Gå til innhold

Operation Flashpoint 2 i 2009 (PC/PS3/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så nettopp traileren, og stiller meg skeptisk. Er veldig fan av OFP, det er i min mening det beste PC-spillet jeg har spilt noen gang. ArmA var også ganske bra, men innfridde ikke mine forventninger som en oppfølger til OFP. Det tror jeg heller ikke OFP2 gjør heller. De har holdt på med spillet lenge nå, og jeg har ikke sett noe som helst ingame klipp eller bilder ennå. Ser for meg at det blir et middelmådig skytespill som prøver å herme etter de andre store i sjangeren.

Lenke til kommentar

Føler liksom ikke at det blir det samme uten BIS som utviklere, men det ser i alle fall råbra ut ^^ Ifølge kilder som ofp2.info, så bruker traileren faktisk de egentlig spillmodellene og mest sannsynlig de samme riggene også :) Svært høydetaljert i alle fall:D En håndgranat skal visst bestå av 5000 polygoner også, så jeg er litt skeptisk til maskinvarekravene xD

Lenke til kommentar
Gleder meg!

 

Ser også det positive i splittelsen mellom CM og BIS. BIS har laget spill uten noe særlig konkurranse innenfor sjangeren, så jeg ser CM med OFP2 som en konkurrent. Og konkurranse gir bedre tilbud til kunden.

 

 

Helt riktig, jeg skulle ønske flere hadde forstått det, istedet for å ta sider og rakke ned på det andre spillet, noe som er helt poengløst. Det er helt fantastisk at en liten spilltype som realistiske krigspill får to store spill samtidig. Konkurranse er bra!

 

Men jeg håper vi får se ingame footage med HUD osv av OFP2 snart, da jeg fremdeles har en liten mistanke om at Codemaster vil gjøre kompromisser på realismen.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Gleder meg!

 

Ser også det positive i splittelsen mellom CM og BIS. BIS har laget spill uten noe særlig konkurranse innenfor sjangeren, så jeg ser CM med OFP2 som en konkurrent. Og konkurranse gir bedre tilbud til kunden.

 

 

Det er et godt poeng. Men det virker som om det er utrolig mange som ikke skjønner at det er Arma og Arma2 som har samme opphav som Flashpoint, mens Flashpoint 2 er oppkomlingen i selskapet.

 

 

Hadde enorme forventninger til Arma, sliter med skuffelsen fremdeles. Men skal ha meg en ny pc nå i høst, da blir det å installere patchet versjon av Arma og se om det kanskje har blitt litt mer spillbart.

 

Og sist: Folk som vil spille realismeshooter på console aner virkelig ingenting. Håpløst at utviklingsressurser blir sløst på et sånt sidespor.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 4 måneder senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...