Gå til innhold

hva syns dere om 95 kr i timelønn på bensinstasjon? jobber i helgene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg jobbet på Esso i Fredrikstad og tjente 105kr timen i 13 måneder.

Møkka lønn i min mening for en såpass travel stasjon. Nå tjener jeg 130kr/t som kundebehandler hos transcom. :w00t: Er forøvrig 21 år og har 0 utdanning utenom GK elektro.

Endret av Keylar
Lenke til kommentar

95kr/t idag syns jeg er latterlig lite. Jeg hadde det i min deltidsjobb for 7 år siden, da jeg fortsatt gikk på skolen... Altså en 17-åring, uten utdanning.

Jeg ser mange sier at lønnen skal stå i forhold til arbeidspress/mengde, og dette er jeg enig i. Men en slik "slapp" jobb som trådstarter beskriver burde betale rundt 120kr timen.

Lenke til kommentar
Synes nittifem kroner i timen høres lite ut, i hvert fall når du er over atten. Bytt jobb.

 

jau syns selv det er litt snaut... Men jeg trives ganske bra på jobben da, ikke så mye å gjøre pluss at jeg jobber annenhver helg, så blir rundt 2600 kr i måneden bare. Kunne sikkert lett fått jobb ved kiwi eller noe men det kjipe da er at da må jeg jobbe en del mer noe som jeg i grunn ikke har lyst til. for da blir det fort lite fritid med studie, jobb på kvelden osv... men takker for alle innspill, se om jeg får tatt en prat med sjefen og de andre medarbeiderene...

 

kan vel legge til at det er privat drevet stasjon tror jeg... og det jobber 3 andre gutter der i helgene, og så er det sjefen og sønnen, som snart blir sjef, og kona hans som jobber i ukene. pluss en til som hoppa ut av studiene og begynte der... han tjener 120 kr i timen tror jeg...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...