Gå til innhold

Noen som har info om UFC 2009 Undisputed?


Anbefalte innlegg

Jeg har vært på et annet forum og sett noen videoer av dette spillet og jeg må si at det er et av de få sportspillene som jeg virkelig har lyst på!

 

Problemet er at det er lite info om dette, som for.eks releasedate pluss at det er lite som skrives om det.

 

Noen av dere som har fått dette spillet med dere?

 

Dette er den infoen jeg har klart å få om det:

 

Release Date: TBA

Platforms: PS3 XBOX360

Publisher: THQ

Developer:

Genres: Fighter

ESRB: RP

 

Se filmen hos Youtube

Se filmen hos Youtube

Endret av Rasch
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Her var det ikke mange tilbakemeldinger gitt.

 

Synes dette ser veldig bra ut jeg, men nå følger jeg veldig mye med på ufc,pride etc( har ikke fått sett den siste ufc'en, så hysj).

 

Husker at pride fc ga ut et spill på ps2 for noen år siden, synes ikke de klarte å gjøre det så veldig spillbart.

 

Når er realease på dette spillet?

Lenke til kommentar

Jeg kjenner jeg gleder meg litt til dette spillet, men samtidig er jeg veldig skeptisk. Jeg klarer bare ikke å se for meg hvordan styringen i "ground gamet" blir.

Guard, open guard, half guard, mount, kimura, heel hook, choke, crucifix, triangle, armbar osv....er bare redd for at det kan bli vanskelig å gi en god, enkel styring til alt dette.

 

Og når du i tillegg skal ha med slag, spark, knær, albuer, bryting, clinch fighting og noen enkle stående "submission moves" kan det bli veldig mye.....nei, jeg er VELDIG skeptisk.

Lenke til kommentar
Jeg kjenner jeg gleder meg litt til dette spillet, men samtidig er jeg veldig skeptisk. Jeg klarer bare ikke å se for meg hvordan styringen i "ground gamet" blir.

Guard, open guard, half guard, mount, kimura, heel hook, choke, crucifix, triangle, armbar osv....er bare redd for at det kan bli vanskelig å gi en god, enkel styring til alt dette.

 

Og når du i tillegg skal ha med slag, spark, knær, albuer, bryting, clinch fighting og noen enkle stående "submission moves" kan det bli veldig mye.....nei, jeg er VELDIG skeptisk.

 

Helt enig med deg der.. De kan klare å få det til, men mest sansynlig vil det virke litt stasjonært og tregt.. De tidligere spillene har ihvertfall vært sånn, etter min mening.

 

Veldig spent på om det her lar seg gjennomføre på en god måte, i så fall må kontrollene være uber avanserte og krevende(ikke det at det trenger å være negativt).

 

Eller?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...