Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Ronk med kompis, hvordan gå frem?


Gjest Gutt17

Anbefalte innlegg

Gjest Gutt17

Jeg har lyst til å ronke kompisen min, han har ronket sammen med andre kompiser før. Og nå har jeg lyst til å være med, men kun med han. Hvordan gå frem?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Yoshi
sånt her skremmer meg litt... :p da jeg var ung (er 18) holdt man ikke på med slikt, og forstår ikke nytelsen av å sitte i samme rom som en kompis å ronke ? ;d

 

Han skriver da ganske klart at det ikke er snakk om å bare runke i samme rom, men å runke og suge hverandre. ;)

 

Jeg kan ikke foreslå noe annet enn å bare prøve å hinte det fram og se om han har lyst, eller å ta det veldig seint på natta. Uten søvn er de fleste gutter i begynnelsen av tenårene med på det meste, hehe.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

En større off-topic-diskusjon om hvorvidt man er homofil om man runker eller suger kompiser er splittet ut i en egen tråd dere finner her: Er man homofil om man runker/suger en kompis?

Samtidig har et par innlegg med off-topic havnet i papirkurven.

 

Vennligst hold dere til trådens tema heretter.

 

(Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Gjest Nils Erik
Jeg har lyst til å ronke kompisen min, han har ronket sammen med andre kompiser før. Og nå har jeg lyst til å være med, men kun med han. Hvordan gå frem?

 

Det går veldig greit -vær ærlig å si det som du ønsker at dere skal gjøre.Du vil få et positivt svar.Vi som er unge er greie mot hverandre.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...