Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Ronk med kompis, hvordan gå frem?


Gjest Gutt17

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest jedi-lol

Må si jeg fikk sjokk når jeg ble bedt i bursdag da jeg var tretten, og veninna mi fikk dildo og analkuler i gave. 'Flasketuten peker på' var byttet ut med 'Dildon peker på'. De som var med satt nakne i en ring på gulvet, og hadde lek om hvem som kom først. Analstimulanse var også lov.

Nå vet dere hva jenter driver med, ja.

 

Men du kan jo foreslå "kjeks-leken", førstemann som sæder på kjeksen vinner.

Du kan innlede med å fortelle historie om en "randomkompisyo" hadde hatt 'kjeks-leken' med noen venner feks. og si "Er ikke det sykt eller?!", for så å foreslå å prøve dette selv.

Deretter kan du avsløre den lille vrien hvor kjeksen er munnen din :)

 

Lykke til.

Lenke til kommentar
Jeg er homofob, ja but I ain't going for heaven! Si til Gud at NorkaBorka har en tjeneste for landet han skal utføre!

Og jeg fortsetter med Off Topicen, og spør deg. Hvorfor? :)

 

Og ikke kom å si at det er unaturlig eller noe. Jeg vil høre en grunn jeg ikke har fått dratt nedover huet x antall ganger tidligere. x)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Jeg har lyst til å ronke kompisen min, han har ronket sammen med andre kompiser før. Og nå har jeg lyst til å være med, men kun med han. Hvordan gå frem?

jeg antar at du bor på landet

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
Gjest RunkeGutt15

Jeg har runka kompissen min og han har runka meg, det var drit deilig! Jeg gir dere noen tips.

Han skulle overnatte hos meg og vi var alene hjemme. Vi driver å kødder med litt homo greier uten att vi er det. Men når vi skulle legge oss lå vi i en dobbeltseng (hadde ingen andre). Så kom han liksom rullene oppå meg og begynte å tulle med det homo greiene. Jeg begynte å gå ned på siden av trusa hans og bevegde meg sakte mot pikken. Jeg sa "bare si stopp" han sa ikke stopp, så jeg kom til pikken hans og koste rolig med pikken og ballene med den ene hånda. Jeg begynte å runke han rolig og jeg sa "du kan gjøre det samme med meg hvis du vill". Han gjorde det og vi runka sammen. Jeg runka han og han runka meg.

DETTE ER EN HELT SANN HISTORIE!

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...