg vet kan du ikke gjøre sånn at s2p starter ved at du går innpå musikk på touchflo.

Lenke til kommentar
Jeg skal editere en fil som ligger i Windows mappa på telefonenl. Den er derimot skrivebeskyttet. Noen som vet hvordan dette gjøres?

 

Holder du på med å endre på fila som du kan lage andre byer på været?? isåfall hvor fant du fila?? lette selv i windows katalogen man fant ingen hh_0407 fil...

 

 

Nei, skal endre symbollista slik at jeg kan få denne smiley'en: ; )

Men tror jeg kan bruke Resco explorer til dette...ser slik ut.

 

Når det gjelder det å adde flere byer på værsaken, trenger du ikke editere noen filer. Bare følg denne oppskriften:

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=408918

 

Vet ikke om vi misforstår hverander litt her. Jeg tenker på å øke antall byer som vises, nå er det bare ti, skulle gjerne hatt 20.

Lenke til kommentar

Ja, man kan gjøre det, så du siden jeg linket? Der kan du f.eks skaffe byer som ikke finnes i listen..

 

Å øke antallet derimot er en litt tyngre operasjon som innebærer hack av diverse DLL filer b.la

 

Har aldri forsøkt på Diamond, men det finnes oppskrifter på smartmobil.no over hvordan man gjør det på de andre touch modellene

Lenke til kommentar
Jeg skal editere en fil som ligger i Windows mappa på telefonenl. Den er derimot skrivebeskyttet. Noen som vet hvordan dette gjøres?

 

Holder du på med å endre på fila som du kan lage andre byer på været?? isåfall hvor fant du fila?? lette selv i windows katalogen man fant ingen hh_0407 fil...

 

 

Nei, skal endre symbollista slik at jeg kan få denne smiley'en: ; )

Men tror jeg kan bruke Resco explorer til dette...ser slik ut.

 

Når det gjelder det å adde flere byer på værsaken, trenger du ikke editere noen filer. Bare følg denne oppskriften:

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=408918

 

PCen finner bare virus på det programmet jeg laster ned. så får det ikke til å virke:(

Lenke til kommentar
No data..!

Hvorfor maser alle om at en bør ha dette?

Gjør ikke commanager samme greia?

Noen som kan utdype hva som er så fantastisk m Nodata?

Har en skrudd av 3G så har en vel skrudd av 3G osv..?

 

Programmer kobler seg til internett om du ber dem om det, eller hvis de er satt til å gjøre det etter en viss tid.

Mange bruker NoData for å sikre at det ikke går unødvendig datatrafikk, programmet sperrer nemlig nettverkstilkoblingene slik at programmene som gjerne vil på nett ikke kommer på nett uten at du faktisk tillater det.

Lenke til kommentar
No data..!

Hvorfor maser alle om at en bør ha dette?

Gjør ikke commanager samme greia?

Noen som kan utdype hva som er så fantastisk m Nodata?

Har en skrudd av 3G så har en vel skrudd av 3G osv..?

 

3G er en av mulighetene for å komme seg på internett, du har også edge.

Når 3g er på, så vil 3g bli brukt(så lenge wifi er av), men vis 3g er av så vil edge bli brukt(så lenge wifi er av).

både edge og 3g koster penger pr nedlastende mb, så selvom 3g er av, vil det fortsatt kunne komme kostnader på internett bruk.

Har du derimot NoData, så kan du skru av alt som prøver og koble seg til internett (utenom wifi) og da vil det ikke være mulig at 3g eller edge blir brukt.

 

Derfor er nodata et veldig bra program, og veldig smart å ha.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...