Gå til innhold

HTC Diamond FAQ


Anbefalte innlegg

fikk mini-jack i dag og tenkte det skulle løse problemene, men den gang ei. er ingen feel på lyden som kommer, selv med kanonbra headset. kobla mobben til stereoanlegg og var samma møkka der. jeg hadde en LG ku990i før denne, og den hadde kanonbra lyd sett i sammenheng med denne. og den skal ha temmelig elendig lyd i forhold til andre mobiltelefoner!

Endret av karce
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
No data..!

Hvorfor maser alle om at en bør ha dette?

Gjør ikke commanager samme greia?

Noen som kan utdype hva som er så fantastisk m Nodata?

Har en skrudd av 3G så har en vel skrudd av 3G osv..?

 

3G er en av mulighetene for å komme seg på internett, du har også edge.

Når 3g er på, så vil 3g bli brukt(så lenge wifi er av), men vis 3g er av så vil edge bli brukt(så lenge wifi er av).

både edge og 3g koster penger pr nedlastende mb, så selvom 3g er av, vil det fortsatt kunne komme kostnader på internett bruk.

Har du derimot NoData, så kan du skru av alt som prøver og koble seg til internett (utenom wifi) og da vil det ikke være mulig at 3g eller edge blir brukt.

Derfor er nodata et veldig bra program, og veldig smart å ha.

Ser poenget, Men hva / hvilke program vil prøve å koble seg på nettet?

-hvis en har satt manuell henting av mail, og værtjenesten ser ut til å koble seg til kun når en går til denne. GPS fix må en jo bekrefte..

Ser ikke fler "feller" jeg, men har sikkert oversett noe.?

Lenke til kommentar
No data..!

Hvorfor maser alle om at en bør ha dette?

Gjør ikke commanager samme greia?

Noen som kan utdype hva som er så fantastisk m Nodata?

Har en skrudd av 3G så har en vel skrudd av 3G osv..?

 

3G er en av mulighetene for å komme seg på internett, du har også edge.

Når 3g er på, så vil 3g bli brukt(så lenge wifi er av), men vis 3g er av så vil edge bli brukt(så lenge wifi er av).

både edge og 3g koster penger pr nedlastende mb, så selvom 3g er av, vil det fortsatt kunne komme kostnader på internett bruk.

Har du derimot NoData, så kan du skru av alt som prøver og koble seg til internett (utenom wifi) og da vil det ikke være mulig at 3g eller edge blir brukt.

Derfor er nodata et veldig bra program, og veldig smart å ha.

Ser poenget, Men hva / hvilke program vil prøve å koble seg på nettet?

-hvis en har satt manuell henting av mail, og værtjenesten ser ut til å koble seg til kun når en går til denne. GPS fix må en jo bekrefte..

Ser ikke fler "feller" jeg, men har sikkert oversett noe.?

Det er vel ingen flere automatiske ting, men plutselig glemmer du å skru på wifi, går innpå internett og da går regninga rett opp :p

Lenke til kommentar
Finnes det themes som erstatter det orginale i touch flo 3D egentlig? Begynner å bli kjedelig med det svarte/grå utseendet. Hadde vært greit med et litt mer fargesprakende nå som sommeren begynner å ta slutt :)

Rart ingen har svart deg på dette, men - Er så enkelt som å disable TF3D.

/instillinger/idag/elementer

TF3D er jo også bare ett skall, eller theme som ligger "over" WM.

Finnes mange prog ute der som gir deg mulighet til å "fikle" m dette!

Hvis du bare vil ha noe annet enn svart/grått: -Start/innstillinger/personlig/idag/utseende

Lenke til kommentar

Softkeyboard!!

Har ett problem som muligens løses ved å laste ned det som var linket til

i en post tidligere i tråden her.

Men mitt problem er ikke Æ Ø Å, det har jeg hatt hele tida - og aldri forstått problemet til alle andre..?

Jeg bruker stort sett det som kalles Tastatur i Diamond, D er helt topp -helt til jeg skal skrive ???

Hvor finner jeg spørsmålstegnet?

Den var jo der i min forrige Winmobil.. :dontgetit:

Lenke til kommentar
No data..!

Hvorfor maser alle om at en bør ha dette?

Gjør ikke commanager samme greia?

Noen som kan utdype hva som er så fantastisk m Nodata?

Har en skrudd av 3G så har en vel skrudd av 3G osv..?

 

3G er en av mulighetene for å komme seg på internett, du har også edge.

Når 3g er på, så vil 3g bli brukt(så lenge wifi er av), men vis 3g er av så vil edge bli brukt(så lenge wifi er av).

både edge og 3g koster penger pr nedlastende mb, så selvom 3g er av, vil det fortsatt kunne komme kostnader på internett bruk.

Har du derimot NoData, så kan du skru av alt som prøver og koble seg til internett (utenom wifi) og da vil det ikke være mulig at 3g eller edge blir brukt.

Derfor er nodata et veldig bra program, og veldig smart å ha.

Ser poenget, Men hva / hvilke program vil prøve å koble seg på nettet?

