Gå til innhold

fauske råner, vær beredt på å le til du skriker.


ecko

Anbefalte innlegg

Mange fine påstander om rånere her. Selv om majoriteten av rånere i Notodden og enkelte andre steder går på trygd, er underutdanna og kjører slitne Volvo'er så betyr ikke det at alle gjør det.

 

Selv er jeg aktiv med i bilmiljøet (vwaudi-club, bimmers.no osv), liker å skru på bil og sparer penger på det. Og møte andre med samme interesser og slå en prat er også koselig.

Det skal også være sagt at jeg jobber per i dag som utvilkler og jobber daglig med flere språk (php, c#, mssql, oracle, mysql, webservice,java).

 

Men smaken er som baken... Men å putte alle under samme kam blir bare feil. Er som å si at alle utlendinger er kriminelle.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Mange fine påstander om rånere her. Selv om majoriteten av rånere i Notodden og enkelte andre steder går på trygd, er underutdanna og kjører slitne Volvo'er så betyr ikke det at alle gjør det.

 

Selv er jeg aktiv med i bilmiljøet (vwaudi-club, bimmers.no osv), liker å skru på bil og sparer penger på det. Og møte andre med samme interesser og slå en prat er også koselig.

Det skal også være sagt at jeg jobber per i dag som utvilkler og jobber daglig med flere språk (php, c#, mssql, oracle, mysql, webservice,java).

 

Men smaken er som baken... Men å putte alle under samme kam blir bare feil. Er som å si at alle utlendinger er kriminelle.

 

jeg har da ALDRI sagt at ALLE raanere er saan, men at de fleste i Notodden derimot er det :!:

for all del, raanere som kjorer ordentlig, ikke plagere alle rundt seg med grusom techno skrot og som oppforer seg ordentlig har jeg ikke noe imot

Lenke til kommentar

Ikke alle rånere som kjører gamle biler, her jeg bor er det mange i nye kule biler som jeg synes ser mye bedre ut en de stygge volvoene. Ikke alle som kjører til bensinstasjoner eller for å spille høy musikk alikevel. Er mange som kjøper seg helt vanlige biler putter inn anlegg, skifter felger, skjørt, soter ruter osv.. ikke sikker på om disse går under katorogien rånere men.

Endret av Tmz
Lenke til kommentar
Noe som imponerer meg er at den idioten faktisk har klart å ta lappen. :ph34r:

Du skulle bare visst hvor mange år han brukte på det...

 

Det feiler ham ingen ting så vidt jeg vet. Jeg gikk i samme klasse på ungdomsskolen som han for mange år siden, og det er bare slik han er. Fyren er, ikke overraskende, en legende på min hjemplass.

 

 

er du fra steigen?

 

legende som i? en man ser opp til eller ler seg skakk av han?

 

har hørt av flere at denne karen faktisk er slik på ordentlig, det er bare sykt det.

Ja, jeg kommer fra Steigen. Er jeg slem om jeg sier alternativ 2? Det er (dessverre?) slik at man ler seg skakk av fyren, men det er nesten uungåelig. Det du ser på videoen er bare toppen av isfjellet, for å si det slik...

 

Jeg er hjemme på sommerferie nå og så han i dag. Det kommer vel kanskje ikke som noen overraskelse at han nettopp har vært i en ulykke pga. høy fart over en smal bro. En av mange ulykker, kan jeg tilføye. I min mening skulle han aldri ha hatt lov til å ferdes i bil, da han er direkte trafikkfarlig.

Tillat meg å linke til bloggen som en venn av meg har:

http://rogerj.blogg.no/1215379611_engelykrsj_aka_med_li.html

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...