Gå til innhold

HW Fantasy PL 08/09


Manx

Anbefalte innlegg

Da skal vi vel leke sammen igjen denne sesongen håper jeg, borte er Crazysoccer og vi ønsker Fantasy Premier League velkommen. Så da er det bare for de som vil å melde seg på også håper vi at det blir like moro som i fjor :thumbup:

 

Fantasy Premier League!

 

Navn på liga: HW Fantasy PL 08/09

 

Kode: 36393-10752

(trykk der det står "Join a private league" og gjør dette:

If there is a private league that you would like to join then you need to obtain the code from the league founder. If you have this, simply enter it in the box below and click on join league)

 

Deltagere:

 

Manx = Manx United

Alastor = Team Elkjøp

Hille = TottenHill

Raste = Raste F.C

Jefecito = Team Maggy

Sovehest = Sovende Ryttere

Saiyaman = Saiyaman FC

Stonemeister = Stonemeister XI

GBD = ASKO Old Boys ?????

Hyrlen = Hyrlen's famous

Hewitt = Hewitt

ErlendRU = ErlendRU

cinesque = Oblique Orient ?????

Kiruk = Woods United

D'Amico = Green Devils

Nistelrooy = Sim1

Are.......... = Team Are

 

Det er det egentlig alt som trengs for å bli med, så da er det bare å opprette en bruker og logge seg inn i liagen også ser vi hvilken person som gjør det best til slutt :)

 

Et par ting vi kanskje bør bli enige om, vi må finne en runde hvor det er siste mulighet for å melde seg på. Alle runder teller så et sted bør grensen gå for å man skal ha mulighet til å vinne.

 

 

Kan jo se om jeg kan hjelpe til litt med registering osv.

 

1. Register deg: Du vil se et felt for det står Play Fantasy under der så trykker du på --> Not registered? Sign up »

 

2. Velg et lag: Fryktelig enkelt, du skal velge 15 mann til en totalsum av 100 millioner pund. Laget må være komplett, holder ikke å velge 13-14 mann for å spare penger. Så kun store stjerner vil ikke virke (selv om jeg er storfornøyd med laget mitt :))

 

3. Legge til HW ligaen:

 

Trykker på League i menyen på høyre side og skriver så inn koden som står lengre opp i posten, da skal du få opp resten av gutta som er med å spiller i den ligaen. Når du har gjort dette så kan du trykke på My Team i menyen på høyre side. Når du har gjort det så vil du få oversikt over laget ditt og hvordan drakten din ser ut, hvis du titter litt lengre ned på skjermen i samme kollone hvor drakta di er så vil du se en rute hvor det står Leagues. Der skal du få opp et par valg Head to Headog HW Fantasy PL 08/09, da er du i mål. Trykker du på HW FPL linken så vil du se de andre gutta som er med, her vil du også kunne snoke i andres sine lag med en gang første runde er spilt.

 

 

 

Når det er gjort så skal du få opp valget HW Fantasy PL 08/09 under valget der det står "Leagues".

 

 

 

Edit:

 

Tråden fra i fjor for de som lurer på hva vi har holdt på med.

 

Endret av Manx
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er med. Liverbirds FC som i fjor. Var pokker meg mye vanskeligere å sette opp lag i år enn fjor synes jeg, men fikk nå til et greit et. Blir sikkert en del forandringer etter hvert som nye overganger kommer på plass og sånt. Måtte droppe Ronaldo, så satser på at han stikker til Real, han var jo en gullgruve på fantasy forrige sesongen..

Lenke til kommentar
Hvordan er det hvis jeg allerede har tre Liverpoolspillere og setter innpå f.eks Keane og/eller Barry og en eller begge blir Liverpoolspillere etterhvert? Får jeg da beholde de, eller må jeg begynne å bytte da? Var ikke borti dette problemet i fjor..

 

Ikke jeg heller, men må nok helt sikker gjøre noen rokeringer på laget vil jeg tro. Slipper vel unna den buggen i FL, var jo noen som tjente på den når vi brukte crazysoccer i sist sesong...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...