Gå til innhold

HW Fantasy PL 08/09

Manx

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ah, må nesten spille wildcard etterhvert. Får man mer penger etterhvert eller?

Nei og ja...

Spillerne dine blir mer verdt etter hvor godt de gjør det, så hvis du selger en av gutta som har økt prisen sin så vil du få mer penger.

Skrevet

Har kjøpt et lag hvor alle har priser rundt 6-7, og det gjør at jeg ikke kan kjøpe noen helter på 12-13 =)

Ellers ser jeg enkelte har klart å karre sammen over 100 poeng! (ikke i vår liga da)

Skrevet

Er ikke noe problem å karre seg over 100, hvis man har et lag som ender på 100 totalt og verdien på noen av spillerne går opp så vil du ha en sum som ender over 100.

Skrevet

Tror han mente 100 poeng. :p Ser det er noen som har fått det ja, men man skal jo være bra heldig med hvordan laget man har satt sammen presterer i en og samme runde, så det er nok ned på jorda igjen til neste runde for de fleste.

Skrevet

Måtte bite i det sure eplet å bytte en del spillere. Fant ut at det ville være det lureste for å sankle fler poeng. Satser på å ha dette laget noen runder fremover.

Skrevet

Denne sesongen har ikke startet alt for bra det må jeg pokker meg innrømme. 23 poeng etter i dag og kun tre spillere til som skal i aksjon, skal vel ha flaks hvis jeg nærmer meg 40 tallet :ermm:

Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet

Jeg fikk 30 poeng i dag og har seks spillere som skal spille i morgen om jeg ikke tar feil.

Skrevet

Jeg har han som innbytter, så der fikk jeg straffen min for å ha skiftet fra 4-4-2 til 3-4-3 :(

Hvis han skal komme inn så må to av tre spillere ikke spille for min del i morgen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...