-hvis en har satt manuell henting av mail, og værtjenesten ser ut til å koble seg til kun når en går til denne. GPS fix må en jo bekrefte..

Ser ikke fler "feller" jeg, men har sikkert oversett noe.?

Det er vel ingen flere automatiske ting, men plutselig glemmer du å skru på wifi, går innpå internett og da går regninga rett opp :p

Takk for svar! OK -NoData har altså ingenting for seg..? (for oss somm er så "hekta at vi er her?) -- hvis en er oppdatert o opplyst nok til å ha fått med seg hvor en finner NoData, Hvordan en laster ned, hvordan en installerer,Hvordan en bruker, og kanskje hvorfor..?

Da kan en fint klare seg uten!

Lenke til kommentar
Ok, saa etter jeg har installert 1.93 kan jeg faa tilbake swipe animasjonene gjennon Diamond Tweak? Hvor og hvordan?

 

*BUMP*

D er nok ønsketenking!

Dvs ikke mulig.

Gled deg over at det meste funker raskere allikavæl..!

 

Quote Christoffer99 paa side 66:

 

Det at den nye romen fjerner animasjonene er kjent, og sagt før i tråden, så vis du hadde lest alt her, så hadde du fått med deg det ;)

 

Last ned den nyeste diamondtweaks så blir det fiksa.

 

Den kan du enable i diamondtweaks f.eks.

Lenke til kommentar
Ok, saa etter jeg har installert 1.93 kan jeg faa tilbake swipe animasjonene gjennon Diamond Tweak? Hvor og hvordan?

 

*BUMP*

D er nok ønsketenking!

Dvs ikke mulig.

Gled deg over at det meste funker raskere allikavæl..!

 

Quote Christo9ffer9 paa side 66:

 

Det at den nye romen fjerner animasjonene er kjent, og sagt før i tråden, så vis du hadde lest alt her, så hadde du fått med deg det ;)

 

Last ned den nyeste diamondtweaks så blir det fiksa.

 

Den kan du enable i diamondtweaks f.eks.

Les nøyere på hva Christoffer99 svarer på!!

Han gir 3 svar på 3 forskjellige spørsmål..

Han sier ikke at "flowen" i TF3D blir fiksa - som du og sikkert mange av oss kanskje hadde håpet/ønska?

Lenke til kommentar
Softkeyboard!!

Æ Ø Å,har jeg hatt hele tida - og aldri forstått problemet til alle andre..?

Jeg bruker stort sett det som kalles Tastatur i Diamond, D er helt topp -helt til jeg skal skrive ???

Hvor finner jeg spørsmålstegnet?

Den var jo der i min forrige Winmobil.. :dontgetit:

Bumpes opp --fordi denne ble borte og jeg ønsker svar..

Lenke til kommentar

Mangen spørsmål ang denne tlf.

hvordan\hvor skal jeg legge inn de forskjellige filene som eg har lyst å ha på min tlf? som feks simfix og touchflod3d config..? Og på den orginale musikkavspilleren, må jeg gå innpå hver enkel sang og adde den på en playlist som jeg har laget?

 

Takker for svar.

Lenke til kommentar
Hei!

Jeg sliter med det trådløse nettverket (wi-fi) på min Diamond. Når jeg kobler til wi-fi her hjemme, kommer jeg inn på nettverket, det står at det er perfekt dekning og alt ser bra ut.

Men når jeg går inn på nettleseren, så kommer ikke nettsiden jeg vil ha fram.

 

Jeg har koblet meg på andre trådløse nettverk andre steder og da går det fint..

Er det noen som vet hva problemet kan være? :dontgetit:

 

Kanskje dårlig forklart, men takker for svar:)

Hei!

 

Hvis du går på nettsiden for Gigabyte-routeren din,blar deg litt nedover på menysiden til venstre, så finner du Wireless Configuration. Trykker du på

Wireless Configuration, 802.11g, så får du opp en side der du kan legge inn passord osv..

På toppen av denne siden står det "802.11g Only Mode", den endrer du til "enable",

og vips så fungerer nettet på telefonen.. Gigabyte-routere er noe sære greier, vanskelig å koble seg til dem fra en mobil enhet, har prøvd med flere.. lykke til!

 

Takker! Skal teste dette neste gang jeg er i nærheten av disse routerne :)

Dette funket ikke på første routeren jeg testet :(

Men, etter å ha justert til "Beste ytelse", istedet for "Beste batteri" under innstillingene for trådløst LAN, funket det plutselig helt fint... :hmm:

Lenke til kommentar
fikk mini-jack i dag og tenkte det skulle løse problemene, men den gang ei. er ingen feel på lyden som kommer, selv med kanonbra headset. kobla mobben til stereoanlegg og var samma møkka der. jeg hadde en LG ku990i før denne, og den hadde kanonbra lyd sett i sammenheng med denne. og den skal ha temmelig elendig lyd i forhold til andre mobiltelefoner!

Har du oppdatert ROM-en? Vare en bug i den gamle (1.37), så dersom du har den må du deaktivere lydforsterkeren, og mens du er der inne må du trykke på volum opp/ned. Da vil du få skikkelig bra lyd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...