Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Ronk med kompis, hvordan gå frem?


Gjest Gutt17

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skaff dere noe kvinnfolk istedet da, med mindre du er homo er runking, suging, i samme rom whatsoever bare nasty.

Mine artsfrenders logikk fortsetter å imponere meg.

 

Du stikker vel bare lillefingeren ut av vinduet og fanger nærmeste kvinne.

Endret av Frohman
Lenke til kommentar
Jeg har runka kompissen min og han har runka meg, det var drit deilig! Jeg gir dere noen tips.

Han skulle overnatte hos meg og vi var alene hjemme. Vi driver å kødder med litt homo greier uten att vi er det. Men når vi skulle legge oss lå vi i en dobbeltseng (hadde ingen andre). Så kom han liksom rullene oppå meg og begynte å tulle med det homo greiene. Jeg begynte å gå ned på siden av trusa hans og bevegde meg sakte mot pikken. Jeg sa "bare si stopp" han sa ikke stopp, så jeg kom til pikken hans og koste rolig med pikken og ballene med den ene hånda. Jeg begynte å runke han rolig og jeg sa "du kan gjøre det samme med meg hvis du vill". Han gjorde det og vi runka sammen. Jeg runka han og han runka meg.

DETTE ER EN HELT SANN HISTORIE!

 

kjempe bra at du kommer med sånne historier. har selv opplevd noe lignene for en 5-6 år tilbake, ikke noe galt eller homofilt med det. Jeg syntes det er veldig bra at du forteller det fordi jeg vet det er mange usikre gutter som er redd for å eksprimentere på slike ting.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 3 måneder senere...
  • 2 måneder senere...

Folkens, dette er ikke noe chatterom for sex-treff. Om dere vil planlegge noen møter etc. kan dere opprette brukere og snakke over pm, og deretter skaffe dere et rom. Jeg vil minne om at på internett kan man være hvem man vil, så selv om dere snakker med en "15 år gammel gutt" kan det like godt være en helt annen, f.eks. en mann på 30 eller 40 år som har andre intensjoner enn dere. Så pass på med informasjonen dere gir og vær uhyre forsiktig om dere noen gang velger å møte en fremmed på denne måten.

 

OnT: Har ikke prøvd "runk med kompis" selv og det vil nok heller aldri skje, men ville blitt veldig smigret om noen av kompisene mine prøvde seg, er jo et kompliment på høyt nivå. Skjønner ikke folk som sier "Skaff deg en jente" og "nasty". Greit nok, dere kan synes hva dere vil, men det er leit at dere ikke en gang prøver (virker det som) å se dette med nye øyne. Jeg tror veldig mange gutter (selv de mest "hardbarka" heterofile) ville synes det var spennende å prøve noe slikt nettopp fordi det på en måte er litt ulovlig og slikt ;P

Endret av Sitronsaft
Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Hvordan skal du klare å leve med deg selv etter du har gjort noe sånt?! Kristendommen BANNLYSER sånnt!!!

 

Det sies vel kanskje at de ikke liker det, men det er jo litt mistenkelig at katolske prester blir busta med hånda nedi buksa til smågutter ^^,

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...

Jeg har runka kompissen min og han har runka meg, det var drit deilig! Jeg gir dere noen tips.

Han skulle overnatte hos meg og vi var alene hjemme. Vi driver å kødder med litt homo greier uten att vi er det. Men når vi skulle legge oss lå vi i en dobbeltseng (hadde ingen andre). Så kom han liksom rullene oppå meg og begynte å tulle med det homo greiene. Jeg begynte å gå ned på siden av trusa hans og bevegde meg sakte mot pikken. Jeg sa "bare si stopp" han sa ikke stopp, så jeg kom til pikken hans og koste rolig med pikken og ballene med den ene hånda. Jeg begynte å runke han rolig og jeg sa "du kan gjøre det samme med meg hvis du vill". Han gjorde det og vi runka sammen. Jeg runka han og han runka meg.

DETTE ER EN HELT SANN HISTORIE!

 

Vil du komme og gjøre det med meg. Er ensom og stiv. Jeg har gjort det før. Det er deilig. Kan ta spruten i munn hvis det hisser deg mer. Gi meg msn din så kan vi prate. :w00t:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...