Gå til innhold

Noen som har info om UFC 2009 Undisputed?


Anbefalte innlegg

Ja, spillet er rett og slett fantastisk. Utrolig hva de har fått til på deres første forsøk, rett og slett imponerende.

 

Når man forsvarer seg på bakken kan man forsøke å gripe motstanderen ved å trykke inn høyre analoge når de slår. Slag blokkeres som vanlig med R1/R2. Ellers kan man komme seg ut av knipen ved å rotere høyre analoge for minor og major transitions. Får man tak i motstanderen kan man holde han nede ved å holde høyre analoge til høyre eller venstre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har spillt dette i noen timer nå å må si jeg er veldig fornøyd med det, men begynner å bli litt lei Shogun å The iceman. gleder meg til å få hele spillet i hus.

 

har hørt noen rykter om at vinnerne av The ultimate fighter sesong 8 skal komme som DLC for de som forhåndsbestiller spillet, noen andre som har hørt dette?

Lenke til kommentar

Har gleda meg til dette spelet heilt sida eg las at det skulle kome, og etter å ha prøvd demoen gleder eg meg enda meir til at spelet kjem i salg.

Var skeptisk til korleis dei skulle få til et bra gameplay for alle slåstklasser, men sålangt har eg lite negativt å kome meg.

Komplekst er det, men sporten er på ekte og mykje meir kompleks enn f.eks bryting og boksing..

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har testet dette både på PS3 og Xbox 360! Helt rått på begge konsoller. Har aldri vært noe spesiell fan av sånne "fight" spill, men dette spillet fenget meg!

 

Sparking, slag og nådeløs slossing gir litt action, spesielt med så god grafikk og bevegelser på spillerne.

Kan til tider være litt for lett å ta Knock Out. (Bare å sparke løs fra første stund)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...